Bij Priceline zie je ook goedkopere prijzen maar er staat niets bij over verzekeringen en betalen bij pick up, dat vertrouw ik dan nooit zo, waarschijnlijk komt er het een en ander bij bij pick up.
Dus mocht er nog iemand een goede deal vinden meldt het hier zodat we er allemaal van kunnen profiteren.
Een auto boeken via Priceline is voor Europeanen niet verstandig. Tenzij je een Creditcard hebt die dit dekt maar dit zullen er niet veel zijn.
Oftewel hotels boeken prima via Priceline. Auto's niet boeken via Priceline. (of Hotwire, die pakken we meteen maar mee)
Re1gnman schreef:
Ik zag vorige week een full size SUV voor € 868,- via uiteindelijk Alamo
twijfelde, maar had ik maar toegehapt denk ik nu...
Zo als vaker gemeld ;een auto huren is niet hetzelfde als een vliegticket kopen.
Wanneer je een prijs ziet die binnen je eigen acceptatiegrenzen ligt meteen huren.
En dan blijven kijken of die prijs nog verbetert.
Ik heb er nu twee uitstaan voor mijn ritje volgende maand.
een week voor vertrek ga ik weer eens kijken.
Autohuur is altijd te annuleren !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
@Bedeve; Ik had die dag alle bekende sites weer mijn datums ingevoerd, weet dus niet precies meer welke site dit was.
Volgens mij was het Expedia of eBookers. maar daar kun je je autohuur toch niet annuleren?
Ik zie dat wel bij andere sites staan..."gratis te annuleren.." Maar bij de eBookertjes en Expediaatjes zie ik dat niet...
Zie daar wel annuleringsverzekering als optie....dacht dat dat automatisch betekende dat je niet zomaar kunt annuleren.
Ik had trouwens ook niet door dat ze zo snel alweer omhoog zouden schieten....maar....ik wacht geduldig af...ik heb nog ff..
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
http://www.expedia.nl/autoverhuur
Gratis annuleren natuurlijk wel tot een aantal dagen. Maar dat is overal zo.
Bij ebookers kost het je wel geld. Ik meen 50 euro. Weet ik niet zeker. Staat altijd wel duidelijk in de voorwaarden.
Overigens zijn er ook praktijkvoorbeelden dat je ebookers niks rekent voor het annuleren terwijl er wel iets anders werd vermeld.
Hinko schreef:
Gratis annuleren natuurlijk wel tot een aantal dagen. Maar dat is overal zo.
Bij Alamo en National niet als je rechtstreeks huurt.
Zo heb ik in september bij de exit booth 2 alternative huren die op hetzelfde moment zouden ingaan gecanceld.
Bleek achteraf dat mijn 2e National huur niet gecanceld was.
Bleef al die tijd als NO Show in mijn EC account staan.
Totdat ik de enig echte meegenomen auto van de 3 huren kwam terugbrengen
Laatst gewijzigd door bedeve op 10 feb 2015, 14:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Stuur mij een PB !
je hebt gelijk. Woordje bijna moest er even bijna.
Maar ook niet altijd waar. Bij Hertz is dit namelijk niet geval als je rechtstreeks bij hun boekt en vooruit betaald. Tot 7 dagen na boeking kun je gratis annuleren daarna kost het je 40 of 50 euro.
Kort samengevat: Goed de voorwaarden lezen!! Het staat altijd wel vermeld
Hinko schreef:je hebt gelijk. Woordje bijna moest er even bijna.
Maar ook niet altijd waar. Bij Hertz is dit namelijk niet geval als je rechtstreeks bij hun boekt en vooruit betaald. Tot 7 dagen na boeking kun je gratis annuleren daarna kost het je 40 of 50 euro.
Kort samengevat: Goed de voorwaarden lezen!! 8) Het staat altijd wel vermeld :thumbup:
Tsja, die banner op expedia is ook niet te missen zou je zeggen :-0)
Maargoed, volgens mij was het inderdaad eBookers waar ie die dag zo 'goedkoop' was.
En als je dan later nog wilt annuleren, en die € 50,- erbij komt....dan is het ineens niet zo goedkoop meer.
(behalve als de nieuwe aanbieding dusdanig goedkoper is..)
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
hoe zit het eigenlijk met een spare tire in die SUVs? ik heb al 3x een suv gehuurd de voorbije jaren maar eigenlijk nooit gecontroleerd of er een reserveband bij zat. Vermits ik weer redelijk eel dirt road heb gepland wil ik toch graag het zekere voor het onzekere nemen. Road side plus heb ik toch niets aan want die komen je toch niet takelen op een dirt road waar je 99.9% kans toch al geen mobiel ontvangst gaat hebben.
Omdat een gps huren pokkeduur is (15 dollar per dag), zijn we op zoek naar goedkoper alternatief, zonder dat we gps moeten kopen. Kan ik van een ancien tegen een vergoeding een gps voor Amerika huren? Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie?
motje82 schreef:Omdat een gps huren pokkeduur is (15 dollar per dag), zijn we op zoek naar goedkoper alternatief, zonder dat we gps moeten kopen. Kan ik van een ancien tegen een vergoeding een gps voor Amerika huren? Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie?
Stuur mij een PB !
motje82 schreef:Omdat een gps huren pokkeduur is (15 dollar per dag), zijn we op zoek naar goedkoper alternatief, zonder dat we gps moeten kopen. Kan ik van een ancien tegen een vergoeding een gps voor Amerika huren? Of zijn er nog andere opties die ik over het hoofd zie?
Tegenwoordig genoeg opties om gratis navigatie op je telefoon/tablet te gebruiken. Als je android hebt is nokia here een goede optie: volledig offline (dus geen data kosten !) en gratis kaarten van de hele wereld. Je kunt bv op je PC al bestemmingen/locaties invoeren die worden meteen gesynchronisserd naar je telefoon/tablet. https://www.here.com/app/en/?L=11
Je kunt voor 80$ ofzo een GPS kopen in de VS, dat is in iedergeval goedkoper dan er een huren. Ik gebruik zelf een Tomtom van mijn ouders die we alleen met vakanties eigenlijk gebruiken (in 3 van de 4 auto's bij mij / mijn ouders zit ingebouwde gps in....).
USA kaart voor tomtom is een paar tientjes, bediening is bekend. Alleen taal even op engels zetten en afstanden in mijlen. Dat is daar wat handiger.....
Ik wil graag een wagen huren maar deze pas betalen als we hem ophalen. Klopt het dat dat via drive-usa.de niet kan en dat je sowieso op voorhand dient te betalen?
Ik ben aan het kijken naar een auto voor de periode van 24 april tot 8 mei 2015. Ophalen en brengen op Washington Dulles Airport.
Voorkeur gaat uit naar een midsize SUV.
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de Emerald Club.
Via National vind ik de prijzen nog aan de hoge kant en heb het idee dat ik bij andere verhuurders beter uitkom.
Ik kom via verschillende sites op een prijs tussen de €470 en €550 voor 2 weken in de categorie Ford Escape/Edge, Toyota RAV4.
Ik blijf toch even bij National.
Kijk bij Expedia.co.uk ....
Daar kun je in je profiel je emerald club nummer opgeven voordat je echt gaan huren.
En dan vind je de huur gewoon terug in je Emerald Account
Toyota CorollaNational
Midsize 2/4 Door Car
Toyota Corolla or similar
4 1 A/C · Automatic
Washington, DC (IAD) via shuttle
Fri, 24 Apr 12:00 - Fri, 8 May 12:00
£314.69 Due today:
included Car hire
included Insurance
included Taxes & fees
£314.69 Total:
Dat omzettend naar een koers van vandaag brengt je kosten op € 425
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.