Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA topic (deel II)
Re: Het Centrale ESTA topic (deel II)
@Sacha-camara: Heb je via de officiele site je esta aangevraagd?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
En die officiële site is https://esta.cbp.dhs.gov/esta/
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Probeer dan eens individueel de ESTA te checken via officiel site hierboven gegeven. Ik hoor van veel mensen dat het via die group problemen geeft om te checken. Dus eens een voor een, zonder 16 delig confirmatie nr proberen.
Bedankt voor de info.dimona schreef:Je kunt op ieder moment een nieuwe aanvragen, waarmee de oude vervalt.
Het is gelukt trouwens
2011 Westkust
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
2012 Westkust
2013 Noordoosten
2014 Florida
Sorry als de vraag hier al staat, maar om 25 pagina's door te lezen vond ik eerlijk gezegd ook zowat...
Komt ie: man en ik gaan 4-12 mei naar Boston & New York. Voor man heb ik een nieuwe Esta aangevraagd omdat hij een nieuw paspoort heeft. Die van mij is geldig tot 16 mei. Eerst voorzag ik geen problemen maar nu ik vandaag het (automatische) verlengingsverzoek kreeg via mail begin ik toch te twijfelen. Volgens mij kan ik nu toch zonder problemen gaan nietwaar? Ik ben immers terug vòòr de 16e mei.
dank alvast!
gr bernice
Komt ie: man en ik gaan 4-12 mei naar Boston & New York. Voor man heb ik een nieuwe Esta aangevraagd omdat hij een nieuw paspoort heeft. Die van mij is geldig tot 16 mei. Eerst voorzag ik geen problemen maar nu ik vandaag het (automatische) verlengingsverzoek kreeg via mail begin ik toch te twijfelen. Volgens mij kan ik nu toch zonder problemen gaan nietwaar? Ik ben immers terug vòòr de 16e mei.
dank alvast!
gr bernice
2010 new york
2011 new york
2012 new york
2013 new york & boston
2014 new york & washington
2011 new york
2012 new york
2013 new york & boston
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zolang je maar vertrekt voor 16 mei is hij gewoon geldig. Het verzoek tot verlengen wordt automatisch verstuurd en heeft niets met de geplande reis te maken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
dank je Katja, het is dus inderdaad zoals ik dacht.
2010 new york
2011 new york
2012 new york
2013 new york & boston
2011 new york
2012 new york
2013 new york & boston
Sorry, maar dit is niet correct. Zolang je maar voor de 16e of uiterlijk de 16e mei in de VS aankomt (en dus door immigrations gaat) is de esta geldig.Katja schreef:Zolang je maar vertrekt voor 16 mei is hij gewoon geldig.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hebben een plan om ergens in oktober (2014!)met vier vrienden een week naar New York te gaan. Zelf zit ik nog paar maanden in de schuldhulpverlening en probleem is dat ik geen CC kan en wil aanvragen ( heb wel geleerd om niet meer te lenen ). Maar heb wel CC van Moneybookers, die overigens prima werkt.
Maar vraag is of ik daarmee een visum kan aanvragen?
vr. groet Wilfried
Maar vraag is of ik daarmee een visum kan aanvragen?
vr. groet Wilfried
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heb je een visum nodig of gewoon een ESTA? In het laatste geval zou ik het gewoon proberen met je CC dan merk je het snel genoeg. Mocht dat niet werken dan ken je misschien wel iemand met een CC die hem voor je wil aanvragen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- bedeve
- Amerika-expert
Jatheonebull schreef:. heb wel CC van Moneybookers, Maar vraag is of ik daarmee een visum kan aanvragen?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Even een vraagje.
As zaterdag gaan wij naar Amerika en onze Esta is verlopen. Mijn zoon krijgt pas as vrijdag zijn nieuwe paspoort. Ben ik dan te laat om de Esta aan te vragen?
Hoe kan ik dit het beste oplossen.
As zaterdag gaan wij naar Amerika en onze Esta is verlopen. Mijn zoon krijgt pas as vrijdag zijn nieuwe paspoort. Ben ik dan te laat om de Esta aan te vragen?
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Overigens vervalt paspoort van zoon op 21 mei en wij vliegen op 18 mei terug. Zal ik het gewoon wagen en op zijn oude paspoort zijn Esta aanvragen?
Lastig dit.
Lastig dit.
Als hij een nieuw paspoort krijgt wordt zijn oude paspoort ongeldig toch? Dan kan je niet meer op het oude paspoort een Esta gebruiken, dus dat moet je niet doen. Pas vrijdag hebben jullie zijn nieuwe paspoort dus dan direct een nieuw Esta aanvragen.
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja klopt, maar als ik zijn nieuwe paspoort niet ophaal, dan blijft de oude nog geldig tot 21 mei.
Ik ga gewoon woensdag al langs, dan hoop ik dat die al klaar is, en anders denk ik gewoon op zijn huidige pas.
Ik ga gewoon woensdag al langs, dan hoop ik dat die al klaar is, en anders denk ik gewoon op zijn huidige pas.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
en als het nog niet klaar is, kunnen ze je misschien wel al het nummer meegeven en data van afgifte en tot wanneer het geldig is. Dat is de info die je nodig hebt om het ESTA in te vullen.
- bedeve
- Amerika-expert
Een aantal oplossingen zijn hierboven al naar voren gebracht.Souraia schreef:Even een vraagje.
Ben ik dan te laat om de Esta aan te vragen?
Als het allemaal niet zo mag gaan het volgende even ter geruststelling;
eind 2012 heb ik sávonds om 22.00 Esta geregeld om de volgende ochtend 10.00 uur te vertrekken.
Probleemloos. Ook bij de luchtvaartmij stond ie al in het systeem.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Souraia
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leen dat is een goede tip van jou.
Bedeve dat is een geruststelling in ieder geval.
Bedankt allemaal
Bedeve dat is een geruststelling in ieder geval.
Bedankt allemaal
Ik zag laatst iemand die bij de pre-boarding security check op Schiphol nog even gauw via een opgetrommelde iPad een ESTA heeft geregeld.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Toen ik in mei 2013 vor het eerst naar de USA ging (NY) kwam men er tijdens het inchecken ook achter dat ik een fout had gemaakt tijdens het aanvragen van ESTA... de 0 voor o aangezien (of andersom) in het paspoortnummer....ter plekke een nieuwe ESTA aanvragen en hopen dat die gelijk word goedgekeurd..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19855 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties