Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Roy & Lisa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 2

Bericht door Roy & Lisa »

katrienenluc schreef:
Roy & Lisa schreef:
Ik denk direct op booking.com i.c.m. promo codes die her en der te vinden zijn.. :thumbup:
Waar vind jij al die codes? Wij moeten ook auto huren in LAX in juli 2016.
Probeer die code eens die ik noem in mn bericht, die geeft mij het meeste korting :) Heb ze hier gevonden:
http://m.retailmenot.com/view/budget.com
2016: Californië, Arizona, Utah & Nevada
2018: Utah, Idaho, Wyoming, South Dakota, Colorado, Arizona & Nevada
2019: Florida
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Via Expedia (en daar komende via haalmeeruitjekaart.nl, dus premium cashback korting) vind ik :
voor 18 juli t/m 7 aug 2016, ophalen en inleveren op Miami airport een Dodge Grand Caravan voor
660 euro bij budget
724 euro bij Alamo
op deze prijzen krijg ik uiteindelijk nog 4,2% cashback korting.

De reden dat ik Alamo ook vernoem al is hij een stuk duurder is met de vraag is het het waard alamo te boeken vanwege 'skip de counter' mogelijkheid?

Is een van bovenstaande een mooie prijs? Of kan het beter?
Vorige reizen heb ik altijd geboekt bij Alamo UK Brits.

Hoe is jullie ervaring met boeken via Expedia? Ben ik op die manier voor de nodige zaken verzekerd?

Wij vonden dit vorig jaar een erg fijne auto. De auto die we dit jaar hadden (Chevy Suburban, terwijl we eigenlijk een Tahoe hadden geboekt) was helemaal geweldig, maar kost zo'n 300 euro duurder en dat vind ik het verschil niet waard.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb met de boeking van Expedia ingelogd bij Budget.com en alle verzekeringen zijn prima in orde. Het enige wat niet klopt is dat er bij Residency Verenigd Koninkrijk staat, terwijl we in Spanje wonen. Daar heb ik even een mail aan gewaagd naar Expedia, ik wacht nog op antwoord.

Mijn cashback staat al keurig geboekt bij haalmeeruitjecard.nl.
kaiser chief
Amerikafan

Bericht door kaiser chief »

Pepito schreef:
kaiser chief schreef:Heeft er soms iemand ervaring met volgende site: http://www.usrentacar.co.uk/

Voor mijn periode komt deze paar 100 euro goedkoper uit dan bij usareisen.de, voor zelfde type wagen en verzekeringen. Ik heb de voorwaarden nagelezen en zie niet meteen verborgen kosten/valstrikken. Maar wou toch eerst even horen of er iemand deze site kent en/of ervaring ermee heeft.
Vorig jaar via hen gehuurd, op zich goed, maar ze gaven aan dat je dollar-express gekoppeld kon worden. Dat is mij niet gelukt. Verder waren ze überhaupt de goedkoopste wat ik toen zag, dus was nog steeds okee voor ons.
Dank je voor het antwoord, maar wat wil u juist zeggen met dollar express gekoppeld?
2008: westkust
2009: Oostkust + Canada
2010: Florida
2011: Westkust
2013: Florida
2014: New York
2016: Route 66
2017: Florida
2020: Deep south
Dave_m
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Dave_m »

Hallo,

Ik zie bij expedia.nl de volgende huurprijzen.

[*]Van San Fran naar Las vegas
[*]18 juni tot 8 juli
[*]Type: Midsize Suv (RAV4 of gelijkwaardig, we zijn met zn 2en)
[*]Huurbedrijf is Alamo
[*]Gratis annuleren en verzekeringen zitten erbij. One way fee weet ik niet.

Prijs 605 euro. (ex cashback korting)
Is dit een goede prijs? Kan het beter?
Zal ik deze alvast boeken? en annuleren kan altijd wanneer er een betere prijs voorbij komt?
Ik heb al zoveel topics doorgelezen met korting hier en daar, dat ik niet meer weet waar, wat of hoe het beste is :P)
Mischien dat iemand mij kan helpen met info, tips of betere boekingen?
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

moon29 schreef:Via Expedia (en daar komende via haalmeeruitjekaart.nl, dus premium cashback korting) vind ik :
voor 18 juli t/m 7 aug 2016, ophalen en inleveren op Miami airport een Dodge Grand Caravan voor
660 euro bij budget
724 euro bij Alamo
op deze prijzen krijg ik uiteindelijk nog 4,2% cashback korting.

De reden dat ik Alamo ook vernoem al is hij een stuk duurder is met de vraag is het het waard alamo te boeken vanwege 'skip de counter' mogelijkheid?

Is een van bovenstaande een mooie prijs? Of kan het beter?
Vorige reizen heb ik altijd geboekt bij Alamo UK Brits.

Hoe is jullie ervaring met boeken via Expedia? Ben ik op die manier voor de nodige zaken verzekerd?

Wij vonden dit vorig jaar een erg fijne auto. De auto die we dit jaar hadden (Chevy Suburban, terwijl we eigenlijk een Tahoe hadden geboekt) was helemaal geweldig, maar kost zo'n 300 euro duurder en dat vind ik het verschil niet waard.
Oh, en nog een aanvullende vraag: zit hier een 2e bestuurder eigenlijk bij in?? Ik kan bij expedia niet vinden waar ik dit kan opgeven.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Misschien toch even vragen bij Expedia? Bij onze boeking zit sowieso de tweede bestuurder, omdat we in Californië de auto ophalen, maar voor Miami durf ik dat niet te zeggen.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Was het niet zo dat je bij Budget altijd een spouse als extra bestuurder kon opgeven gratis of heb ik dat mis? Bij Alamo niet, tenzij je goldpakket neemt. De prijs lijkt mij op zich wel scherp.
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Bij Budget geldt inderdaad 'spouse included' :D
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Oh dat is mooi!
Dan is het zeker een scherpe prijs lijkt me want ik kom verder overal veel duurder uit.

Is jullie ervaring met expedia (makkelijk annuleeraar?) en Budget goed? (Ik weet het niet 100%zeker maart dacht in een topic te hebben gelezen dat iemand er in combi met Miami zo'n slechte ervaring mee had dat ze nooit geen Budget meer wilden.

En heeft Budget ook een soort van skip de counter optie zoals Alamo?
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat ze die wel hebben maar dat die alleen voor Amerikanen geldt.

Alvast bedankt!
Pepito
Amerikakenner

Bericht door Pepito »

kaiser chief schreef:
Pepito schreef:
Vorig jaar via hen gehuurd, op zich goed, maar ze gaven aan dat je dollar-express gekoppeld kon worden. Dat is mij niet gelukt. Verder waren ze überhaupt de goedkoopste wat ik toen zag, dus was nog steeds okee voor ons.
Dank je voor het antwoord, maar wat wil u juist zeggen met dollar express gekoppeld?
Het royalty programma van Dollar, minder lange rij als er een Dollar Express balie is, zoals in LA, maar bijvoorbeeld niet in San Diego. En als je boeking gekoppeld is, dan ligt je contract al klaar in de parking lot, en hoef je helemaal niet langs de balie.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Family5 schreef:Bij Budget geldt inderdaad 'spouse included' :D
In Amerika wel dus. Ik twijfelde, want in Nederland betalen we wel bij.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ja, Expedia is met 1 klik te annuleren, klantenservice is erg vriendelijk en Budget kent Fastbreak, maar dat is voor Amerikanen en Portugezen.

Ik heb alleen nog ervaring met Budget in Nederland, die is prima.

Oeps, niet waar, ooit in Yellowstone voor drie dagen gehuurd (waten toen met de camper). Prima service, brandnieuwe Ford Expedition.
bedeve
Amerika-expert

Re: Autohuur voor Amerika : Gratis extra driver bij NationalCar UK

Bericht door bedeve »

National Car Rental UK heeft sinds vanmorgen een aanbieding voor een gratis extra driver bij een pre-paid boeking.
Dat kan, ondanks een wat hogere basis huurprijs ,afhankelijk van locatie etc etc , voordelen hebben.
Rekenen is weten !
Maak hier je rekensommetje;
http://www.nationalcar.co.uk/free-addit ... 2312088920
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
bjornvb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door bjornvb »

Dag allemaal,
Wij gaan volgend jaar voor 17 dagen naar Alaska. Ik ben bezig met het vergelijken van prijzen van auto's. Het is de bedoeling om een mid SUV of eventueel een standaard SUV te nemen. Nu verbaas ik mij erover hoe groot de prijsverschillen onderling wel zijn. Bij rentalcars.com vraagt men tussen de 850€ en 1000€ voor deze wagens (alle verzekeringen inclusief volgens de telefonist). Bij oa. drive-usa.de zitten de prijzen tussen de 1900€ en 2700€. Rechtstreeks bij Hertz bekom ik een prijs van ongeveer 750$ maar daar heb ik niet veel vertrouwen in want ik vermoed dat hier de verzekeringen niet zijn aangerekend. Iemand enig idee hoe het komt dat de prijzen zoveel verschillen? En is rentalcar.com een betrouwbare partner.
Bedankt alvast voor jullie reacties.
2012: Seattle-Winthrop-Hills(CAN)-Banff-Clearwater-Vancouver-Seattle
2013: SF-JTNP-Grand Canyon-Page-Natural Bridges-Burr Trail-BC-Zion-LV -Mono Lake-Yosemite-SF
2014: Anchorage-Seward-Hope-Valdez-McCarthy-Fairbanks-Denali-Palmer-Katmai-Anchorage
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

De prijzen voor autohuur in Alaska zijn erg hoog.

Ik had vorig jaar een rotslechte ervaring met National daar.
Bij Hertz liep het het jaar daarvoor erg vlot.

Voor Hertz heb ik volgende kortingcodes al ooit gebruikt:
MasterCard (maar dan moet je ook met MC betalen) code 594671 - http://www.mastercard.com/be/personal/n ... hertz.html
(er staat geldig in 2009 maar ik heb de code daarna nog gebruikt)
Touring (als je gewoon lid bent) code 504060 - https://www.touring.be/nl/ledenvoordelen/hertz

Vorig jaar zakten de tarieven bij Hertz de laatste 2 weken van april enorm om daarna weer te stijgen.
Ik zou wel al proberen om nu toch al iets te boeken wat je dan eventueel nog gratis kan annuleren. Er is niet veel keuze in huurauto's in Alaska.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
LiesbethDL
Amerika-ontdekker

Bericht door LiesbethDL »

Ben al een tijdje op zoek naar autoverhuur van Chicago naar LAs Vegas (11 juli - 26 juli)
Nu keek ik altijd van luchthaven tot luchthaven en was de gemiddelde prijs 1150 euro (one way incl. bij National)
Nu deed ik gewoon omgeving Chicago - LV en kom ik aan een autoverhuur van 868 euro, dus bijna 300 euro winst!
Maar iemand ervaring met downtown verhuur van auto's, is er ook zoveel keuze (Ben member bij Emerald club, dus kies gewoon een midsize in de hoop uit de aisle een SUV te kunnen kiezen.... ) ?
Valt het een beetje mee om in een stad te rijden of toch beter wat op veilig spelen en toch vanuit de luchthaven boeken ondanks de extra kosten?
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

LiesbethDL schreef: Nu deed ik gewoon omgeving Chicago - LV en kom ik aan een autoverhuur van 868 euro, dus bijna 300 euro winst!
Vanuit Chicago is dat prima op te lossen.
Gewoon de auto oppikken als je de stad weer verlaat.
Maar.....ik kijk naar de prijs en weet dan haast zeker dat de one way fee er niet bij in zit.
Weet jij zeker van wel ??
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
arj.gelens
Amerika-ontdekker

Bericht door arj.gelens »

Advies gevraagd

Auto huren - Mini SUV Ford Escape vb
16\7 Atlanta ophalen
5\8 New Orleans inleveren.
Bij Expedia e 738( auto komt bij herz dan vandaan)

Is dit mooie prijs?
Kan ik bij Expedia gratis annuleren?
Ik weet dat er drop off kosten zijn. Iemand enig idee hoeveel?

Tks
2009: Florida & New York
2011: West kust
2014: Noord westen
2016: Deep South
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Bij Expedia kun je gratis annuleren tot 24 uur of 48 uur. Geen idee maar staat allemaal keurig aangeven. Net als de drop off kosten worden keurig vermeld bij Expedia.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer