Mooie prijzen van Parijs naar LAX op dit moment. Vakanties zijn de Belgische data
Parijs – Los Angeles – €219 (Paasvakantie)
Parijs – Los Angeles – €295 (Einde Zomervakantie)
Parijs – Los Angeles – €225 (September)
Parijs – Los Angeles – €222 (Herfstvakantie)
Parijs – Los Angeles – €226 (Kerstvakantie)
Parijs – Los Angeles – €244 (Krokusvakantie)
Voor iedereen die nog tickets zoekt voor laatste 3 weken sept/ eerste 3 weken oktober.
Tickets vanaf Dusseldorf naar heel de US(bijv LAX, SFO en LAS) rond de €300 inclusief bagage
Je vliegt met BA/ Virgin Atlantic overstap op London Heathrow
FF datumpje zoeken op google flights en dan in momondo of skyscanner zetten.
sanook schreef:Wel goed opletten want er zitten ook luchthaven switches bij (heathrow-gatwick) en vluchten via manchester
Las Vegas kan ik inderdaad ook niet vinden zonder switch. Los Angeles vanaf 314 met 1 overstap op LHR, echter alleen telefonisch te boeken via Virgin. Krijg ze online nog niet geboekt
Of nu zelfs voor €208 een retour New York bij Expedia eind september als je een beetje flexibel bent met data. Heen een overstap, terug direct met United.
derksen_peter schreef:Voor de liefhebbers, bijvoorbeeld van 14 sep. tot 21 september vanuit AMS naar NYC voor 224 euro met United - rechtstreekse vlucht
Let wel even op met bagage, die zit hier niet bij in ivm light tarieven. Bijboeken van een koffer kan voor 50 euro
Hey! Misschien (waarschijnlijk zelf) een domme vraag. Ik heb net een goeie vlucht gezien op Expedia (KLM). Nu vanaf ik naar de volgende stap ga, moet ik al betalen.
Nu ik veronderstel dat bagage niet inbegrepen is in die prijs. Hoe kan ik dan bagage bijboeken?
Niet perse. Bij Expedia krijg je (per segment) te zien of je tarief Economy is of Basic. Je kan dus kiezen.
Ik heb bij Expedia geboekt, laagste tarief maar wel incl. bagage. En met m'n FB status nog gratis een 2e tas voor de terugweg .
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Sinds woensdag ben ik non stop vliegtickets aan het zoeken. Nu kom ik vandaag tickets tegen via Frankfurt naar Orlando voor 699 euro. De vliegtijden zijn gunstig. Alleen Frankfurt is echt een pokke eind rijden (480 km) Ik twijfel heel erg of ik dit wel moet doen of nog even afwachten?
We willen de 27e juli vliegen, dus heel veel tijd is er natuurljik niet.
Souraia schreef:Sinds woensdag ben ik non stop vliegtickets aan het zoeken. Nu kom ik vandaag tickets tegen via Frankfurt naar Orlando voor 699 euro. De vliegtijden zijn gunstig. Alleen Frankfurt is echt een pokke eind rijden (480 km) Ik twijfel heel erg of ik dit wel moet doen of nog even afwachten?
We willen de 27e juli vliegen, dus heel veel tijd is er natuurljik niet.
Heen naar Frankfurt zal nog meevallen, maar op de terugreis (en ik denk niet dat je voor die prijs een rechtstreekse vlucht hebt) ben je bekaf en dan nog eens naar NL rijden ? er is wel een rechtstreekse Delta vlucht 27 juli maar (met terugkomst op 10 aug) kost die 1262 euro...
25juli-8 aug zie ik een vlucht vanaf AMS met stop in BOS voor 877... https://www.google.nl/flights#flt=AMS,/ ... 1;sd:1;t:f
Ik zou niet te lang afwachten, hoogseizoen dus genoeg kapers op de kust denk ik, prijzen zullen alleen maar hoger worden.
Ja heen is idd geen probleem, maar de terugkomst is zwaar.
877 vind ik nog echt te duur, ik wacht nog even af. Het is geen grote must, als ik niks vind, dan gaan we met de auto naar Portugal.
Momenteel aan het kijken voor een vlucht naar San Francisco.
Vanuit Dusseldorf naar San Francisco met overstap in Heathrow is 475€ inclusief bagage.
Mooie prijs, alleen weet ik niet of ik achter nog een stoel kan kiezen (tegen betaling sowieso dan wel).
Maar hoe en wanneer kan ik dan zelf een stoel kiezen? Het ticket gaat komen van bij: vliegwinkel.nl of seatguru.com
Ik heb al eens geprobeerd om een stoel te kiezen maar die optie is er precies niet, dan kom ik uit bij het afrekenen...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.