Voor deze vluchten betaal ik in totaal €1030. Ik wil graag via Londen en Madrid vliegen. Wat denken jullie?
Ik wacht nog een dag op een British Airways actie maar het laat nu wel heel erg lang op zich wachten

Derk
Ik weet dat je op sommige luchthavens al in Canada door de Amerikaanse immigrations kan. Ik weet niet of dat op alle grote luchthavens kan, het zou handig zijn.Stan.Gobien schreef:Iemand ervaring met customs en immigration bij overstap in canada voor vlucht naar usa?
Vanaf amsterdam.....brussel heeft niet onze voorkeur alleen als het honderden euro gaat schelenRob schreef:Vanaf AMS of BRU?
Wij hebben vandaag geboekt BRU > LAS voor €543.76 p/p
Is een US Airways vlucht geboekt via Tix.nl
Dit komt van de site van Montreal airport:Stan.Gobien schreef:Ik heb het liever niet, minder stress als customs & immigration maar op je eindbestemming hoeft.
Wij ook blijhekkie schreef:Zo juist tickets bij United Airlines geboekt via Tix.nl met hele gunstige tijden voor een verblijf van 12 weken in de States én tegen een hele mooie prijs, nl. € 484,63 p.p.
Heen 15 mei: Brussel - Phoenix (via Chicago)
Terug 06 aug: Washington - Brussel (via Montreal)
De autohuur wordt nog een puzzel omdat dit in twee huurperiodes gesplitst moet worden. De maximale huurtermijn is nl. 56 dagen. Ik denk dat ik het ga splitsen in 7 en 5 weken. Eerst een periode van 7 weken en de auto ophalen en terugbrengen in Phoenix en daarna een periode van 5 weken voor onze route van Phoenix naar Washington.
Ben helemaal blij!
Marjan
Ja precies.....goedkoop is leuk maar de tijden moeten ook een beetje passen zonder te vroeg uit bed en snachts naar een vliegveld rijden.....dat is voor een 3 jarige niet echt voordeligAnnie schreef:Ellen: het blijft koffiedik kijken, ik verwacht niet dat de prijzen nog heel erg zullen zakken, of je vind een goedkopere met slechte vliegtijden.