Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 2

Bericht door hke »

dag allemaal.

Het voornemen was volgend jaar naar Miami te vliegen en terug van New York.
Zojuist tickets geboekt via Kayak -> Schipholtickets.
vliegen met Air Europe. (ik heb vanochtend al vanalles gelezen.) :?
15-7 Brussel - Miami (via madrid)
5-8 New York - Brussel (via madrid)

Doorslag voor ons gaf de prijs. 558 euro per ticket. :thumbup:
Was voor mij de eerste keer dat ik deze multi city vlucht in de zomer 2017 onder de 600 euro zag.

Ben benieuwd wat onze ervaringen worden. ik heb nogal wat "aparte" reviews gelezen.
grootste stuk is overigen met een Boeing 787-800.
karenkdg
Amerika-ontdekker

Bericht door karenkdg »

heb ik een goeie te pakken?? please advise!!

vertrek: 1 juni 2017
retour: 23 juni 2017
amsterdam > LAX
overstap op zurich: 2 uur
reistijd heen weg: 15,5 uur
reistijd terugweg: 15 uur

met Swiss air, voor 555 euro pp, via Gate1.

eerste reis Amerika dus zijn echte leken :wink:
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

eoms schreef:Is dat voor z'n tweeën?

Vergeet niet dat je naar een ongebruikelijke bestemming gaat, dat is dan ook duurder. Kun je een dag eerder of later vliegen, dat kan soms ook wel eens uitmaken.
ja das met twee. dag eerder / later maakt niet, heb al de goedkoopste uit die periode voor dit moment gekozen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

karenkdg schreef:heb ik een goeie te pakken?? please advise!!
Leuke prijs hoor!
Misschien komt er nog een betere langs maar meer kans van niet lijkt mij.
sunnyrojo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

tickets las vegas

Bericht door sunnyrojo »

Wij zijn van plan volgend jaar in de zomervakantie richting het zuidwesten te gaan.
De tickets die voordelig zijn zijn vaak richting Los Angeles of San Fransisco maar vanwege de tijd die we hebben (3,5 week) willen we al starten vanuit Las Vegas.
Wij gaan in de zomervakantie, wat is dan een redelijke ticketprijs? ik zie ze nu van zo rond de 1000 euro en denk zeker dat dat goedkoper kan :P
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Even een last minute vraag haha.

Wij vliegen morgen naar SFO en moeten op Londen Heathrow overstappen. Wat moeten wij nu aanhouden qua aanvangstijd? Het staat er namelijk niet bij op de tickets. Dit had ik namelijk verwacht :lol:

We vliegen om 11.40 uur vanaf Schiphol met British Airways, maar moeten we nu 2 of 3 uur vooraf aanwezig zijn? We zijn online al ingecheckt overigens.

Ik zou denken 3 uur, omdat we uiteindelijk buiten Europa gaan. We landen in T5 op Heathrow en vertrekken ook weer vanaf T5 :)
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Die vlucht naar Heathrow is een europese vlucht dus je hoeft echt niet lang van te voren aanwezig te zijn. Twee uur van te voren is lang zat. Eventuele vraaggesprekjes aan de gate zullen op Heathrow zijn en zeker niet op Schiphol.
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Super dank je wel!
Daardoor gingen we ook wat twijfelen, omdat er bij stond 'euro traveller' ofzo.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

BA noemt haar econome class in Europa euro traveler. :wink:
plankan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plankan »

Iemand nog leuke deals gezien om de juli 2017 naar the US of A te gaan? We willen south west doen. We zouden vertrekken uit Schiphol of Dusseldorf, landen op SFO of LAX dat maakt ons niet uit, de prijzen zijn wel stevig precies makkelijk +1000€.
Als ik via momondo kijk zijn er wel soms iets goedkopere maar zijn die sites wel te betrouwen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Over welke sites heb je het?
plankan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plankan »

momondo.nl/be/de daar geven ze dan een link naar andere websites waar de tickets goedkopere zijn.
Maar deze sites zien er vaak heel vaag uit.
Lisa92
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Lisa92 »

Is dit een correcte prijs voor het hoogseizoen? Tickets via Lufthansa, voor 702 euro.

vertrek op 7 juli 2017
retour op 30 juli 2017
Dusseldorf naar LAX. Overstap is in Frankfurt. De reistijd is 14h30
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik vind dat een prima prijs voor het hoogseizoen.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

is een mooie prijs met een goede airline.
Je kan ook met de auto naar Frankfurt dan heb je een rechtstreekse vlucht (wij deden dat zo deze zomer en is prima bevallen).
SvenV
Amerikafan

Bericht door SvenV »

@Lisa92:
Ik zou dat meteen boeken. Wij hadden vorig jaar exact deze route met de A380 en betaalden 810 euro.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Ik ben nu aan het kijken naar tickets met Condor naar Alaska (en terug vanuit Vancouver). Dankzij dit forum kwam ik op het spoor van Condor. Rechtstreekse vluchten in de premium komen daar op 2800 voor twee man pal in het hoogseizoen. Moeten we wel ff naar Frankfurt rijden. Heb ook nog naar opstappen in Brussel gekeken maar die tickets zijn via Condor in ieder geval nog niet te boeken je kunt maar tot en met april vanaf Brussel vliegen. Raar eigenlijk. Enniehouw, Frankfurt is goede 3.30 rijden vanaf Tilburg dus is best overwegen waard. Maar hoe is Condor bevallen? Heeft er hier iemand premium gevlogen met ze? Ik vind hun site ook een beetje vaag als het over rolstoel assistentie gaat, daar zal ik misschien eerst even achteraan moeten, weet niet hoe groot Frankfurt en Anchorage zijn maar ook in de rij staan is niet echt een optie voor mij. Oh en heeft iemand gebruik gemaakt van de mogelijkheid de avond tevoren de koffers in te checken?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Lex77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Lex77 »

Tickets geboekt!

Vliegen met British Airways voor net geen 500 euro per persoon Düsseldorf - Los Angeles met de A380.
Heb de vakantie 2 dagen verlengd (vertrek 29/06 in plaats van 01/07) en dit scheelde toch wel paar honderd euro per persoon.
Afbeelding
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

babarage schreef:van Condor. Rechtstreekse vluchten in de premium komen daar op 2800 voor twee man pal in het hoogseizoen. Moeten we wel ff naar Frankfurt rijden. Heb ook nog naar opstappen in Brussel gekeken maar die tickets zijn via Condor in ieder geval nog niet te boeken je kunt maar tot en met april vanaf Brussel vliegen. Raar eigenlijk. Enniehouw, Frankfurt is goede 3.30 rijden vanaf Tilburg dus is best overwegen waard. Maar hoe is Condor bevallen? Heeft er hier iemand premium gevlogen met ze? Ik vind hun site ook een beetje vaag als het over rolstoel assistentie gaat, daar zal ik misschien eerst even achteraan moeten, weet niet hoe groot Frankfurt en Anchorage zijn maar ook in de rij staan is niet echt een optie voor mij. O
Wij zijn met Condor naar Anchorage gevlogen in juni voor ongeveer 1000 euro per persoon (was wel gewone economy). Comfort level is iets lager dan bij andere maatschappijenen (entertainment is minder goed en is bij te betalen, stoelkeuze is bij te betalen, minder drankjes en service onderweg, stoelen zijn minder comfortabele (zo geen flappen aan de hoofdsteun). Maar eigenlijk is het ons verder goed bevallen. We zijn er vlot geraakt en alles was op zich OK. Frankfurt is een gigantisch grote luchthaven hoor. Anchorage is klein maar we kwamen aan in de tweede terminal die verder stappen was van de car rental. Met de auto naar Frankfurt vonden we veel veel beter dan vliegen met overstap. We gaan dit jaar proberen weer vanaf Frankfurt rechtstreeks naar de US te vliegen. Met de premium economy heb ik geen ervaring maar ik kan je wel zeggen dat ze toen in iedereen aan het wachten was om te boarden ze omriepen dat je voor xxx euro (weet niet meer hoeveel maar viel echt mee) kon upgraden naar Business of premium. Wij hebben dat niet gedaan (wij zitten graag op de laatste rij) en ik vond hun business er ook niet wauw uitzien eerlijk gezegd. Ons vliegtuig was trouwens op beide vluchten slechts voor de helft of twee derde gevuld wat het ook een rustige vlucht maakte.
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Lex77 schreef:Tickets geboekt!

Vliegen met British Airways voor net geen 500 euro per persoon Düsseldorf - Los Angeles met de A380.
Heb de vakantie 2 dagen verlengd (vertrek 29/06 in plaats van 01/07) en dit scheelde toch wel paar honderd euro per persoon.
geweldig, in hoogseizoen!
Goed je bagage labelen, want ze durven in Londen wel eens je bagage zoek raken :(
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer