Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Besparen op brandstof

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Besparen op brandstof

Bericht door Pepito »

En heb je al gezien waar je ze voor een tarief kan huren dat het totaal aan autokosten nog ‘besparen’ genoemd kan worden?
Zag tot nu toe vooral prijzen waarvoor je toch nog steeds heel wat bij de pomp kan staan.
Zou op zich in LA best een Tesla willen, als die in PC staat neem ik hem, maar daar zijn ze volgens mij nog niet veel gesignaleerd.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
d_vdploeg
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Besparen op brandstof

Bericht door d_vdploeg »

Recent in Florida geweest. 10 dagen verbleven en in totaal 743 mijl gereden. In totaal 65 euro aan benzine kwijt geweest. Gereden in een fullsize auto, rustig gereden en veel wegen waar je 55 a 60 mph mocht. 2x na een halve tank de tank weer volgegooid tegen 1x 4.75 USD de gallon en de 2e keer 4.85 USD de gallon.

Moet er wel bijzeggen dat wij bij Alamo de fuel service optie hadden, maw kregen hem met een volle tank mee en mochten hem leeg inleveren.

Om nog even terug te komen op een elektrische auto: Lijkt mij voor een roadtrip op dit moment echt totaal ongeschikt. Of zijn er ook laadpalen in bijvoorbeeld de nationale parken?

:offtopic: Ik zag wel superchargers bij de walmart overigens.
2018: Rondreis Zuid West
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (sep)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni) Rondreis Texas (sep)
2025: Florida
2026: Oregon & Washington state (in de planning)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer