Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke
is de omgekeerde reis een optie? naar PHX en terug uit Lax?
je hebt bv deze op connections.be (terug rechtstreeks op ams en je hoeft dan de trein naar antwerpen niet meer te nemen):
€ 542.89 - alle passagiers € 54289 KLM - Economy class di04/09 07:00 - 08:52 Antwerpen (ZWE) - Amsterdam (AMS)
di04/09 13:25 - 15:30 Amsterdam (AMS) - New York (JFK)
di04/09 18:55 - 21:39 New York (JFK) - Phoenix (PHX)
vr21/09 14:00 - 09:15 Los Angeles (LAX) - Amsterdam (AMS)
za22/09 11:07 - 13:00 Amsterdam (AMS) - Antwerpen (ZWE)
je hebt bv deze op connections.be (terug rechtstreeks op ams en je hoeft dan de trein naar antwerpen niet meer te nemen):
€ 542.89 - alle passagiers € 54289 KLM - Economy class di04/09 07:00 - 08:52 Antwerpen (ZWE) - Amsterdam (AMS)
di04/09 13:25 - 15:30 Amsterdam (AMS) - New York (JFK)
di04/09 18:55 - 21:39 New York (JFK) - Phoenix (PHX)
vr21/09 14:00 - 09:15 Los Angeles (LAX) - Amsterdam (AMS)
za22/09 11:07 - 13:00 Amsterdam (AMS) - Antwerpen (ZWE)
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
@georgesken
Nee. Diverse hotels en overnachtingen in de parken zijn reeds geboekt.
Inderdaad leuke prijs.
Thx voor het zoeken.
Nee. Diverse hotels en overnachtingen in de parken zijn reeds geboekt.
Inderdaad leuke prijs.

Thx voor het zoeken.
Ik had niet gezien dat het bedrag voor 2 personen was, ik dacht pp. excuus!
Geen probleem, waarschijnlijk was ik ook niet duidelijkGO66 schreef:Ik had niet gezien dat het bedrag voor 2 personen was, ik dacht pp. excuus!

Dank je wel voor het zoeken

Gister de beste deal gevonden via D-reizen: 425euro per persoon:
Brussel -> Toronto (via Montreal)
Los Angeles -> Brussel (via Chicago)
Helaas, na veel wikken en wegen besloten om het niet te doen aangezien de reis echt te duur gaat worden (dat ligt aan de huurauto, niet het vliegticket)
Dus nu op zoek naar een alternatief (welk gedeelte van de reis gaan we laten schieten, lastig !!)
Brussel -> Toronto (via Montreal)
Los Angeles -> Brussel (via Chicago)
Helaas, na veel wikken en wegen besloten om het niet te doen aangezien de reis echt te duur gaat worden (dat ligt aan de huurauto, niet het vliegticket)
Dus nu op zoek naar een alternatief (welk gedeelte van de reis gaan we laten schieten, lastig !!)
Was het deze die je had?
Details of your baggage allowance and any applicable charges are lower down this page
Check your flight itinerary details
£ 1,067.54
Email price quote
Currency calculator
Change flights
09:40
3 Sep 13:00
3 Sep Heathrow (London) Los Angeles International (CA) BA0279
British Airways World Traveller
19:25
21 Sep 13:05
22 Sep Sky Harbor International (AZ) Heathrow (London) BA0288
16:00
22 Sep 18:15
22 Sep Heathrow (London) Amsterdam BA0440
British Airways Euro Traveller
Price breakdown
Passenger Fare Taxes, fees, charges and surcharges per person Total price*
2 Adults £ 269.00 £ 264.77 £ 1,067.54
£ 1,067.54
Email price quote Currency calculatorChange flights
•The price quoted excludes a surcharge of £4.50 per passenger that will be levied if you pay by credit card or with PayPal.
* The inclusive total of your ticket includes a security, insurance and fuel surcharge per flight levied by the carrier
More details
Twee volwassen 1067,54 pond, dus ongeveer € 1.400,=. Je moet dan alleen wel de dag vantevoren naar London met die vroege vlucht. De terugvlucht naar huis zit hier al in!
Details of your baggage allowance and any applicable charges are lower down this page
Check your flight itinerary details
£ 1,067.54
Email price quote
Currency calculator
Change flights
09:40
3 Sep 13:00
3 Sep Heathrow (London) Los Angeles International (CA) BA0279
19:25
21 Sep 13:05
22 Sep Sky Harbor International (AZ) Heathrow (London) BA0288
16:00
22 Sep 18:15
22 Sep Heathrow (London) Amsterdam BA0440
British Airways Euro Traveller
Price breakdown
Passenger Fare Taxes, fees, charges and surcharges per person Total price*
2 Adults £ 269.00 £ 264.77 £ 1,067.54
£ 1,067.54
Email price quote Currency calculatorChange flights
•The price quoted excludes a surcharge of £4.50 per passenger that will be levied if you pay by credit card or with PayPal.
* The inclusive total of your ticket includes a security, insurance and fuel surcharge per flight levied by the carrier
More details
Twee volwassen 1067,54 pond, dus ongeveer € 1.400,=. Je moet dan alleen wel de dag vantevoren naar London met die vroege vlucht. De terugvlucht naar huis zit hier al in!
Ik had uit Londen vertrek 12.00 uur genomen.
Maar volgens mij maakt dat qua prijs niet veel uit.
Maar volgens mij maakt dat qua prijs niet veel uit.
Je kunt natuurlijk kijken om met de trein naar London te gaan... of met Stena, ga je gewoon de dag vantevoren en lekker slapen op de boot.
-
- Amerika-ontdekker
Zodadelijk of morgen tickets boeken, nu vraag ik mij wel iets af, is het wel verstandig om de tickets te boeken voordat je een reispas en ESTA-toestemming in bezitting hebt? Ik reis met mijn zoon die tegen dan 16 jaar is, hij is in een ander land geboren maar woont in belgië en zijn nationaliteit is ook Belg. Gaat dit een probleem vormen?
-
- Amerikafan
- Partner van: Els (sinds 1970)
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
[/quote]\Tja ik vind dat je met een tussenstop zo lang onderweg bent, vandaar dat onze voorkeur uit gaat naar een directe vlucht. De trein vanuit Brussel is geen optie, dan zijn we al een halve dag onderweg voordat we kunnen vliegen
[/quote]
Een trein eerst naar Parijs... be serious, man! Wel is een tussenstop interessant als je de reis liever in stukken hakt en je graag je benen even strekt. Daar tegenover staat toch een hoop gedoe op de overstap luchthaven, vooral als je niet dezelfde terminal hebt voor de connection. Zelf vliegen we indien mogelijk altijd rechtstreeks (en benen strekken we in het vliegtuig!)

