Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ? Deel 1 reviews t/m 2009

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
gastxyz

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ?

Bericht door gastxyz »

Ik niet. Lijkt me niet de juiste keuze.
Krisjuh
Amerikafan

Bericht door Krisjuh »

Ik zou auto's doen die gehuurd zijn vanaf nu en oudere die nog niet in dit topic staan (misschien max 1 jaar oud?).

Ik zou sowieso misschien een slotje op dit topic doen, anders wordt het wel heel erg onduidelijk met 2 topics die in pricipe over hetzelfde gaan...
Laatst gewijzigd door Krisjuh op 09 apr 2010, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Note mod. Pyca
Op 7 april plaatste ik onderstaand bericht, een paar posts terug. Het leek mij handig om dit nog een paar dagen open te houden voor reacties op de vernieuwde opzet, en dan graag hier om het andere niet te vervuilen.

pyca schreef:Zo het nieuwe topic is geopend, ik hoop dat aan alle verzoeken voldaan is.
Het is hier te vinden: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? 2

In het nieuwe topic heb ik nog een overzichtspagina aangemaakt omdat ik eigenlijk wil proberen om per locatie de ervaringen te rubriceren (ik weet nog niet of dat dan een handige opzet is, zo'n overzichtspagina) Suggesties zijn altijd welkom.

Dit topic laat ik nog even tot het weekend open voor event. opmerkingen. (maar a.u.b. niet meer voor invullen van het rijtje)

Aan de "meedenkers": bedankt voor de input!
Omdat er nu diverse meningen zijn vwb het al dan niet plaatsen van zelfde ervaringen die al deel I vermeld zijn, speel ik dit even door naar de andere mods en zal hier terugkoppelen.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee ? Deel 1 reviews t/m 2

Bericht door pyca »

Na intern overleg is er besloten om het eerste topic reviews t/m 2009 te plaatsen en deel 2 te vullen met ervaringen vanaf 2010.

Dit topic gaat nu op slot.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer