Moet je op de terugweg wel met een Europese maatschappij vliegen.
Heb een vraagje hierover dat misschien al eerder werd gesteld. Hoe doe je dat dan met zo'n buitenlandse site? Prijzen bij airfrance.us staan in $, moet je dan ook in $ betalen of kan het gewoon in euro's?Astatic schreef: ↑23 feb 2023, 01:34Ik zou als opstap Brussel en Düsseldorf ook echt overwegen omdat dit aanzienlijk in totale prijs kan schelen.
Als dat niet gaat dan zou ik sowieso de buitenlandse sites van de vliegmaatschappijen zelf in de gaten,
Zoals dus een airfrance.us, maar kijk ook bij Lufthansa of United inderdaad. en vooral ook spelen met de data.
Het blijft voor iedereen een zoek werk, maar zet ook zeker voor jezelf een bedrag in je hoofd waar je tevreden mee zou zijn. Alles wat eronder valt is alleen maar beter.
Succes![]()
Er zijn via Google wel wat hotels te vinden met betaalbare parking.En zijn er mogelijkheden om auto goedkoop te parkeren bij airporthotel (indien nodig)?
Ria
Wij vliegen in juni ook vanuit Dusseldorf en hebben gekozen voor een park, sleep & fly hotel.En zijn er mogelijkheden om auto goedkoop te parkeren bij airporthotel (indien nodig)?
Beetje offtopic maar misschien interessant: 50 euro deal in Van der Valk Hotel Düsseldorf. Zie: https://www.airporthotelduesseldorf.de/ ... -megadeal/
Ook wel eens naar dit hotel gekeken. Komt er voor dit hotel niet 25 euro extra bij voor de transfer naar het vliegveld?
Oei, ik hoop dat dit inbegrepen is, ik neem voor zekerheid contact op met het hotel.Ook wel eens naar dit hotel gekeken. Komt er voor dit hotel niet 25 euro extra bij voor de transfer naar het vliegveld?
Zoiets stond op parken-und-fliegen.de dacht ik.
idd, de prijs gaf de doorslagOndanks dat het Mercure van die drie het 'minste' hotel is, zou ik dat, gezien de prijsverschillen, de volgende keer zo weer boeken.
Yes, Flying Blue nummer opgeven in de boeking en het komt helemaal goed