Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 5
balen. dagje later vertrekken kun je voor 500 euro met United vliegen vanaf Amsterdam. Niet super gunstige tijden. Maar soit.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Even realistisch: Verwacht je echt dat je voor die prijs (512 pp zag ik) rond kerst naar SFO kunt vliegen (met mooie tijden) ? Rond kerst zijn altijd hoogseizoen prijzen.Queste schreef:Dat is het korte antwoord maar dat begrijp ik dus niet. Google flight toont ook dezelfde prijzen met link die me naar de website van swiss brengt met een prijs die bijna 3x hoger is.mtl schreef:Niet alles wat de matrix toont kun je boeken.
"De stoelen tegen dit tarief zijn uitverkocht" is iets wat ik kan begrijpen, maar daar lijkt geen sprake van te zijn aangezien 24 uur later nog steeds hetzelfde tarief getoond wordt.
Laatst gewijzigd door sanook op 26 nov 2017, 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Welke prijs kreeg je? Linkje werkt niet namelijk. Sowieso zou ik een dag later terugvliegen, nu zit je met de jaarwisseling in het vliegtuig.Queste schreef:DUS-SFO van 23 t/m 31 december met maxconnect 3:30
Volgens mij is terugvliegen op 31 december een flink stuk goedkoper dan op 30 december.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Dat snap ik daarom waren er ook geen plannen tot ik bij toeval over die mooie prijs struikeldesanook schreef:Even realistisch: Verwacht je echt dat je voor die prijs (512 pp zag ik) rond kerst naar SFO kunt vliegen (met mooie tijden) ? Rond kerst zijn altijd hoogseizoen prijzen.
Code: Selecteer alles
ITINERARY
Dusseldorf (DUS) to San Francisco (SFO) - Sat, Dec 23
SWISS 1017 Dep: 10:00AM Arr: 11:20AM 1h 20m Airbus A320 Coach (K)
Layover in ZRH 1h 55m
SWISS 38 Dep: 1:15PM Arr: 4:20PM 12h 5m Boeing 777 Coach (K)
OPERATED BY SWISS GLOBAL
--------------------------------------------------------------------------------
San Francisco (SFO) to Dusseldorf (DUS) - Sun, Dec 31
SWISS 39 Dep: 7:50PM Arr: 3:50PM 11h Boeing 777 Coach (K)
OPERATED BY SWISS GLOBAL
Layover in ZRH Mon, Jan 1 1h
SWISS 1024 Dep: 4:50PM Arr: 6:05PM 1h 15m Bombardier CS300 Coach (K)
OPERATED BY SWISS GLOBAL
FARE AND BOOKING DETAILS
Provide this information to a travel agent to help them match the fares found.
Make sure to provide the exact booking and fare codes shown.
Fare 1: Carrier LX KLNNZWWW DUS to SFO EUR28.50
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers DUS-ZRH (Economy), ZRH-SFO (Economy)
Fare 2: Carrier LX KLNNZWWW SFO to DUS EUR28.50
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers SFO-ZRH (Economy), ZRH-DUS (Economy)
Switzerland Airport Passenger Security And Noise Charge (CH) EUR27.54
USDA APHIS Fee (XA) EUR3.35
US Immigration Fee (XY) EUR5.92
US Customs Fee (YC) EUR4.65
LX YQ surcharge (YQ) EUR310.00
US International Arrival Tax (US) EUR15.21
Germany Airport Security Charge (DE) EUR5.30
Germany Passenger Service Charge International Departure (RA) EUR16.74
LX YR surcharge (YR) EUR16.00
Germany Air Transport Tax (OY) EUR41.99
US International Departure Tax (US) EUR15.21
US September 11th Security Fee (AY) EUR4.73
US Passenger Facility Charge (XF) EUR3.80
Subtotal per passenger EUR527.44
Number of passengers x1
Total airfare & taxes EUR527.44

Dat is bewust. Zoals MTL al zegt het is erg goedkoop, ik moet 2 januari weer werken en ik ben alleen dus of ik nou thuis in m'n flatje zit of in het vliegtuig is om het even. Ik denk zelfs dat het in het vliegtuig waarschijnlijk gezelliger zal zijnDivision schreef:Sowieso zou ik een dag later terugvliegen, nu zit je met de jaarwisseling in het vliegtuig.

The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
De vlucht die ik zoek staat momenteel aan 714 euro... (ik had nog liever met delta gevloten maar deze komt vroeger aan in de USA en vertrekt later op de avond = meer vakantie tijd)
British Airway met overstap in London
Brussel - Miami (19 april)
Atlanta - Brussel (5 mei)
heel goede vluchturen
Is fink gedaald owv cybermonday maar toch nog altijd aan de dure kant.. twijfel twijfel twijfel
British Airway met overstap in London
Brussel - Miami (19 april)
Atlanta - Brussel (5 mei)
heel goede vluchturen
Is fink gedaald owv cybermonday maar toch nog altijd aan de dure kant.. twijfel twijfel twijfel
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Voor de geïnteresseerden:
https://travelunlimited.be/vluchten/meg ... rvakantie/
Van Parijs naar Montreal voor € 181!
-
- Amerikafan
Wat zijn momenteel een beetje 'goede' ticketprijzen voor juni? Kan ik prijzen onder de 500 euro verwachten?
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Staat nog geen vluchtnummer bij.Vanessa007 schreef:Voor de geïnteresseerden:

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Tja wie zal het zeggen. Vorig jaar vlogen wij voor 520 euro pp retour op las vegas. Sommige hier hebben voor minder een retourtje maar er is vaak geen pijl op te trekken wat de ticketprijzen doen. Gewoon alles goed in de gaten houden en bevalt de prijs ? Meteen boeken en niet meer naar om kijken. Hierbij is Skyscanner altijd mijn grote vriendLianne1989 schreef:Wat zijn momenteel een beetje 'goede' ticketprijzen voor juni? Kan ik prijzen onder de 500 euro verwachten?

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikafan
Ja heb je ook helemaal gelijk in. Nou vandaag meteen maar geboekt. 535 euro voor rechtstreekse vlucht naar San Francisco met KLM en terug van LV korte vlucht naar LA en vanaf daar ook met KLM terug naar Amsterdam in juni 2018. Blij mee 

Dat is een mooie prijs!
Wij gaan denk ik vanavond een package deal boeken voor september 2018. Een vlucht met KLM van Amsterdam naar Minneapolis en dan met Delta door naar Las Vegas en terug van Las Vegas naar Detroit met Delta en Detroit naar Amsterdam met Delta.
Dit in combinatie met 3 nachten slapen in The Venetian kwam uit op ongeveer €800 p.p (exclusief resort fee). Vind ik wel een mooie deal. Als ik dezelfde vliegtickets los opzoek via KLM betaal ik alleen voor de tickets al €743 p.p. En de prijzen voor The Venetian via expedia, booking.com en de site van The Venetian zelf zijn op dit moment €880 voor 3 nachten
Wij gaan denk ik vanavond een package deal boeken voor september 2018. Een vlucht met KLM van Amsterdam naar Minneapolis en dan met Delta door naar Las Vegas en terug van Las Vegas naar Detroit met Delta en Detroit naar Amsterdam met Delta.
Dit in combinatie met 3 nachten slapen in The Venetian kwam uit op ongeveer €800 p.p (exclusief resort fee). Vind ik wel een mooie deal. Als ik dezelfde vliegtickets los opzoek via KLM betaal ik alleen voor de tickets al €743 p.p. En de prijzen voor The Venetian via expedia, booking.com en de site van The Venetian zelf zijn op dit moment €880 voor 3 nachten

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Rechtstreeks via KLM geboekt? Namelijk ook op zoek naar tickets voor de periode en deze route is voor die prijs zeker een optieLianne1989 schreef:Ja heb je ook helemaal gelijk in. Nou vandaag meteen maar geboekt. 535 euro voor rechtstreekse vlucht naar San Francisco met KLM en terug van LV korte vlucht naar LA en vanaf daar ook met KLM terug naar Amsterdam in juni 2018. Blij mee
-
- Amerikafan
Nee op KLM zijn ze een stuk duurder. Via Tix.nl zijn er goede prijzen, ze variëren wel een beetje per dag en per moment op de dag. Maar de goedkoopste tickets voor ons waren 501 euro maar we kozen dus voor de 535 euro rechtstreeks heen.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben de mogelijkheid om vrienden in LA op te zoeken. Maar we moeten vliegen tussen 2(/26/27 dec 2017 en terug op 4/1/18. Iemand tips waar te boeken? We zitten dus grofweg 21 dagen voor vertrek. Is dit echt hoogseizoen ? Prijs is nu echt te hoog!
Ja dit is hoogseizoen. En het is eigenlijk te laat voor een mooie prijs.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Zeker als je nu pas gaat kijken zit je echt midden in het hoogseizoen. Veel mensen willen naar Amerika en half Amerika gaat bij familie op bezoek. Dus als je voor een mooi prijsje wilt vliegen ben je echt veel te laat. Te laat als in minstens een half jaar...Amerikalover1973 schreef:Wij hebben de mogelijkheid om vrienden in LA op te zoeken. Maar we moeten vliegen tussen 2(/26/27 dec 2017 en terug op 4/1/18. Iemand tips waar te boeken? We zitten dus grofweg 21 dagen voor vertrek. Is dit echt hoogseizoen ? Prijs is nu echt te hoog!
Twee mogelijkheden, je slikt de pijn, en gaat.
Andere mogelijkheid, ik weet niet of je vrienden permanent in Amerika wonen. Maar dan zou ik naar een andere periode gaan kijken.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dank voor jullie bericht. Kans op echte last minute prijzen een optie ?
Iemand daar nog ervaring mee?
Iemand daar nog ervaring mee?
Ga er maar van uit van niet. Je kan natuurlijk wachten en hopen met het risico dat de prijzen stijgen. Maar je hebt niet veel tijd meer.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Iemand enig idee hoe lang van te voren de tickets van jetblue (new york - Curaçaou) in de verkoop gaan? Staan nu al een tijdje tot 4 september '18, wij willen reizen in oktober. Ook vliegen ze niet elke dag, is er ergens te vinden op welke dagen de vluchten worden uitgevoerd in oktober?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20276 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties