Heeft iemand ervaring met het annuleren van een reservering bij Alamo (SFO), nadat je al ter plaatse bent en skip the counter hebt gebruikt?
Kleine toelichting bij deze vraag:
ik heb een reservering voor een standard SUV en een Fullsize SUV (beide postpaid). Prijsverschil is niet heel groot ('n goeie 150 euro op een huurtermijn van 14 dagen). Ik ben van plan voor de Standard SUV via Skip the counter te gaan en de reservering voor de Full Size als een no show te laten verlopen.
Maar stel, we merken ter plaatse dat de gewenste standard SUV niet aanwezig of geschikt is (ruimte bijv.) of dat we een full size zien staan die we echt supergraag willen hebben. En stel dat de greeter in dat hele scenario niet meewerkt.
Kan ik dan ter plaatse de (skip the counter) reservering alsnog annuleren en voor de Full Size reservering gaan? En gaat daar een hele hoop rompslomp mee gepaard?
Opgelet, dit is allemaal in het onwaarschijnlijke geval dat we geen geschikte Standard SUV kunnen vinden en evenmin de mogelijkheid hebben om met wat goede wil een Full Size mee te krijgen.
Maar mocht er iemand zijn die het al eens heeft meegemaakt, dan horen we het graag!

Memories...