Phoe, ik hou van uitzoekwerk voor de vakantie, maar de autohuur is me toch echt een doorn in het oog. Ik ben alle topics van National en Hertz aan het doorspitten maar het wordt me wazig voor de ogen.
Ik heb me nu aangemeld bij Hertz en heb Gold Plus lidmaatschap. Nu heb ik me ook bij National aangemeld voor de Emerald Club. Maar hoe krijg ik nu de status naar Executive Elite? Dat wordt soms genoemd, maar ik kan daar niet duidelijk vinden hoe dat moet. Of kan dat alleen door vaak te huren?
Mijn doel is dus die status match naar de PC bij Hertz. Maar dat deel begrijp ik toch echt niet helemaal.
(
@Terpies zijn uitleg: Als je status match doet met je National executive elite status bij hertz via een mailtje met screenshot van je profiel bij National stuurt naar
hertzstatusmatch@hertz.com krijg je President Circle status. Dit is de hoogste vrij verkrijgbare status bij Hertz.)
Als ik dit voor elkaar krijg kan ik verder met de uitleg van Terpies over huren bij Hertz via 2 schermen etc, toch? En daar ga ik alle mogelijke CDP codes invullen zoals hier op het forum zijn gegeven, om te kijken hoe ik het goedkoopst uitkom. Dan boek ik met UC (of bij National met Executive Aisle pick.)
Dan krijg je dus bij aankomst die uitzoekmogelijkheid.
En daarnaast kan ik nog een extra boeking doen voor een SFAR voor het geval er bij de PC geen leuke auto te vinden is. En die extra boeking voor die SFAR kan ik dus ter plekke kosteloos annuleren als ik in de PC wel een leuke auto vind.
Heb ik het nu zo allemaal juist begrepen?