Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2
Monique, kom je rechtstreeks bij budget met een code van retailmenot niet veel goedkoper uit?
Bij mij scheelt het nog aardig.
Bij mij scheelt het nog aardig.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bij Budget.com?? Gek genoeg krijg ik daar gewoon een prijs van 12678,00 dollar voor een premium SUV. Ik heb nu geboekt voor 1681,00 euro (2 tot en met 29 april).
Ik heb bij Kilroy een offerte opgevraagd voor autohuur. Ik ben namelijk onder de 25, dus zit met de underage fee anders. Heb nu het volgende ontvangen:
Chevrolet Malibu or similar
Pickup: San Francisco (CA), USA, 2016-07-28, 11:00
Dropoff: San Francisco (CA), USA, 2016-08-18, 11:00
Fullsize 4 doors/Automatic/Air condition
INCLUSIONS: Unlimited Mileage, Young Driver Surcharge, Loss Damage Waiver, Liability Insurance Supplement, Airport Fees, Local Taxes, VLF (tax) & Surcharges
PRIJS 1018 euro
Chevrolet Impala or similar
INCLUSIONS: Unlimited Mileage, Young Driver Surcharge, Loss Damage Waiver, Liability Insurance Supplement, Airport Fees, Local Taxes, VLF (tax) & Surcharges
PRIJS 1259 euro
Is dit een goede prijs? En qua verzekeringen, heb ik zo al het benodigde?
Chevrolet Malibu or similar
PRIJS 1018 euro
Chevrolet Impala or similar
PRIJS 1259 euro
Is dit een goede prijs? En qua verzekeringen, heb ik zo al het benodigde?
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Ik denk dat je bij een online broker goedkoper uit bent. Ik vind voor jouw data een full-size met underage fee, navigatie, extra bestuurder en tank diesel voor 953 euro (Alamo via www.drive-usa.de).
- bedeve
- Amerika-expert
Over de prijs heb je al een opmerking gehad.
In aanvulling daarop ; je bent ook veel te vroeg. De brokers hebben nog niet de juiste prijs voor het zomerseizoen 2016.
Het verzekeringspakket is ook datgene wat je moet hebben.
Maar bij elke broker in europa krijg je dat ook aangeboden.
In aanvulling daarop ; je bent ook veel te vroeg. De brokers hebben nog niet de juiste prijs voor het zomerseizoen 2016.
Het verzekeringspakket is ook datgene wat je moet hebben.
Maar bij elke broker in europa krijg je dat ook aangeboden.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bedankt voor jullie reacties! Ik blijf het gek vinden hoor met die underage fee. Als ik alamo rechtstreeks mail dan kunnen ze helemaal niks voor me doen, en online vind je toch weer andere opties. Ik ga nog even een paar weken afwachten en ga zeker nog een paar keer een kijkje nemen op www.drive-usa.de
Dat is een goede/betrouwbare website toch? Zag dat veel mensen van het forum via die site boeken.
Dat is een goede/betrouwbare website toch? Zag dat veel mensen van het forum via die site boeken.
- bedeve
- Amerika-expert
rentalcars.com, en alamo.co.uk hebben wel eens akties waarbij de underage wordt meegenomen.SanFran schreef: Ik ga nog even een paar weken afwachten en ga zeker nog een paar keer een kijkje nemen op http://www.drive-usa.de
.
Kijk ook eens bij expedia.nl.
Het is een onderdeel van je reis waarbij rustig afwachten en goed op verschillende sites kijken heel veel geld kan besparen.
Ik heb nu net een huur voor volgende maand vastgelegd,die komt 2 dagen voor afreizen opnieuw in beeld om te zien of er nog iets bespaart kan worden
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Kun je trouwens altijd gratis annuleren? Of verschilt dit echt per aanbieder? Bedankt trouwens voor de andere sites. Ga ze zeker goed in de gaten houden. Ik ga dus voor onder de €1.000 

Ik heb even een vraagje... Een paar uur terug zijn mijn man en ik eindelijk aangekomen in las vegas, dus wij gelijk door om ons rental SUV op te halen.
Deze auto heb ik een paar maanden terug alweer geboekt via alamo.com ( met gratis upgrade naar een standaard SUV voor circa 680 dollar )
Nu beweerde de alamo man dat we geen cdw en ep verzekering hebben. Nu staat dit ook niet in mijn email.
Ik dacht echter... Dat je als Nederlander ook via alamo.com standaard al goed verzekerd bent.
Lang verhaal kort... We moesten 40 dollar per dag bij betalen als we dit alsnog wilden, wat ik nogal een bedrag vind. ( maal drie weken is ruim 800 dollar ) en hebben nu maar een taxi naar het hotel genomen om het op het gemak eens uit te zoeken.
Uiteraard wil ik alamo ook nog bellen om te vragen hoe dit zit. Online kom ik namelijk niet meer in mijn reservering. Mijn man slaap echter al, dus ik wacht toch morgenochtend ( las vegas tijd ) omdat ik hem na ruim 24 uur wakker zijn niet wil storen.
Dit akkefietje blijft echter in mijn kop rondspoken, vandaar dat ik alvast jullie om advies vraag. Wordt ik nu genept of niet?? Als ik namelijk opnieuw een boeking doe via dezelfde site, staat er bij dat het inbegrepen is. In mijn mail kan ik er echter niks over terugvinden.
In het ergste geval boek ik morgenochtend een full size SUV voor circa 900 euro via alamo.co.uk. Dan ben ik een stuk voordeliger uit, dan apart de verzekering bij m'n standaard SUV te nemen.
Deze auto heb ik een paar maanden terug alweer geboekt via alamo.com ( met gratis upgrade naar een standaard SUV voor circa 680 dollar )
Nu beweerde de alamo man dat we geen cdw en ep verzekering hebben. Nu staat dit ook niet in mijn email.
Ik dacht echter... Dat je als Nederlander ook via alamo.com standaard al goed verzekerd bent.
Lang verhaal kort... We moesten 40 dollar per dag bij betalen als we dit alsnog wilden, wat ik nogal een bedrag vind. ( maal drie weken is ruim 800 dollar ) en hebben nu maar een taxi naar het hotel genomen om het op het gemak eens uit te zoeken.
Uiteraard wil ik alamo ook nog bellen om te vragen hoe dit zit. Online kom ik namelijk niet meer in mijn reservering. Mijn man slaap echter al, dus ik wacht toch morgenochtend ( las vegas tijd ) omdat ik hem na ruim 24 uur wakker zijn niet wil storen.
Dit akkefietje blijft echter in mijn kop rondspoken, vandaar dat ik alvast jullie om advies vraag. Wordt ik nu genept of niet?? Als ik namelijk opnieuw een boeking doe via dezelfde site, staat er bij dat het inbegrepen is. In mijn mail kan ik er echter niks over terugvinden.
In het ergste geval boek ik morgenochtend een full size SUV voor circa 900 euro via alamo.co.uk. Dan ben ik een stuk voordeliger uit, dan apart de verzekering bij m'n standaard SUV te nemen.
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
2011: Florida
2015: West USA (LV, Sequoia, Yosemite, DV, Zion, Bryce, Moab, MV, GC)
2017: West USA (RMNP, Estes, Yellowstone, GT, Zion, Moab)
- bedeve
- Amerika-expert
slim van jullie om gewoon naar het hotel te gaan !
Laat het je vakantiestart niet bederven.
Heb jij de bevestigingsemail niet meer ?
Daar staat dit in ;
Cdw-allocated Inclusive INCLUDED
Ep-extended Protection INCLUDED
Airport Concession Fee 11.11 Pct (11.11%) INCLUDED
Customer Facility Charge INCLUDED
Tourism Fee 3.50 Pct (3.5%) INCLUDED
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
En nu verder ?
Je hebt het over morgenochtend bellen?
Wat wil je daarmee bereiken ?
Daarnaast schrijf je dat je niet meer in je boeking kunt komen.
En je bent nu uren na geplande afhaalmoment.
Die boeking is nu geannuleerd.
Tijd voor een nieuwe boeking
En die dan wel inchecken zodat je niet langs de verkoopafdeling hoeft
Skip the counter is hier veelvuldig besproken !
Jij kunt morgen niet rechtstreeks naar de garage,maar je kunt wel gebruik maken van de selfservicekiosk
Heb je de codes om voor een leuke prijs te reserveren nog in het hoofd ?
Dit onderwerp even doorlezen ;
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... o#p1004368
op alamo.com een auto huren.
Denk er aan het land van herkomst goed te zetten.
Auto online inchecken
Self-Service Kiosk
Skip the rental counter lines and check-in directly by using Alamo's touch-screen kiosk. Check-in using the kiosk and a receipt-sized rental agreement is printed. You'll be directed to your rental car on the lot. At the exit booth, show the booth agent your rental agreement and driver's license - and simply drive away.
en het is weer opgelost !
Fijne vakantie
Volgende keer zorgen dat je "'Skip the Counter'
No need to visit the counter or kiosk.You can go straight to your car!" 24 uur van te voren hebt geregeld.
Laat het je vakantiestart niet bederven.
Heb jij de bevestigingsemail niet meer ?
Daar staat dit in ;
Cdw-allocated Inclusive INCLUDED
Ep-extended Protection INCLUDED
Airport Concession Fee 11.11 Pct (11.11%) INCLUDED
Customer Facility Charge INCLUDED
Tourism Fee 3.50 Pct (3.5%) INCLUDED
UNLIMITED MILEAGE INCLUDED
En nu verder ?
Je hebt het over morgenochtend bellen?
Wat wil je daarmee bereiken ?
Daarnaast schrijf je dat je niet meer in je boeking kunt komen.
En je bent nu uren na geplande afhaalmoment.
Die boeking is nu geannuleerd.
Tijd voor een nieuwe boeking
En die dan wel inchecken zodat je niet langs de verkoopafdeling hoeft
Skip the counter is hier veelvuldig besproken !
Jij kunt morgen niet rechtstreeks naar de garage,maar je kunt wel gebruik maken van de selfservicekiosk
Heb je de codes om voor een leuke prijs te reserveren nog in het hoofd ?
Dit onderwerp even doorlezen ;
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... o#p1004368
op alamo.com een auto huren.
Denk er aan het land van herkomst goed te zetten.
Auto online inchecken
Self-Service Kiosk
Skip the rental counter lines and check-in directly by using Alamo's touch-screen kiosk. Check-in using the kiosk and a receipt-sized rental agreement is printed. You'll be directed to your rental car on the lot. At the exit booth, show the booth agent your rental agreement and driver's license - and simply drive away.
en het is weer opgelost !
Fijne vakantie
Volgende keer zorgen dat je "'Skip the Counter'
No need to visit the counter or kiosk.You can go straight to your car!" 24 uur van te voren hebt geregeld.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Division
- Amerikakenner
CDW staat alleen aangevinkt op Alamo.com als je in het beginscherm aangeeft dat je resident bent of Netherlands. Dan zitten na de keuze van je auto CDW en EP bij de prijs inbegrepen. Standaard staat dat er vrijwel altijd dat je resident of USA bent en dan zitten die verzekeringen er niet in. Ik denk dat je dat bij je boeking over het hoofd hebt gezien.mara25 schreef:Dat je als Nederlander ook via alamo.com standaard al goed verzekerd bent.
Las Vegas is een Choice Location voor Alamo dus als je na je nieuwe boeking alleen online incheckt, dan werkt dat ook. Hoef je ook niet langs de kiosk. Na het kiezen van je auto krijg je dan bij de exit booth je rental agreement.
- bedeve
- Amerika-expert
Goedemorgen mara25; Het is niet voor niets dat ik die opmerking niet heb gemaakt.Division schreef: Las Vegas is een Choice Location voor Alamo dus als je na je nieuwe boeking alleen online incheckt, dan werkt dat ook. Hoef je ook niet langs de kiosk. Na het kiezen van je auto krijg je dan bij de exit booth je rental agreement.
voorwaarde voor het direct langs balie en kiosk lopen richting garage is dat je minimaal 24uur voor afhalen je auto hebt gehuurd.
En dat gaat in jouw geval niet op.
Voor jou is het optimale op dit moment online inchecken en dan op naar de kiosk...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- recidivist
- Amerikafan
Ben benieuwd of je in zo'n geval je betaalde huurkosten nog terug zal ontvangen (ga er vanuit dat je de auto al vooruit had betaald) of dat dit als een no show wordt gezien en je dus alsnog de kosten moet gaan betalen.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
- Division
- Amerikakenner
Er is geen 'autohuur voor Canada' topic dus maar even mijn vraag in dit topic stellen.
Iemand ervaring met het huren van auto's in Canada via Expedia? Kom nu een aanbod tegen voor 10 dagen premium SUV in Calgary voor €644. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn met een huurprijs bij Avis zelf die bijna 4x zo hoog ligt. Inclusief zijn onbeperkt aantal km's, belastingen en 'verzekeringen'. Voorwaarden stellen:
Thanks!
Iemand ervaring met het huren van auto's in Canada via Expedia? Kom nu een aanbod tegen voor 10 dagen premium SUV in Calgary voor €644. Lijkt bijna te mooi om waar te zijn met een huurprijs bij Avis zelf die bijna 4x zo hoog ligt. Inclusief zijn onbeperkt aantal km's, belastingen en 'verzekeringen'. Voorwaarden stellen:
Dat is dus een CDW/LDW en Basic Liability Protection als ik het zo lees? Er is dus nog een eigen risico, maar ik zie bij Expedia geen optie om dat af te kopen en de hoogte noemt Expedia niet. Is dat ook meteen mijn borg die op m'n cc gezet wordt bij het afhalen?Schadeverzekering
Bij de prijs inbegrepen. Verplicht eigen risico kan variëren per locatie.
Aansprakelijkheidsverzekering
Bij de prijs inbegrepen.
Thanks!
- bedeve
- Amerika-expert
Huren in Canada via Expedia is niet anders dan huren bij welke broker dan ook.
Je weet dat de noodzakelijke verzekeringen in het aanbod zitten.
De opmerking " Verplicht eigen risico.... " is een algemeen voorbehoud en heeft niet specifiek met Canada te maken.
Eigen risico in Canada ????
Een eigen risico wordt in Europa gereserveerd op je CC.
Het is geen " borg " , het is eigen risico.
Je creditcard gegevens vormen de " borg "
En het tarief is leuk,maar met een beetje shoppen kun je beter.
Je weet dat de noodzakelijke verzekeringen in het aanbod zitten.
De opmerking " Verplicht eigen risico.... " is een algemeen voorbehoud en heeft niet specifiek met Canada te maken.
Eigen risico in Canada ????
Een eigen risico wordt in Europa gereserveerd op je CC.
Het is geen " borg " , het is eigen risico.
Je creditcard gegevens vormen de " borg "
En het tarief is leuk,maar met een beetje shoppen kun je beter.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik had hier al een berichtje geplaatst, maar blijkbaar is deze niet opgeslagen, maar hierbij een berichtje dat alles is goedgekomen met de auto. We konden zo de garage inlopen en kiezen uit 5 verschillende wagens ( waarvan 4 tahoe's... Maar die vonden toch het mooist ). Skip the counter werkt dus ook als je je auto 12 uur van te voren hebt geboekt.
Wat betreft het geld terug krijgen van mijn vorige reservering. Ik had er nog een mailtje aan gewaagd en binnen 7 tot 10 dagen moet ik mijn geld terugkrijgen. Even afwachten nog dus.... ( en even afwachten of ik nu annuleringskosten heb. De medewerker aan de balie zei van niet, mij bevestiging zegt 10 dollar aan kosten of 50 dollar wanneer het een gegarandeerde reservering betrof )
Wat betreft het geld terug krijgen van mijn vorige reservering. Ik had er nog een mailtje aan gewaagd en binnen 7 tot 10 dagen moet ik mijn geld terugkrijgen. Even afwachten nog dus.... ( en even afwachten of ik nu annuleringskosten heb. De medewerker aan de balie zei van niet, mij bevestiging zegt 10 dollar aan kosten of 50 dollar wanneer het een gegarandeerde reservering betrof )
2010: Zuid West USA ( LA, Yoshua tree, GC, LV, Page, Bryce, Zion, DV, Yosemite, SF)
- bedeve
- Amerika-expert
mara25 schreef:. Skip the counter werkt dus ook als je je auto 12 uur van te voren hebt geboekt.
)

Veel plezier met de Tahoe
In de bergen rijd ie het fijnst als je hem in de stand voor het trekken van een aanhanger zet
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
De vliegtickets zijn geboekt en de eerste hotels ook.
We vertrekken op zaterdag 9 juli naar Los Angeles en gaan daar donderdag 4 augustus weer weg.(2016)
Voor die periode zoeken wij een auto.
Onze 3 jongens (13 en 11), willen natuurlijk een mooie grote amerikaanse auto rijden.
Dus ik ben aan het kijken naar een premium SUV, bijv. een Suburban.
Hoe werkt het met autohuur, moet je dit ook vroeg boeken, of juist niet?
Ik heb hier e.e.a. gelezen maar heb nog geen idee van goede prijzen.
Bij Alamo zijn wij nu ong. € 1850 kwijt, is dit een reele prijs voor deze periode?
We vertrekken op zaterdag 9 juli naar Los Angeles en gaan daar donderdag 4 augustus weer weg.(2016)
Voor die periode zoeken wij een auto.
Onze 3 jongens (13 en 11), willen natuurlijk een mooie grote amerikaanse auto rijden.
Dus ik ben aan het kijken naar een premium SUV, bijv. een Suburban.
Hoe werkt het met autohuur, moet je dit ook vroeg boeken, of juist niet?
Ik heb hier e.e.a. gelezen maar heb nog geen idee van goede prijzen.
Bij Alamo zijn wij nu ong. € 1850 kwijt, is dit een reele prijs voor deze periode?
- Division
- Amerikakenner
Ga je met z'n vieren? Dan volstaat een Tahoe ook als je de derde zitrij plat gooit. Dan heb je namelijk óók voldoende bagageruimte.
Nee, we zijn met 5, 3 jongens.
Het gaat met name ook om het 'Amerika' gevoel, een grote mooie amerikaanse auto hoort daar natuurlijk bij.
Het gaat met name ook om het 'Amerika' gevoel, een grote mooie amerikaanse auto hoort daar natuurlijk bij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19823 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties