In mijn geval is de prijs van Cat.C gezakt met 182 dollar naar 1096 dollar

bij nationalcar.de met code 5005946 kom je op 1148 euromarcie216 schreef: ↑18 jan 2023, 16:26Net als meerdere mensen de afgelopen tijd schrik ik toch wel van de prijzen wat autohuur kost. De goedkoopste voor mij is nu Hertz met de 510000 code:
10-06 ophalen LA airport (rond 13:00)
29-06 inleveren Las Vegas airport (rond 18:00)
En dan kost dit voor minimum klasse C (ivm statusmatch) €1266 maar liefst. Vorig jaar gebruik kunnen maken van de super actie via Avis.is, maarja dat zit er dit jaar voorlopig niet in. We gaan dit toch maar alvast vastleggen denk ik, veel andere keus hebben we niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat je bij andere verhuurbedrijven standaard een dekking hebt van $1.000.000 en bij National maar $300.000. Ook al zou Hertz iets duurder zijn, dan zou ik om deze reden toch voor Hertz kiezen.
Als je vooruit betaald tot 48 uur van te voren gratis en bij pay later altijd gratis. Bij pay later hoef je je creditcard gegevens pas bij skip the counter in te vullen als je daarvan gebruik wilt maken. Ik weet niet of je no show kosten hebt als je skip the counter hebt ingevuld.Weet iemand de annulerings policy van ustravel/alamo ?
Is dat zo? Ik heb voor het eerst ook een reservering gemaakt bij National (via National.de) en daar staat bij de voorwaarden:
Ik lees het anders:kevin123 schreef: ↑20 jan 2023, 12:58Als je vooruit betaald tot 48 uur van te voren gratis en bij pay later altijd gratis. Bij pay later hoef je je creditcard gegevens pas bij skip the counter in te vullen als je daarvan gebruik wilt maken. Ik weet niet of je no show kosten hebt als je skip the counter hebt ingevuld.Weet iemand de annulerings policy van ustravel/alamo ?
Maar niet overal heb je EP ter beschikkingTantelotje schreef: ↑20 jan 2023, 15:36Is dat zo? Ik heb voor het eerst ook een reservering gemaakt bij National (via National.de) en daar staat bij de voorwaarden:
image.png
Dat is toch exact hetzelfde als wat er staat bij ustravel:
image.png
Mocht ik het mis hebben dan hoor ik het graag, want dan gooi ik de huur nog even om. Maar zoals ik het lees (en ik ben zeker geen auto huur expert dus als ik het verkeerd heb begrepen dan hoor ik het graag!) zit er 'gewoon' 1 miljoen op, tenzij NY/Hawaii?
Edit: ik zie dat de tekst van ustravel praktisch niet te lezen is, maar ik weet niet hoe ik dat groter moet krijgen.