Een trein eerst naar Parijs... be serious, man! Wel is een tussenstop interessant als je de reis liever in stukken hakt en je graag je benen even strekt. Daar tegenover staat toch een hoop gedoe op de overstap luchthaven, vooral als je niet dezelfde terminal hebt voor de connection. Zelf vliegen we indien mogelijk altijd rechtstreeks (en benen strekken we in het vliegtuig!)
We've been long together, through pleasant and through cloudy weather. (Anna Laetitia Barbauld)
http://elssander.waarbenjij.nu
http://elssander.waarbenjij.nu
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik zie op deze manier niet zoveel risico, je hebt ruim de tijd in Londen en na deze vlucht gaat er zeker nog één of misschien wel 2 vanaf Amsterdam naar Londen, die kun je dan eventueel ook nog nemen mocht de eerste uitvallen.Hinko schreef:Boeking 1:
07:20 3 Sep 07:35 3 Sep Amsterdam Heathrow (London)
Boeking 2:
12:00-3 Sep 15:05-3 Sep Heathrow (London) Los Angeles International (CA)
19:25-21 Sep 13:05-22 Sep Sky Harbor International (AZ) Heathrow (London)
16:00-22 Sep 18:15-22 Sep Heathrow (London) Amsterdam
4 uur de tijd dus in londen.
ik twijfel
edit: We kunnen natuurlijk ook zondagavond al vliegen en dan slapen in een airport hotel via priceline of hotwire
Wij hebben het meerdere malen vanuit de de VS gedaan, als we dan met KLM mijlen vlogen dan gingen we vanuit Las Vegas (dat is altijd ons eindpunt

Ik had vorig jaar november 2 uur en 40 minuten overstaptijd in Heathrow tussen terminal 5 en terminal 3. Heb het makkelijk gehaald. En daar zat ook een veiligheidscontrole plus gesprek tussen.
-
- Amerika-ontdekker
Tiens, nu valt mij iets heel raars op..
Als ik op de online website ga van Brussels Airlines dan zie ik dat er 2 passagiers staan en bij de contactinformatie staat eveneens een primaire passagier en een 2 de passagier. Maar als ik naar de prijsdetails kijk staat er: Plaats: 1 volwassene 456,00 EUR en eronder nog de taksen en kosten. Ik heb duidelijk voor 2 passagiers geboekt en heb ook de gegevens van 2 passagiers moeten ingeven... Is dit nu een fout of..?
Voor de duidelijkheid ik reis met mijn zoon die tegen dan 16 jaar is.
E-Ticket nummers staan ook op 2 namen en heb ondertussen ook al een mailtje naar Brussels Airlines zelf gestuurd.
Als ik op de online website ga van Brussels Airlines dan zie ik dat er 2 passagiers staan en bij de contactinformatie staat eveneens een primaire passagier en een 2 de passagier. Maar als ik naar de prijsdetails kijk staat er: Plaats: 1 volwassene 456,00 EUR en eronder nog de taksen en kosten. Ik heb duidelijk voor 2 passagiers geboekt en heb ook de gegevens van 2 passagiers moeten ingeven... Is dit nu een fout of..?
Voor de duidelijkheid ik reis met mijn zoon die tegen dan 16 jaar is.
E-Ticket nummers staan ook op 2 namen en heb ondertussen ook al een mailtje naar Brussels Airlines zelf gestuurd.
-
- Amerikakenner
Om wat reistijd te besparen kijken wij naar de optie om van Washington naar Nashville te vliegen.
Ik vind enkeltjes voor 134 dollar pp. Maar die vertrekken vanaf Baltimore. Is de luchthaven makkelijk bereikbaar vanuit Washington?
Kan het nog goedkoper? (8 augustus)
Bvd
Wendy
Ik vind enkeltjes voor 134 dollar pp. Maar die vertrekken vanaf Baltimore. Is de luchthaven makkelijk bereikbaar vanuit Washington?
Bvd
Wendy
Goed nieuws gekregen van Cheaptickets: er wordt een restitutie aangevraagd voor onze boeking en er worden hiervoor geen kosten aangerekend!
Nu dus op zoek naar een nieuwe vlucht naar Miami en ik kwam dit tegen (ohja, door de nieuwe boeking hebben we beslist 2 dagen langer te gaan):
ma 14/05 11:40 Brussel ma 14/05 13:25 Lissabon TP 607 (2h45)
ma 14/05 16:30 Lissabon ma 14/05 21:00 Miami, fl TP 113 (9h30)
vr 01/06 16:45 Miami, fl za 02/06 06:00 Lissabon TP 112 (8h15)
za 02/06 07:10 Lissabon za 02/06 10:55 Brussel TP 606 (2h45)
Is 1u10 overstap in Lissabon op de terugweg te doen? De andere optie is 6uur...
En ik heb hier al gelezen dat sommigen liever geen overstap in Europa nemen op weg naar Amerika, waarom?
Nu dus op zoek naar een nieuwe vlucht naar Miami en ik kwam dit tegen (ohja, door de nieuwe boeking hebben we beslist 2 dagen langer te gaan):
ma 14/05 11:40 Brussel ma 14/05 13:25 Lissabon TP 607 (2h45)
ma 14/05 16:30 Lissabon ma 14/05 21:00 Miami, fl TP 113 (9h30)
vr 01/06 16:45 Miami, fl za 02/06 06:00 Lissabon TP 112 (8h15)
za 02/06 07:10 Lissabon za 02/06 10:55 Brussel TP 606 (2h45)
Is 1u10 overstap in Lissabon op de terugweg te doen? De andere optie is 6uur...
En ik heb hier al gelezen dat sommigen liever geen overstap in Europa nemen op weg naar Amerika, waarom?
Ik heb in november een vliegreis gemaakt van Nashville naar Baltimore. Daarvoor was ik 149 dollar kwijt. Vanuit Baltimore ben ik naar Washington gegaan. Ik nam een bus naar de metrohalte Greenbelt, dat kost 6 dollar en je moet gepast betalen bij de chauffeur. Vervolgens ben ik voor iets van 4 dollar met de metro naar mijn hotel in Washington gegaan. Er zijn ook treinverbindingen tussen de luchthaven en Washington.wendyjol schreef:Om wat reistijd te besparen kijken wij naar de optie om van Washington naar Nashville te vliegen.
Bvd
Wendy
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ja hoor, 1u10 is prima te doen op de terug weg. Ik streef altijd naar 1,5uur; dit zou ik prima accepteren.Freya* schreef: Is 1u10 overstap in Lissabon op de terugweg te doen? De andere optie is 6uur...
Ik stap liever in Amerika over, omdat ik dan daar door de douane/immigratie ga, en dan op eindbestemming direct naar koffers en huurauto kan. Als je in Europa overstapt, moet je bij aankomst in Miami eerst nog door douane/immigratie, voordat je naar koffers en huurauto kan. Dat kan soms wat tijd in beslag nemen. En als ik toch moet overstappen, gebruik ik die tijd liever daarvoor

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
goede service dan !!Goed nieuws gekregen van Cheaptickets: er wordt een restitutie aangevraagd voor onze boeking en er worden hiervoor geen kosten aangerekend!

-
- Amerikakenner
Klopt het dat ik bij de meeste maatschappijen bij vluchten binnen de VS ook voor iedere tas die we meenemen moeten betalen?mtl schreef:Ik heb in november een vliegreis gemaakt van Nashville naar Baltimore. Daarvoor was ik 149 dollar kwijt. Vanuit Baltimore ben ik naar Washington gegaan. Ik nam een bus naar de metrohalte Greenbelt, dat kost 6 dollar en je moet gepast betalen bij de chauffeur. Vervolgens ben ik voor iets van 4 dollar met de metro naar mijn hotel in Washington gegaan. Er zijn ook treinverbindingen tussen de luchthaven en Washington.wendyjol schreef:Om wat reistijd te besparen kijken wij naar de optie om van Washington naar Nashville te vliegen.
Bvd
Wendy
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat hangt helemaal van de maatschappij af maar je mee vliegt, bij Southwest bv. mag je nog steeds 2 koffers meenemen en daar betaal je niets extra's voor.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2975 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-
- 16 Reacties