Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Vliegen naar Amerika: vergelijk de vliegticketprijzen!
Fijn @Family5, ik kan niet wachten;)
Nee het zijn geen rechtstreekse vluchten. Heenweg tussenlanding op Philadelphia idd en terug op Charlotte.
Nee het zijn geen rechtstreekse vluchten. Heenweg tussenlanding op Philadelphia idd en terug op Charlotte.
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
OK ha ha. Laat dat bericht je niet weerhouden. Wij gaan ook gewoon naar San Francisco ondanks de aardbeving laatst voor de kust, met een kracht van 6,9 op de schaal van Richter. Veel plezier met de voorbereidingen 

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Dit weekend net geboekt.
11 juli tem 24 Juli van Brussel naar Las Vegas voor 680euro pp incl. taksen met US Airways.
11 juli tem 24 Juli van Brussel naar Las Vegas voor 680euro pp incl. taksen met US Airways.
2011 New York - 2013 Rondreis Westen - 2014 Rondreis Nationale parken UT, AZ, CO, NV - 2014 New York & Washington - 2015 Florida
- Hansi1959
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Prima prijs voor het hoofdseizoen! Zeker vanuit Brussel waren de prijzen dit jaar vrij hoog.
No guts, no glory!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
mooie prijs idd!
dit weekend geboekt:
19/08 Dusseldorf -> Chicago -> Seattle
09/09 Las Vegas -> Londen -> Dusseldorf
€766 p.p. met British Airways.
toch een 150 euro p.p. duurder dan vorig jaar in mei naar San Fran en via Los Angeles terug
dit weekend geboekt:
19/08 Dusseldorf -> Chicago -> Seattle
09/09 Las Vegas -> Londen -> Dusseldorf
€766 p.p. met British Airways.
toch een 150 euro p.p. duurder dan vorig jaar in mei naar San Fran en via Los Angeles terug

* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Tickets geboekt via Icelandair voor €610,-
26/9 Amsterdam - Seattle
17/10 Seattle - Amsterdam
Beide vluchten met tussenstop in ijsland maar leek mij geen verkeerde prijs.
26/9 Amsterdam - Seattle
17/10 Seattle - Amsterdam
Beide vluchten met tussenstop in ijsland maar leek mij geen verkeerde prijs.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Al eventjes geleden geboekt via site van Delta Airlines 764 euro pp
29 juli Dusseldorf-Atlanta-Miami
7 augustus Miami-Atlanta-Dusseldof
Niet de gunstigste prijs misschien wat er te krijgen is, maar we zijn er erg verheugd mee.
Gelijk stoelen enz vast kunnen liggen en tot nu toe geeft de site aan personal tv, hopelijk blijft dit zo en anders wordt het tablet kijken
Overstap tijd op de heenweg 2.54u en terugweg 3,5u. Dus als het zo blijft geen gehaast maar op een "normale" manier overstappen voor ons
29 juli Dusseldorf-Atlanta-Miami
7 augustus Miami-Atlanta-Dusseldof
Niet de gunstigste prijs misschien wat er te krijgen is, maar we zijn er erg verheugd mee.
Gelijk stoelen enz vast kunnen liggen en tot nu toe geeft de site aan personal tv, hopelijk blijft dit zo en anders wordt het tablet kijken

Overstap tijd op de heenweg 2.54u en terugweg 3,5u. Dus als het zo blijft geen gehaast maar op een "normale" manier overstappen voor ons

2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
- meyem
- Amerika-expert
Aanbieding KLM:
500 euro naar Houston of Dallas:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_an ... alCampaign
500 euro naar Houston of Dallas:
http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan_an ... alCampaign
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Bij Thomson airways pracht aanbieding voor de meivakantie: 19 april heen en 3 mei terug (vanaf Gatwick) voor 239 pond p.p.
Zie: http://www.holidaypirates.com/flights/f ... incl-taxes.
Wie weet heeft iemand er wat aan.
Zie: http://www.holidaypirates.com/flights/f ... incl-taxes.
Wie weet heeft iemand er wat aan.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
- meyem
- Amerika-expert
Via budgetair, nov/dec naar NYC, 441 euro, 1 tussenstop, Icelandair ... niet duur .... oh boy .... 
>> ah, ik geloof dat de bagage nog extra betaald moet worden en dit is excl 19 euro boekingskosten, mooi, dan laat ik het weer los

>> ah, ik geloof dat de bagage nog extra betaald moet worden en dit is excl 19 euro boekingskosten, mooi, dan laat ik het weer los

probeer eens budgetair.ie (24-11/30-11; AMS-JFK via KEF)
Daar voor 2 personen:
Total price for all travellers €884.42
Ticketprice is incl. taxes, excl. €0.00 airline reservation fee and €0.00 booking cost per ticket
Bagage Icelandair is 2 * 23 kg bij vluchten naar USA en Canada
Weet je dat heel zeker wat betreft bagage?
465 euro pp via Icelandair.nl
Daar voor 2 personen:
Total price for all travellers €884.42
Ticketprice is incl. taxes, excl. €0.00 airline reservation fee and €0.00 booking cost per ticket
Bagage Icelandair is 2 * 23 kg bij vluchten naar USA en Canada
Weet je dat heel zeker wat betreft bagage?
465 euro pp via Icelandair.nl
- meyem
- Amerika-expert
Nee, ik weet het niet zeker, onderin staat bij Budgetair:
>> 465 euro ... kijk, daar zou ik dan voor gaan, kun je met eventuele wijzigingen direct met de airline zaken doen en dat is wel zo makkelijk, spreek ik uit ervaring ...
zucht, nou gaat het alweer kriebelen, maar ik heb er echt geen geld voor ....
daar baseerde ik het eigenlijk op .... maar misschien staat dat er altijd wel, ik heb nog nooit bij budgetair geboekt .... als het enigszins kan, boek ik direct bij de airline ... ik ga meteen eens kijken wat Icelandair zelf voor prijs geeftTotaalprijs voor alle reizigers : € 441,11
Prijzen per persoon, excl. €19 boekingskosten en evt. bagagekosten.
>> 465 euro ... kijk, daar zou ik dan voor gaan, kun je met eventuele wijzigingen direct met de airline zaken doen en dat is wel zo makkelijk, spreek ik uit ervaring ...
zucht, nou gaat het alweer kriebelen, maar ik heb er echt geen geld voor ....

Ik weet het. Zit met hetzelfde
Lekker rond kerst in New York....

Lekker rond kerst in New York....

-
- Amerika-ontdekker
Hallo,
Even een vraagje we gaan 22 september 2014 voor de 2 keer naar Las Vegas we zijn nu rond aan het kijken om tickets te boeken. Nu zie ik bij WTC dat je 45 euro pp moet bijbetalen als je voor de eerste keer tickets koopt online. Wie kan me vertellen waar ik het beste de tickets kan kopen en het meest betrouwbaar is. Moeten we ook een ticket verzekering afsluiten? Op het moment zijn de ticketsprijzen er voordelig en willen dit weekend dan ook boeken. De eerste keer zijn we via arke gegaan was toen helemaal compleet tickets en hotel. Graag jullie mening.
Even een vraagje we gaan 22 september 2014 voor de 2 keer naar Las Vegas we zijn nu rond aan het kijken om tickets te boeken. Nu zie ik bij WTC dat je 45 euro pp moet bijbetalen als je voor de eerste keer tickets koopt online. Wie kan me vertellen waar ik het beste de tickets kan kopen en het meest betrouwbaar is. Moeten we ook een ticket verzekering afsluiten? Op het moment zijn de ticketsprijzen er voordelig en willen dit weekend dan ook boeken. De eerste keer zijn we via arke gegaan was toen helemaal compleet tickets en hotel. Graag jullie mening.
- Hansi1959
- Amerikafan
Ik check altijd diverse sites voor de voordeligste tarieven in combinatie met goede vluchttijden (gunstige vertrek / aankomsttijden en niet te lange overstaptijden). En inderdaad even de hele boeking doorlopen tot het echte eindbedrag duidelijk is. Sommige firma's hebben er een handje van om "opeens" nog wat extra toeslagen uit de hoed te toveren… (zoals je zelf al had gezien bij WTC).
Als er een "vreemde" broker naar voren komt, dan check ik die even op tripadvisor. Zo dook enige tijd geleden vaker de firma BravoFly op bij voordelige tickets. Even googelen en tripadvisor checken en ja hoor…. extreem veel negatieve ervaringen.
Dus "gewoon" alle bekende portals afzoeken (bv matrix.itasoftware.com, Skyscanner, ebookers, expedia enz. en de resultaten even goed nakijken. Kom je dan nog iets vreemds tegen kun je dat altijd even op dit forum vragen.
Als er op tripadvisor geen gekke dingen naar voren komen kun je met een gerust hart tickets aanschaffen.
Wat betreft ticketverzekering; zolang je met een gerenommeerde maatschappij vliegt is er -naar mijn mening- geen reden om een ticketverzekering af te sluiten. Als je overigens de tickets betaald met je creditcard is die aankoop sowieso verzekerd!
Als er een "vreemde" broker naar voren komt, dan check ik die even op tripadvisor. Zo dook enige tijd geleden vaker de firma BravoFly op bij voordelige tickets. Even googelen en tripadvisor checken en ja hoor…. extreem veel negatieve ervaringen.
Dus "gewoon" alle bekende portals afzoeken (bv matrix.itasoftware.com, Skyscanner, ebookers, expedia enz. en de resultaten even goed nakijken. Kom je dan nog iets vreemds tegen kun je dat altijd even op dit forum vragen.
Als er op tripadvisor geen gekke dingen naar voren komen kun je met een gerust hart tickets aanschaffen.
Wat betreft ticketverzekering; zolang je met een gerenommeerde maatschappij vliegt is er -naar mijn mening- geen reden om een ticketverzekering af te sluiten. Als je overigens de tickets betaald met je creditcard is die aankoop sowieso verzekerd!
No guts, no glory!
- bedeve
- Amerika-expert
Ik gebruik ook Tripadvisor om het overzicht in de prijzen te krijgen.Hansi1959 schreef:Als er op tripadvisor geen gekke dingen naar voren komen kun je met een gerust hart tickets aanschaffen.
Voor het boeken kom ik toch meestal terecht bij Expedia.nl ,toevallig een paar weken geleden voor de eerste keer bij eBookers.nl
Budgetair vind ik ook prima,maar dan wel budgetair.ie ( is gewoon dezelfdeuit hetzelfde kantoor in amsterdam ) want dan betaal je geen extra kosten.
Overigens Las Vegas september nu rond € 595.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Hansi1959
- Amerikafan
Toevallig voor deze zomer voor het eerst ook via BudgetAir geboekt naar Las Vegas maar dan gewoon op de .nl site. Als je met iDeal betaald zijn er geen extra kosten
Helaas wel een stuk meer dan die 595 euro betaald… (had dit keer wel tickets nodig voor het hoogseizoen).

Helaas wel een stuk meer dan die 595 euro betaald… (had dit keer wel tickets nodig voor het hoogseizoen).
No guts, no glory!
- bedeve
- Amerika-expert
Bij Budgetair.nl betaal je boekingskosten.Hansi1959 schreef:Toevallig voor deze zomer voor het eerst ook via BudgetAir geboekt naar Las Vegas maar dan gewoon op de .nl site. Als je met iDeal betaald zijn er geen extra kosten .
Bij EBookers.nl betaal je voor het betalen met de Credi card.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Hansi1959
- Amerikafan
Ik heb de factuur nog eens even bekeken en inderdaad; ik zie een bedrag van 70 euro (voor 4 personen) voor "airline reservation fee". Maar kreeg wel een speciale korting van budgetair.nl van 4x 21,50 = 86 euro 
Die kosten voor betalen met creditcard zie je steeds vaker bij de meeste brokers (en kan soms flink oplopen)

Die kosten voor betalen met creditcard zie je steeds vaker bij de meeste brokers (en kan soms flink oplopen)
No guts, no glory!
-
- Amerika-ontdekker
We hebben net geboekt via tix.nl ticketprijs Amsterdam-Las Vegas 570 euro vertrek 22 september een echte meevaller denk ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3393 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 12 Reacties