Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Boeken via USAreisen.de
Hi Harry,
Het zou kunnen wat je zegt, maar volgens onze informatie is dat niet gebeurt. Hoe dan ook, het heeft een hoop tijd en reputatieschade gekost.
En je suggestie over dit soort verzekeringen samen bij één maatschappij afsluiten heeft ook een keerzijde. Zo had ik ooit mijn autoverzekering en mijn rechtsbijstandverzekering bij die toko in Apeldoorn lopen, en kreeg ik met hen duscussie over de afhandeling van een schade. En je raad het al, dat waren twee handen op een buik toen ik het er niet mee eens was..... Gelukkig dacht een andere verzekering met mij mee, stelde me in het gelijk over de kwestie, en nam mijn verzekering over zonder aftrek van de schade. Dat zegt mij genoeg.
Groetjes,
Iwan
Het zou kunnen wat je zegt, maar volgens onze informatie is dat niet gebeurt. Hoe dan ook, het heeft een hoop tijd en reputatieschade gekost.
En je suggestie over dit soort verzekeringen samen bij één maatschappij afsluiten heeft ook een keerzijde. Zo had ik ooit mijn autoverzekering en mijn rechtsbijstandverzekering bij die toko in Apeldoorn lopen, en kreeg ik met hen duscussie over de afhandeling van een schade. En je raad het al, dat waren twee handen op een buik toen ik het er niet mee eens was..... Gelukkig dacht een andere verzekering met mij mee, stelde me in het gelijk over de kwestie, en nam mijn verzekering over zonder aftrek van de schade. Dat zegt mij genoeg.
Groetjes,
Iwan
Laatst gewijzigd door Rob op 05 mar 2009, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hoi Roland,Coyote schreef:Voor de One zie ik op de site van TomTom dat de kaart voor Amerika/Canada EUR 59,95 kost. Zie hier. Dat valt mij eerlijk gezegd nog mee.Barry Winkels schreef:ik zie je punt. Heb net op Wal Mart gekeken en de One is 94 dollar.
Ikzelf heb ook een One maar dan Benelux en zag dat de kaartjes voor US/Canada wat prijzig zijn.
Ik heb zelf toevallig gisteravond nog een nieuwe Amerika-kaart voor mijn GO 720 T gekocht.![]()
Roland
het was meer bedoeld in vergelijking met een nieuwe TomTom bij Walmart (94 dollar), maar het valt op zich wel mee.
Nog even nadenken wat nu het beste is om te doen.
Jij hebt je kaartje dus al binnen voor een nieuwe reis

Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De reguliere ziektekostenverzekering zal in eerste instantie ook de kosten vergoeden, indien dat niet toereikend is, zal je reisverzekering bijspringen. De reisverzekering is dus een aanvulling op je ziektekostenverzkering. Zo is het mij althans geleerd en zo bracht ik de reisverzekeringen met aanvullende ziektekosten ook aan de man toen ik nog bij de bank werkte.Iwan & Evelien schreef:Aan het eind van het liedje bleek dat de reguliere ziektekostenverzekering alle kosten ging vergoeden, en dat de reisverzekering geen cent heeft uitgekeerd.

Nog niet binnen, gisteravond laat pas besteld bij TomTom. Als het goed is kan ik 'm vanavond downloaden.Barry Winkels schreef:Jij hebt je kaartje dus al binnen voor een nieuwe reis![]()

Roland
-
- Amerikafan
Hallo,
ik heb net de auto geboekt bij usareisen.de
Mijn Duits is redelijk tot goed, dus was allemaal geen probleem.
Alleen dit stukje zou ik nog even zeker willen weten van jullie wat dit precies inhoudt:
'WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) ben๖tigen Sie zwingend die schriftliche Bestไtigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher. Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung nicht gewไhrleistet werden.'
Alvast bedankt!
Barry
ik heb net de auto geboekt bij usareisen.de
Mijn Duits is redelijk tot goed, dus was allemaal geen probleem.
Alleen dit stukje zou ik nog even zeker willen weten van jullie wat dit precies inhoudt:
'WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) ben๖tigen Sie zwingend die schriftliche Bestไtigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher. Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung nicht gewไhrleistet werden.'
Alvast bedankt!
Barry
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Er staat wat Coyote schreef als antwoord op jouw vraag 4:
Veel plezier.Vraag 4: Je krijgt eerst een boekingsbevestiging met alle gegevens. Daarna (bij mij slechts 6,5 uur later) kreeg ik de definitieve bevestiging incl. Voucher en andere belangrijke informatie (Voucher en info wordt als .PDF-bestand bijgevoegd aan de 2e email).
Roland
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Barry, daar staat in het kort gezegt dat je de vouchers moet uitprinten en mee moet nemen naar de balie van de verhuurder, alleen zo weet je zeker dat je alle verzekeringen, eventueel volle tank enz. welke je afgesproken hebt ook krijgt, zonder deze uitdraai kunnen ze dat niet garanderen.
Barry Winkels schreef: 'WICHTIG: Zur Inanspruchnahme der gebuchten Leistung(en) ben๖tigen Sie zwingend die schriftliche Bestไtigung des jeweiligen Reiseveranstalters und einen Leistungsgutschein/Voucher. Ohne diese Unterlagen kann eine Inanspruchnahme der gebuchten Leistung nicht gewไhrleistet werden.'
Barry
Belangrijk: Om aanspraak te kunnen maken de gereserveerde "inhoud" heeft u de schriftelijke bevestiging van betreffende reisorganisatie en een (huur)voucher nodig.
Zonder deze reisbescheiden kan de de aanspraak op deze "inhoud" niet gewaarborgd worden.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de
Wij hebben gisteravond eindelijk de auto besteld om 22.00 uur ongeveer maar ik heb nog steeds niks ontvangen van een voucher ofzo. Aangezien de meeste dit een aantal uurtjes na de boeking ontvangen.. of komt dit omdat ik het savonds heb geboekt?
http://usa2009.looydesign.nl <- verslag vanaf 27 juni 2009
nee lijkt me niet, ik heb mijn boeking gedaan om 23 uur en kreeg alles binnen 5 minuten op de mail, maar blijkbaar verschilt het per persoon
jan
jan
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb ook 's avonds geboekt en kreeg de volgende dag een bevestiging. Maar pas de dag erna mijn vouchers. Niets om ongerust over te zijn.looydesign schreef:Wij hebben gisteravond eindelijk de auto besteld om 22.00 uur ongeveer maar ik heb nog steeds niks ontvangen van een voucher ofzo. Aangezien de meeste dit een aantal uurtjes na de boeking ontvangen.. of komt dit omdat ik het savonds heb geboekt?
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je ook nog geen bevestiging van de boeking ontvangen? Toen ik de auto gereserveerd had, kreeg ik vrijwel direct een bevestiging. De voucher, en daarmee de definitieve bevestiging, kwam in mijn geval enkele uurtjes later, toen was mijn creditcard ook al belast.looydesign schreef:Wij hebben gisteravond eindelijk de auto besteld om 22.00 uur ongeveer maar ik heb nog steeds niks ontvangen van een voucher ofzo.
Roland
gebuchten Leistung(en) =(hier) geboekte dienst(en)
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Omdat iedereen zo enthousiast is over de prijzen van autohuur bij USAReisen.de, heb ik ook maar eens gekeken.
Klopt het dat je bij annulering of omboeking 15 tot 30 Euro betaalt? Iemand ervaring mee?
gr. Eva
Klopt het dat je bij annulering of omboeking 15 tot 30 Euro betaalt? Iemand ervaring mee?
gr. Eva
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Die bevestiging heb ik 2 minuten na boeking gekregen. Ik zal vanavond even kijken of de creditcard al is belast maar dat weet ik niet zeker omdat ons totaalbedrag op 900,90 euro uitkwam.Heb je ook nog geen bevestiging van de boeking ontvangen? Toen ik de auto gereserveerd had, kreeg ik vrijwel direct een bevestiging. De voucher, en daarmee de definitieve bevestiging, kwam in mijn geval enkele uurtjes later, toen was mijn creditcard ook al belast.
-
- Amerikafan
Bedankt voor jullie snelle reacties!
Weer iets geregeld en hoewel ik november al ben begonnen met alles begint het nu toch al wel op te schieten
Barry
Weer iets geregeld en hoewel ik november al ben begonnen met alles begint het nu toch al wel op te schieten

Barry
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oké, dan is dat dus goed gegaan. Voordat ze een voucher kunnen afgeven zullen ze natuurlijk ook bij de betreffende locatie van de verhuurmaatschappij e.e.a. in orde moeten maken en een bevestiging moeten ontvangen, althans ik denk dat het zo gaat. Zou dus kunnen dat die nog niet binnen is?looydesign schreef:Die bevestiging heb ik 2 minuten na boeking gekregen. Ik zal vanavond even kijken of de creditcard al is belast maar dat weet ik niet zeker omdat ons totaalbedrag op 900,90 euro uitkwam
Roland
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dat zou inderdaad kunnen. Ik wacht geduldig af. Ben allang blij dat we EINDELIJK een auto hebben geboekt 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Nou Roland, ik kreeg m dus net binnen.. het voucher en nog 2 pdfjes die ik mooi gelijk uit kan printen. Alleen nu staat er maar 1 naam bij DER REISENDEN, nl. die van mij. Nu kan mijn reisgenoot toch ook wel gewoon rijden he? Dit gaat zeker alleen om de boekersnaam? Even voor de duidelijkheid?
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt wel het pakket gekozen incl. alle bestuurders? Volgens mij geef je bij de boeking ook maar 1 naam op. De overige bestuurders moet je straks bij de balie ter plekke aanmelden geloof ik. Wellicht dat anderen die al eens meerdere bestuurders bij usareisen.de geboekt hebben hier antwoord op kunnen geven?
Roland
Roland
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb de Super-Inklusiv-PLUS-Preis U25 gekozen, dit was de enige voor U25. Alleen met en zonder navigatie, maar die nemen we zelf mee van thuis dus ik neem aan dat het wel klopt. Ik heb de formulieren net geprint maar ik snap er weinig van (duits slecht
) Dus even goed proberen door te lezen zodat wel alles goed is

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht