Ik wens jullie een prettige vlucht (hopelijk) morgen.....

Marjan
Sorry hoor, maar overdrijf je nu niet een heel klein beetje? Volgens mij gaat er hier niemand tekeer tegen elkaar. Ik hou me trouwens ook graag aan de feiten, maar helaas is dit nou net zo'n situatie waar er meerdere interpretaties mogelijk zijn en dat blijkt ook wel weer uit jouw opsomming. Jouw waarheid is niet DE waarheid, laten we het daar maar op houden. Ik snap heel goed de frustratie van de passagiers en ik ben blij dat zich tot nu toe geen ernstige incidenten hebben voorgedaan. Met een vriend die zelf werkt als piloot heb ik daar ook nog een persoonlijk belang bij.WillemenIrma schreef:Sorry, ik zou me hier niet mee moeten bemoeien, maar als jullie menen zo tegen elkaar te keer te moeten gaan hou je dan aub aan de feiten!
Als je ziet hoe mensen met een afwijkende mening in deze draad al benaderd werden kan ik me zeer goed voorstellen dat een "expert" met een andere mening niet meteen het NOS journaal opbelt.Njit schreef:Altijd leuk dat dit soort mensen het achteraf altijd beter weten.
Nou, die zal deze reis ook niet snel vergeten! Fijn, dat hij weer veilig thuis is. Ons buurmeisje komt vanavond thuis. Zij is Katja's leeftijd en kwam in Londen vast te zitten. Ze is uiteindelijk alleen met de trein naar Parijs gereisd en van daaruit naar Madrid, vanwaar ze vandaag naar Philadelphia kon en dan hier naar Washington. Ook geen geringe reis voor een twintigjarige, die nog nooit in het buitenland was geweest! Maar ze is in ieder geval op tijd terug voor het huwelijk van haar broer.vana schreef:Zoon Nick is gelukkig weer thuis.
Ger heeft hem om 6 uur vanochtend opgehaald in Amsterdam.
Marjon
GinoW schreef:JAAAAAAAAAAA!!!
Ik heb net de KLM aan de lijn gehad. Ze hebben een vlucht voor me op donderdag en dan ben ik vrijdag de 23e 's ochtend vroeg weer in Nederland!
Ik heb de KLM erg hartelijk bedankt voor hun hulp.
Ik ben erg blij dat ze meer vluchten beschikbaar hebben en meer vliegtuigen hebben ingezet!