Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
h-vs
Amerika-ontdekker

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen

Bericht door h-vs »

We mogen weer naar de USA! :thumbup:
27 mei naar Detroit , laatste weekend juli weer terug.

Weet iemand of Detroit meedoet aan de werelddealweken van KLM? We vliegen liefst rechtstreeks vanaf AMS, met KLM. Nu kost de ticket 1000 euro ongeveer. Vorige week nog 700, maar toen wisten we nog niet zeker dat we zouden gaan....

Alternatief: heeft iemand Toronto of Chicago gevolgen en met de auto naar Detroit gereden? Bijvoorbeeld Air canada AMS-Toronto is nu goedkoop, rond 500 euro!

Dank!
2010 WAS & NYC
2011 CHI
2012 Miami & Tampa
2012 Southwest
2013 Z -A
2014 Canada & USA (juni)
2015 WAS & NYC
2016 Ann Arbor
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Niet wachten op acties maar meteen zoeken. En net zo lang tot je een mooie prijs vindt.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Nee, dat denk ik niet. De Delta hubs doen bijna nooit mee. Salt Lake City en New York wel. Laatste keer ook Seattle. Maar Atlanta, Detroit en Minneapolis heb ik nog nooit gezien.
Maar goed, rustig blijven zoeken....of een alternatieve luchthaven. Brussel? Dusseldorf?

Zie de bestemming van augustus 2015 hier: http://acn.klmsys.net/downloads/bijlage ... 20V5.0.pdf
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

mirjam78 schreef:Ahhhh das balen zeg! Had ik ook een keer in November was ik al bezig met boeken maar zat ik ook ondertussen nog reviews te lezen enz. dus treuzelde ik te lang en op het moment van betalen was de prijs 400 euro duurder en vroegen ze of ik hem nog steeds wilde...ehhh nee bedankt! :cry: Ja volgende keer gewoon boeken op je werk!! Komt nog wel goed! :thumbup:
Ja laten we het hopen. Het zou voor maart zijn dus ik heb nog eventjes de tijd.. jij hebt in ieder geval voor een mooie prijs kunnen boeken!
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

Rijden vanuit Toronto is prima te doen. Als het honderden euro's scheelt per ticket wist ik het wel.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

we zijn twee jaar geleden voor een mooie prijs met ArkeFly naar Toronto gevlogen. Fijne vlucht (comfort plekken) en een fijne aankomst luchthaven. Rijden is appeltje eitje. zou met prijsverschil zeker overwegen!
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
usdreamer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door usdreamer »

Super bedankt voor de tip om te kijken op momondo.de!
Wij hebben net vluchten geboekt voor eind maart (Belgische paasvakantie) voor 2084,- Euro (= incl. 40 Euro om met creditcard te betalen) met 4 vanuit Amsterdam naar Las Vegas.
Ik kijk er al zo naar uit! :-)
Irisss1989
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Irisss1989 »

Vanavond tickets geboekt van Amsterdam naar Las Vegas (retour) voor 563,- pp. in september! :D

We vliegen heen om 11:10 uur en hebben dan een overstap van 2 uur en 50 min in Houston, waardoor we om 19:05 in Las Vegas aankomen.
Terug vliegen we om 08:15 uur vanaf Las Vegas met een overstap van 1 uur en 40 min in Washington, waardoor we om 07:15 uur weer in Amsterdam zijn.

Wij hebben totaal geen ervaring met reizen. Zijn dit een beetje prettige vluchttijden i.v.m. Jet lag etc.?
Laatst gewijzigd door Irisss1989 op 21 dec 2015, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Iris,

Mooie prijs en relaxte overstaptijden :thumbup:
Wat betreft jetlag, de meeste last zul je hebben na het terug thuiskomen. West naar Oost is het lastigst. Ik ben geen expert, maar mijn vrouw zei meer last te hebben op vluchten die 's ochtends uit de VS vertrekken i.t.t. tot 's avonds.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Stan.Gobien schreef: Wat betreft jetlag, de meeste last zul je hebben na het terug thuiskomen.
JetLag is een term die veel mensen gebruiken om ineens ontzettend interessant te zijn/lijken
In feite alleen mogelijk door het vliegen tegen de zon in; van west naar oost.
Gelukkig is een jetlag niet nodig als je verstandig reist.
En dan blijven je foto's en verhalen nog steeds leuk voor de buren.
En hoef je niet te melden : oh ik heb ook zo'n vreselijke jetlag, of hoe zeg je dat ook alweer in het Nederlands.
want dat laatste valt ook niet mee na 3 wkn USA
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Gelukkig is een jetlag niet nodig als je verstandig reist.
Gelukkig hebben we Bedeve die zeker is dat iedereen een jetlag kan vermijden als hij verstandig is. Wat zouden we toch doen zonder jou :roll:

De ene persoon heeft er meer last van dan de andere. Zoals ik reeds zei is west naar oost (dus het terug naar huis vliegen) normaal gezien het lastigst. Tips om jetlag te minimaliseren. Geen alcohol op de vlucht, liefst alleen water. Je eetpatroon direct aanpassen naar de tijd van bestemming, dus eten op het normale tijdstip voor de bestemming en niet van de vertrekplaats. Licht verteerbaar eten. Er zijn vast nog andere tips maar deze kan ik je meegeven. Ik kan het niet beamen maar ik veronderstel dat business of first class zorgen voor een meer relaxte ervaring en bijgevolg ook helpen om jetlag te verminderen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Nou ... wij vliegen BC en hebben nog steeds een jetlag, van oost naar west en van west naar oost. Onze lichamen hebben blijkbaar gewoon tijd nodig om zich aan te passen aan het tijdverschil. Voor ons betekent het gewoon dat we in de USA heel vroeg wakker zijn en ´s avonds omvallen van de slaap rond een uur of acht, half negen. Door daar een paar dagen gewoon ons ritme op aan te passen en aan toe te geven, is het na een paar dagen over.

Terug in Europa is het vaak een kwestie van een paar nachten wat onrustig en slecht slapen en overdag moe zijn. Het is erg fijn als je niet persé aan het werk moet. Ik zou me er vooral niet te druk over maken, het gaat vanzelf over!
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuzieQ »

Alles ik via skyscanner een vlucht boek met een connectie op bijvoorbeeld Londen met een andere maatschappij dan naar Londen, wat dan als ik de connectie mis?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Een andere maatschappij op zich is geen probleem (bvb met BA naar Londen en verder met AA) maar indien het ticket niet in één boeking is en je mist de aansluitende vlucht dan zul je ter plaatsen een nieuw (en waarschijnlijk zeer duur) ticket moeten kopen
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Dankjewel dat dacht ik al.
Het gaat dan idd om alles in 1 ticket met maatschappijwissel (in dit geval was dat Londen).
Deze vlucht wordt aangeboden op skyscanner.
Maar ik hoop nog steeds op een prijsdaling :D
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 23 dec 2015, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
h-vs
Amerika-ontdekker

Bericht door h-vs »

Hinko schreef:Nee, dat denk ik niet. De Delta hubs doen bijna nooit mee. Salt Lake City en New York wel. Laatste keer ook Seattle. Maar Atlanta, Detroit en Minneapolis heb ik nog nooit gezien.
Maar goed, rustig blijven zoeken....of een alternatieve luchthaven. Brussel? Dusseldorf?

Zie de bestemming van augustus 2015 hier: http://acn.klmsys.net/downloads/bijlage ... 20V5.0.pdf
Dank, we gaan idd niet afwachten. Nu Air Canada naar Toronto geboekt, 500pp non-stop. Vandaar huren we een auto naar Detroit /Ann Arbor. Iemand nog tips mbt autohuur van Canada naar USA?
2010 WAS & NYC
2011 CHI
2012 Miami & Tampa
2012 Southwest
2013 Z -A
2014 Canada & USA (juni)
2015 WAS & NYC
2016 Ann Arbor
Dave_m
Amerikafan

Bericht door Dave_m »

Ik heb een vluchtwijziging gekregen voor mijn terug vlucht van Las Vegas via Chicago naar Brussel.
De overstaptijd is verkort van 2,5 uur naar 1 uur in Chicago.. Is dat voldoende om de aansluitende vlucht naar Brussel te halen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In principe wel en anders wordt je naar een andere vlucht overgeboekt.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Op de terugvlucht zal dat normaal wel lukken, in het slechtste geval bijvoorbeeld vertraging van Las Vegas naar Chicago, wordt je op een latere vlucht gezet.
Ataturk007
Amerikafan

Bericht door Ataturk007 »

Iemand een idee of je bij United Airlines een rugzak + een slaapzak kan meenemen?
Als ik mijn slaapzak in mijn valies steek, heb ik minder plek voor andere dingen, ik ga op mijn eentje dus ik mag maar 23 kg meenemen.

Op de vlieger mag ik de volgende meenemen:

https://www.united.com/CMS/en-US/travel ... ry-On.aspx

Ik pak enkel een rugzak mee met mijn laptop en wat spullen om mij bezig te houden op de vlieger, kan ik daarbij ook mijn slaapzak meenemen? Of moet dat echt in mijn valies?

Bedankt
#1: 6 februari - 15 mei 2016 - California
#2: 2 Juli - 21 Juli 2017 - Arizona, Nevada, California
#3: 12 september - 22 september 2017 Miami, Florida: geannulleerd, Irma
#4: 17 April - 23 April 2018 Coachella
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer