Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen
Ik heb een mail gehad van flighttix.de. Ze adviseren maximaal twee weken voor vertrek die api in te vullen. Niks aan de hand dus
.

Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Hoi, het is gelukt, we hebben tickets geboekt! Ik ben er helemaal blij mee. Geen aanbieding maar een goede prijs met mooie vluchttijden. Nu hopen dat deze zo blijven.
Nu kunnen we de volgende stappen gaan zetten: camper huren en route vastleggen!
Leuk!!
Nu kunnen we de volgende stappen gaan zetten: camper huren en route vastleggen!
Leuk!!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waar heb je nou geboekt en voor welke prijs?
Ik heb €1762 betaald voor 2 personen.
Wij vliegen met Air Canada en heen en terug een overstap op Toronto.
Niet de beste tijden maar wel vanaf Amsterdam wat toch handiger is ten op zichte van Dusseldorf ( we kunnen als de tijden zo blijven met de trein).
Wij vliegen met Air Canada en heen en terug een overstap op Toronto.
Niet de beste tijden maar wel vanaf Amsterdam wat toch handiger is ten op zichte van Dusseldorf ( we kunnen als de tijden zo blijven met de trein).
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
We hebben geboekt via Momondo.de bij flighttix.de Prijs: 816 euro pp.
Amsterdam via London naar Los Angeles 11.40 - 14.00 - 17.15 overstaptijd 2 uur
Terug zelfde route: tijden 21.35 - 18.05 - 20.20 overstaptijd ook 2 uur
We vliegen met BA maar op de heenreis wordt de vlucht London - LA door AA gedaan.
We wonen in Zeeland (geboren/getogen Eindhoven --> PSVwally
dus zijn blij met die 11.40.
Ook 21.35 vanuit LA fijn, dus daarom hoop ik dat de tijden zo blijven.
Hoewel we het er al in oktober over hadden, hebben we pas in december definitief besloten te gaan. Jammer want daardoor zijn we een paar aanbiedingen misgelopen. Maar na alles wat ik gelezen heb denk ik dat 816 euro prima is. Geen aanbieding maar ook niet te duur.
Amsterdam via London naar Los Angeles 11.40 - 14.00 - 17.15 overstaptijd 2 uur
Terug zelfde route: tijden 21.35 - 18.05 - 20.20 overstaptijd ook 2 uur
We vliegen met BA maar op de heenreis wordt de vlucht London - LA door AA gedaan.
We wonen in Zeeland (geboren/getogen Eindhoven --> PSVwally

Ook 21.35 vanuit LA fijn, dus daarom hoop ik dat de tijden zo blijven.
Hoewel we het er al in oktober over hadden, hebben we pas in december definitief besloten te gaan. Jammer want daardoor zijn we een paar aanbiedingen misgelopen. Maar na alles wat ik gelezen heb denk ik dat 816 euro prima is. Geen aanbieding maar ook niet te duur.
Wellicht interessante andere informatie: er zijn ook tickets te vinden via dusseldorf (monondo.de) naar LA met prijzen rond 749 (BA) maar dan zijn de vliegtijden anders (minder naar onze zin) en je vertrekt vanaf dusseldorf. Gezien onze woonplaats nu voorkeur voor Amsterdam alhoewel we er wel over gedacht hebben.
Als je geen bezwaar hebt tegen overstappen in Istanbul kun je ook voor 650 euro vliegen. Dat werd ons te gortig...
Als je geen bezwaar hebt tegen overstappen in Istanbul kun je ook voor 650 euro vliegen. Dat werd ons te gortig...
Ik heb die overstap in Istanbul ook gezien.
Reistijd 30 uur haha.....
Maarja als je echt goedkoop wil.....
Reistijd 30 uur haha.....
Maarja als je echt goedkoop wil.....
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Voor zij die een beetje rondvliegen niet erg vinden: er zijn goedkope tickets naar het westen (oa las en lax) te boeken iets boven 400€ vanaf dublin. ( gevonden op momondo.de)
Bovendien kan je deze tickets meestal ook boeken rond 1100-1200€ in business class wat het voor sommigen misschien de moeite maakt. Deze prijs krijg je zelfs op verschillende data in juli en augustus.
Bovendien kan je deze tickets meestal ook boeken rond 1100-1200€ in business class wat het voor sommigen misschien de moeite maakt. Deze prijs krijg je zelfs op verschillende data in juli en augustus.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Als je tickets zoekt naar Miami... momenteel zijn erg mooie prijzen te vinden via de website van Jetair.
Gisteren 2 tickets geboekt voor een trip in de laatste 2 weken van maart, kwam op 370,- p.p. voor een vlucht met Jetair van Brussel rechtstreeks naar Miami.
Er waren nog goedkopere combi's te maken, vertrekken op een zaterdag en terugkeren op een dinsdag bijv., dan kon je het ticket scoren voor 300,-.
Gisteren 2 tickets geboekt voor een trip in de laatste 2 weken van maart, kwam op 370,- p.p. voor een vlucht met Jetair van Brussel rechtstreeks naar Miami.
Er waren nog goedkopere combi's te maken, vertrekken op een zaterdag en terugkeren op een dinsdag bijv., dan kon je het ticket scoren voor 300,-.
Hallo,
Deze zomer willen we naar Californië en ik heb mooie tickets gezien.
Echter met een tussenstop en de overstaptijd bedraagt een half uur (heen) en een uur (terug).
Is het haalbaar om dit te boeken en wat als je de overstap mist?
De tussenstops zijn op Seattle en salt lake city.
Deze zomer willen we naar Californië en ik heb mooie tickets gezien.
Echter met een tussenstop en de overstaptijd bedraagt een half uur (heen) en een uur (terug).
Is het haalbaar om dit te boeken en wat als je de overstap mist?
De tussenstops zijn op Seattle en salt lake city.
Een half uur op de heenweg? Dat lijkt me onhaalbaar. Je moet door immigrations, security en je bagage ophalen en opnieuw inchecken. Als je je vlucht niet haalt dat wordt je op de volgende (beschikbare!) vlucht geplaatst.
Een uur voor de terugweg is wel haalbaar. Je hoeft dan niet de hele molen door.
Een uur voor de terugweg is wel haalbaar. Je hoeft dan niet de hele molen door.
Groetjes,
Daniel
Daniel
Is iemand van jullie wel eens overgestapt op Salt Lake City? Hoe ging dat? Wij hebben op de heenweg 2:10 overstaptijd, terugweg 3:45. Lijkt mij voldoende. (vooral de terugweg) Ik heb begrepen dat je op de heenweg door de douane moet, en je bagage moet ophalen en afgeven? Is het vliegveld van Salt Lake City groot? Ik heb nog nooit gevlogen met een overstap, dus vandaar mijn vele vragen 

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Twee uur is voldoende. SLC is Detla hub.
Qua internationale aankomsten valt het allemaal wel mee denk ik.
De terugweg kan wel 3 uur vanaf. 45 minuten is ook prima. Maar ja daar heb je nu niks aan
Heenweg moet je door immigration, vervolgens haal je de koffer op Met je koffer door de douane en je bagage weer afgeven. Vervolgens hobbel jij naar security en als laatste naar de gate.
Qua internationale aankomsten valt het allemaal wel mee denk ik.
De terugweg kan wel 3 uur vanaf. 45 minuten is ook prima. Maar ja daar heb je nu niks aan

Heenweg moet je door immigration, vervolgens haal je de koffer op Met je koffer door de douane en je bagage weer afgeven. Vervolgens hobbel jij naar security en als laatste naar de gate.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Zie de site van Jetairfly (TUI Belgie) voor alle beschikbare data https://www.jetairfly.com/nl/last-minut ... -undefined.PGT schreef:Als je tickets zoekt naar Miami... momenteel zijn erg mooie prijzen te vinden via de website van Jetair.
Helaas voor mij als NL-er geen gunstige prijzen in de NL schoolvakanties tot nu toe.
Vorig jaar voor 300,- in de mei vakantie kunnen boeken, dat was 2 weken voor vertrek

Ik zit ook te kijken voor tickets naar Zuidwest Amerika, het liefste naar San Francisco.
Nu zie ik via expedia :
Amsterdam - Frankfurt
Frankfurt - San Francisco
Overstaptijd Frankfurt is 1:20 uur, is deze tijd haalbaar? En moet je in Frankfurt eerst je koffer ophalen of gaat deze automatisch naar je volgende vliegtuig?
Nu zie ik via expedia :
Amsterdam - Frankfurt
Frankfurt - San Francisco
Overstaptijd Frankfurt is 1:20 uur, is deze tijd haalbaar? En moet je in Frankfurt eerst je koffer ophalen of gaat deze automatisch naar je volgende vliegtuig?
Martin
Volgens mij wel haalbaar.
Bagage gaat door en zie je pas in San Francisco.
(ervan uitgaande dat het 1 boeking is maar dat zal wel
)
Bagage gaat door en zie je pas in San Francisco.
(ervan uitgaande dat het 1 boeking is maar dat zal wel

Bedankt voor je snelle antwoord Hinko!
Dat zou inderdaad 1 boeking zijn. Het liefst vliegen we rechtstreeks maar via expedia in combi met een hotel ben je toch een stuk goedkoper uit dan rechtstreeks met bijvoorbeeld KLM.
Ik zat te hopen op de werelddealweken van KLM maar helaas is Amsterdam-SF met KLM ook nu nog duurder dan een combi+ hotel met Expedia (weliswaar met 1 overstap) voor de periode juni 2016.
Dat zou inderdaad 1 boeking zijn. Het liefst vliegen we rechtstreeks maar via expedia in combi met een hotel ben je toch een stuk goedkoper uit dan rechtstreeks met bijvoorbeeld KLM.
Ik zat te hopen op de werelddealweken van KLM maar helaas is Amsterdam-SF met KLM ook nu nog duurder dan een combi+ hotel met Expedia (weliswaar met 1 overstap) voor de periode juni 2016.
Martin
Volgens mij moet je in Frankfurt door de paspoortcontrole en heb je ook een gesprekje aan de gate.
Tandpasta: Een half uur overstaptijd op de heenweg is absoluut onvoldoende, op welke luchthaven ook. Kun je ons het volledige reisschema tonen? Bij wie heb je dit ticket gevonden?
Tandpasta: Een half uur overstaptijd op de heenweg is absoluut onvoldoende, op welke luchthaven ook. Kun je ons het volledige reisschema tonen? Bij wie heb je dit ticket gevonden?
Hey,
Bij deze m'n eerste post op het forum
We zijn volop bezig het brainstormen voor onze Huwelijksreis !
Periode van 10 juli - 31 juli kunnen we gaan/inplannen.
Graag willen we natuurlijk naar de USA gaan.
Heb al veel rondgekeken op het forum hier, en op de meest gangbare maatschappijen (KLM, BA,enz).
Maar bij het uitzoeken van de vluchten geraak ik niet ver...
Heb al gelezen dat het soms voordeliger is om vanaf Dusseldorf, Frankfurt, Amsterdam of Brussel, afhankelijk van de bestemming natuurlijk.
Het liefst van al zouden we een Fly & Drive doen.
Zijn er makkelijke manieren om al deze vertrekpunten en aankomstpunten te vergelijken?
Op ons lijstje staat Westkust (Las Vegas, San Francisco, en Nationale Parken) maar ook NY willen we wel gezien hebben (binnenlandse vlucht?).
Aangezien het de eerste keer is dat ik zo'n reis wil plannen kan ik volgende tips wel gebruiken:
Welke vertrek/aankomst luchthaven kunnen we best nemen?
Westkust is idd duurder dan Oostkust, dus eerst eventueel vliegen op NY (daar enkele dagen verblijven) en dan binnenlandse vlucht?
Een schema hebben we al halvelings in ons hoofd, maar zou graag eerst onze vliegtuigtickets hebben.
Alvast bedankt voor het lezen van deze newbie-post
Bij deze m'n eerste post op het forum

We zijn volop bezig het brainstormen voor onze Huwelijksreis !
Periode van 10 juli - 31 juli kunnen we gaan/inplannen.
Graag willen we natuurlijk naar de USA gaan.
Heb al veel rondgekeken op het forum hier, en op de meest gangbare maatschappijen (KLM, BA,enz).
Maar bij het uitzoeken van de vluchten geraak ik niet ver...
Heb al gelezen dat het soms voordeliger is om vanaf Dusseldorf, Frankfurt, Amsterdam of Brussel, afhankelijk van de bestemming natuurlijk.
Het liefst van al zouden we een Fly & Drive doen.
Zijn er makkelijke manieren om al deze vertrekpunten en aankomstpunten te vergelijken?
Op ons lijstje staat Westkust (Las Vegas, San Francisco, en Nationale Parken) maar ook NY willen we wel gezien hebben (binnenlandse vlucht?).
Aangezien het de eerste keer is dat ik zo'n reis wil plannen kan ik volgende tips wel gebruiken:
Welke vertrek/aankomst luchthaven kunnen we best nemen?
Westkust is idd duurder dan Oostkust, dus eerst eventueel vliegen op NY (daar enkele dagen verblijven) en dan binnenlandse vlucht?
Een schema hebben we al halvelings in ons hoofd, maar zou graag eerst onze vliegtuigtickets hebben.
Alvast bedankt voor het lezen van deze newbie-post

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Hallo astrajuke. Ik zou je aanraden om voor je routevragen een topic in het juiste forum aan te maken. Let wel dat je met 21 dagen en zowel NY en het westen niet het 'standaardrondje' van de site kunt rijden. Dat is niet haalbaar.
Qua vliegtickets (om toch ontopic te blijven) is het inderdaad gewoon zaak om alle opties steeds in te vullen. Ik weet niet waar je woont, maar als je in het zuiden woont is het makkelijk om zowel van Schiphol, Brussel en Dusseldorf te zoeken.
Qua vliegtickets (om toch ontopic te blijven) is het inderdaad gewoon zaak om alle opties steeds in te vullen. Ik weet niet waar je woont, maar als je in het zuiden woont is het makkelijk om zowel van Schiphol, Brussel en Dusseldorf te zoeken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3414 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 36 Reacties