Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
@gera_r
Volgens de alamo site heeft Dallas geen skip the counter.
Volgens de alamo site heeft Dallas geen skip the counter.
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Oh ja... zie het nu ook. Nou ja, ligt het in ieder geval niet aan iets bij mij... 

Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wat is dit nu weer. Ik weet niet wat je allemaal denkt te lezen, maar ik kijk absoluut niet neerbuigend naar provisie (mijn zoon werkt op provisie), dus praat mij dat niet aan. Je geeft er een draai aan die een nergens op slaat en om mijn uitleg dan schandelijk te noemen slaat nergens op en is flauw. Ik waardeer je deskundige (soms met een leuke twist) inbreng op dit forum zeer, maar snap echt niet dat je hier nu zo over valt.bedeve schreef: ↑01 okt 2023, 14:26" zal je mij niet horen als die medewerkers wat provisie opstrijken." schrijft @Ruud2004
Wat een afschuwelijke vorm van neerbuigendheid...
Die provisie is hun inkomen !
Ook in Nederland werken veel mensen op provisiebasis
Ingeschaald op een minimum salaris gebasseerd op een bepaalde omzet.
Wil je meer verdienen ?
Meer omzetten !
Voor mensen die elke maand op hetzelfde moment hetzelfde bedrag op hun bankrekening gestort krijgen zal het provisie bepaalde inkomen een onbekende wereld zijn ; maar om daar zo neerbuigend over te schrijven vind schandelijk.
Dat gezegd hebbende ; je hoeft bij autohuur helemaal niet langs een balie .
Hertz is heel actief met een mailcampagne om klanten Gold Member te laten worden..
Tis een kwestie van reisvoorbereiding en daarin keuzes te maken !
Dat in de VS provisie belangrijk is weet ik ook wel, maar het gaat mij er om hoe sommige van deze medewerkers in de branche met hun klanten omgaan om aan hun provisie te komen en daar kan je niet genoeg voor waarschuwen. Als het open en eerlijk gaat, heeft niemand er een probleem mee. Wat vasthoudend zijn is ook geen probleem, maar als je later op je rekening kijkt en ziet dat er naast 200 USD borg ook nog eens 200 USD is toegevoegd voor iets waarvoor je geen akkoord hebt gegeven, gaat er iets fout. Ik weet het, je kan de balies ook vermijden, maar dat moet om deze reden helemaal niet nodig zijn.
Drommen reizigers die een lange vlucht achter de rug hebben en door vermoeidheid (niet kunnen slapen oid) mogelijk wat minder alert zijn komen toch bij de balies uit en dan is het goed dat ze van iemand hebben gehoord of hebben gelezen (zie waar deze discussie mee begon) dat je dan goed moet opletten waar je uiteindelijk voor tekent.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- bedeve
- Amerika-expert
Dank je wel voor het eerste deel van je tekst @Ruud2004 ..
Mijn maatschappelijk hart ligt bij mensen die hard werken voor hun geld
En zeker bij hen op / rond minimum loon en hen die provisie bepaald verdienen...
Oh Wee ; als daar iets over opgemerkt wordt....
Maar dat heb je al gemerkt.
Sportief dat je er zo op terugkwam....
En voor het het tweede deel van jouw tekst....
Die arme mensen die te moe zijn om op een volwassen wijze te reageren op een eager verkoopverhaal....
Tsja ...reisvoorbereiding en navenant reizen ...??
Mijn maatschappelijk hart ligt bij mensen die hard werken voor hun geld
En zeker bij hen op / rond minimum loon en hen die provisie bepaald verdienen...
Oh Wee ; als daar iets over opgemerkt wordt....
Maar dat heb je al gemerkt.
Sportief dat je er zo op terugkwam....

En voor het het tweede deel van jouw tekst....

Die arme mensen die te moe zijn om op een volwassen wijze te reageren op een eager verkoopverhaal....
Tsja ...reisvoorbereiding en navenant reizen ...??
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Vraag 1) Kunnen de mensen die wel eens een 2e auto boeken in combinatie met een midsize +UC even aangeven dat zij dit doen om de kans op de gewenste auto in de rijen van de PC te vinden te vergroten. Of is dit om deze auto achter de hand te hebben als de keuze in de PC niet is wat je wil. Ik wil namelijk in Seattle het liefst een ruime auto uitzoeken voor 4 personen en natuurlijk niet eindigen met de geboekte midsize.
Vraag 2) Boek je de 2e auto gewoon in hetzelfde account van bijv Hertz waar je ook de midsize hebt geboekt? Of pak je dat anders aan?
Vraag 3) Is er nog meer waar ik op moet letten om het op de juiste wijze uit te voeren? (Heb al PC status en ken de code 510K)
Vraag 4) Zijn er momenteel betere deals dan de midsize +UC met code 510K dat jullie weten? SEA 26 juli - SLC 23 aug $1512 (ongeveer €1430)
Vraag 2) Boek je de 2e auto gewoon in hetzelfde account van bijv Hertz waar je ook de midsize hebt geboekt? Of pak je dat anders aan?
Vraag 3) Is er nog meer waar ik op moet letten om het op de juiste wijze uit te voeren? (Heb al PC status en ken de code 510K)
Vraag 4) Zijn er momenteel betere deals dan de midsize +UC met code 510K dat jullie weten? SEA 26 juli - SLC 23 aug $1512 (ongeveer €1430)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
1) Doe ik voor als er niets interessants in de rij staat en dat komt wel eens voor (te klein, te vies enz).
2) Nee want dat kan niet, Hertz laat boekingen vervallen als je er meer dan 1 maakt. Kun je oplossen met 2e account, ik doe dat niet, of met boeking bij op dit moment Alamo voor de klasse die ik wil, dat doe ik wel.
2) Nee want dat kan niet, Hertz laat boekingen vervallen als je er meer dan 1 maakt. Kun je oplossen met 2e account, ik doe dat niet, of met boeking bij op dit moment Alamo voor de klasse die ik wil, dat doe ik wel.
Hi,
Ik heb een specifieke vraag met betrekking tot de autoverhuur, die ik op internet niet heb kunnen vinden. Ik zit momenteel in Amerika en ik heb 3 weken geleden voor 23 dagen een auto gehuurd. Dit betekent dus dat ik de auto over twee dagen ga inleveren. Nu is het zo dat wij bij aankomst van het verhuurbedrijf Dollar hebben ondertekend voor bepaalde kosten. Deze zag ik daarna ook terug onder reserveringen op mijn creditcard. Nu zie ik vandaag dat deze reservering is verdwenen, mogelijk doordat dit na 20 dagen vervalt. Ze hebben deze dus ook niet verlengt naar mijn weten, ik zie helemaal niks meer staan. Ook geen reservering. Hoe gaan ze nu dit bedrag in rekening brengen? Of kan ik er nu al van uitgaan dat ik mijn borg al terug heb gekregen. Gek, want de auto is dus nog niet ingeleverd.
Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!
Ik heb een specifieke vraag met betrekking tot de autoverhuur, die ik op internet niet heb kunnen vinden. Ik zit momenteel in Amerika en ik heb 3 weken geleden voor 23 dagen een auto gehuurd. Dit betekent dus dat ik de auto over twee dagen ga inleveren. Nu is het zo dat wij bij aankomst van het verhuurbedrijf Dollar hebben ondertekend voor bepaalde kosten. Deze zag ik daarna ook terug onder reserveringen op mijn creditcard. Nu zie ik vandaag dat deze reservering is verdwenen, mogelijk doordat dit na 20 dagen vervalt. Ze hebben deze dus ook niet verlengt naar mijn weten, ik zie helemaal niks meer staan. Ook geen reservering. Hoe gaan ze nu dit bedrag in rekening brengen? Of kan ik er nu al van uitgaan dat ik mijn borg al terug heb gekregen. Gek, want de auto is dus nog niet ingeleverd.
Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!
Wat ik niet snap is dat iedereen hier schrijft over een midsize auto huren bij Hertz bijv. (icm PC status) en elders nog een reserve boeking hebben staan, mocht er niks leuks staan bij de PC/Gold circle. Overal lees ik dat maximaal 24u voor de reservering annuleren zonder kosten is, daarna komen er kosten in beeld.
Lees ik ergens overheen?
Lees ik ergens overheen?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Ja je leest ergens overheen, de voorwaarden in de boekingsbevestigingdhelios schreef: ↑03 okt 2023, 09:28Wat ik niet snap is dat iedereen hier schrijft over een midsize auto huren bij Hertz bijv. (icm PC status) en elders nog een reserve boeking hebben staan, mocht er niks leuks staan bij de PC/Gold circle. Overal lees ik dat maximaal 24u voor de reservering annuleren zonder kosten is, daarna komen er kosten in beeld.
Lees ik ergens overheen?

Al vaak gedaan, eerst kijken bij Hertz, als niets naar backup boeking, geen kosten bij Hertz.
Iemand die weet hoe lang op voorhand een dubbele booking op 1 naam bij Hertz of Avis verwijderd wordt ?
Ik heb nu een booking staan voor een Large SUV (GMC Yukon) en één voor een Medium 7 passenger SUV (eg Nissan Pathfinder) maar zou willen weten hoe lang op voorhand ik zelf de knoop moet doorhakken (vóór hertz/AVIS in mijn plaats beslist).
Ik heb nu een booking staan voor een Large SUV (GMC Yukon) en één voor een Medium 7 passenger SUV (eg Nissan Pathfinder) maar zou willen weten hoe lang op voorhand ik zelf de knoop moet doorhakken (vóór hertz/AVIS in mijn plaats beslist).
Hoe werkt de 510K code bij Hertz?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Gewoon invullen bij CDP code.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Geeft aan dat code niet bestaat.
Met 510K wil men zeggen 510 000
en dan zonder de spatie anders gaat het alsnog fout. 

reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
hehe
Hij doet t.
Dank jullie!
Hij doet t.
Dank jullie!
Haftungsreduzierung Inklusive
Erweiterter Schutz Inklusive
Bovenstaande verzekeringen zijn voldoende ga ik van uit?
Als ik bagageverzekering en pechhulp niet nodig heb.
Erweiterter Schutz Inklusive
Bovenstaande verzekeringen zijn voldoende ga ik van uit?
Als ik bagageverzekering en pechhulp niet nodig heb.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20565 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties