Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: FAQ Autohuur voor Amerika (veelgestelde vragen)

Bericht door Stan.Gobien »

Let op. In Californië is een 2de bestuurder altijd gratis. Misschien zit daar het verschil?
Normaal zit bij eautohuur de 2de bestuurder ook enkel in het premium pakket als ik het me goed herinner.
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

2e bestuurder moest ik inderdaad aanvinken bij eautohuur, maar werd niet duurder. Wel als je dan ook nog inzittendenvezekering erbij nam. Probleem os dat ik bij eautoverhuur moeilijk kon zien wat een losse tank brandstof kost (zal afhankelijk zijn bij afhalen en zullen ze geen vaste prijs voor willen bieden wat usareisen.de dus wel doet), vandaar ook mijn vergeijking zonder deze zaken.

Ik vraag me dus specifiek af of inzittendenverzekering in ons geval wel echt noodzakelijk is (al aanvullende ziektekosten gedekt in reisverzekering) en of ik nu echt nog iets mis waardoor die prijsverschil ontstaat, ik zie het namelijk niet zo snel... :?
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Inzittendenverzekering is niet hetzelfde als ziektekosten dekking in je reisverzekering . Er kan heel wat meer gebeuren....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Sammo
Amerika-ontdekker

Bericht door Sammo »

jokaluma schreef:Ik vergelijk altijd met de maximale verzekeringen, dus ook incl eerste tank en leeg inleveren. Is toch wat handiger dan dat er blijkt dat je onderverzekerd bent. Kijk ook eens bij autoeurope kwam voor ons deze keer beter uit dan usareisen.de
Autoeurope lijkt in eerste instantie inderdaad iets goedkoper dan via usareisen.de, maar ook hier geldt (net als bij eautohuur.nl) dat de inzittendenverzekering er standaard niet bij zit. Sluiten jullie een inzittendenverzekering daar ter plaatse nog af of doen jullie dat niet? Ik kon namelijk niet vinden dat ik dit vooraf kan regelen bij Autoeurope (zodat ik de complete pakketten met elkaar kan vergelijken).

Als ik dan wel incl. tank brandstof reken krijg ik bij Autoeurope ook weer een extra (3e bestuurder) erbij die ik niet nodig heb en + € 100
Uiteindelijk ben ik dan met het all-in pakket bij usareisen.de goedkoper uit dan bij Autoeurope, maar wat is dan de waarde van de inzittendenverzekering tov de prijzen bij eautohuur.nl waarbij ik incl. brandstof nog steeds ruim € 70 minder kwijt ben dan bij usareizen.de? Lastig!
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Ik neem de inzittendenverzekering normaal niet.
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Wanneer verwachten jullie de prijzen bij USAreisen en eautohuur voor de periode april/mei 2013?
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

brampo schreef:Wanneer verwachten jullie de prijzen bij USAreisen en eautohuur voor de periode april/mei 2013?
Even in mijn geschiedenis terug gekeken, en dat zal dus ergens eind Oktober/begin November zijn.
Tenminste, zo was het de afgelopen jaren.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Wij hadden in Mei van dit jaar ook een auto gehuurd voor 4 weken via usareisen bij Dollar en het goedkoopste pakket genomen,1 bestuurder en 1ste tank zelf betalen.
Op 30 April kregen we een mailtje van cardelmar,dat vanwege koninginnendag ze 15% korting gaven,even uitgerekend en wat bleek ze waren nog 30 euro goedkoper en dan ook nog het duurste pakket en ook bij Dollar,dit ging over een mid size suv.Zonder problemen bij usareisen de auto geannuleerd.Dus hou ook de site van cardelmar in de gaten en meld je aan voor de nieuwsbrief.
Albert.
royke
Amerikafan

Bericht door royke »

Ik wil voor 1 dag een auto huren op Buffalo airport bij Alamo. Dit wil ik doen via usareisen.de. Nu moet ik daar voor 24 uur huren, maakt verder niet uit maar ik haal de auto 's ochtends rond 11 uur op en wil hem rond 18:30 weer inleveren. Moet geen probleem zijn maar snap de openingstijden van Alamo niet helemaal, snapt iemand wanneer ze nu open/dicht zijn ?
Hours of Operation:
Sun-Sat: 12:00 am 12:30 am
Sun-Sat: 06:00 am 11:59 pm
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Hoe bedoel U ??

Alamo Car rental locations in Buffalo, NY
Buffalo Airport
Buffalo Int'l Airport
Cheektowaga, NY 14225
Toll-Free Phone:(888) 826-6893
Hours:24 Hours
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
royke
Amerikafan

Bericht door royke »

Waar heb je dat vandaan ? Wat ik noemde komt van onderstaande link, en dan voor Buffalo kiezen :

https://www.alamo.com/index.do?action=l ... www-footer
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

royke schreef: Sun-Sat: 12:00 am 12:30 am
Sun-Sat: 06:00 am 11:59 pm
Dit geeft toch aan dat ze open zijn rond de tijden dat jij het in wil leveren.

Overigens staat op hun eigen site dat ze, zoals bedeve al zei, 24 uur per dag open zijn: https://www.alamo.com/index.do?action=/ ... car-rental.

Check ook eautohuur en vergelijk de prijzen met usareisen. Heb vandaag ook een auto geboekt, op te halen bij Alamo Buffalo airport en die was goedkoper bij eautohuur.
royke
Amerikafan

Bericht door royke »

Oke thanks ! Had eerst bij e-autoverhuur geboekt maar heb die geannuleerd. Prijs is daar 20€ lager dan usareisen maar bij eautoverhuur ben je verplicht nog een volle tank benzine af te nemen (zie je na boeken) van rond de $70 dollar. Dat is dan een stuk duurder dan de 20€ die usareisen duurder is waar je de volle tank erbij krijgt !
Sammo
Amerika-ontdekker

Bericht door Sammo »

royke schreef:Oke thanks ! Had eerst bij e-autoverhuur geboekt maar heb die geannuleerd. Prijs is daar 20€ lager dan usareisen maar bij eautoverhuur ben je verplicht nog een volle tank benzine af te nemen (zie je na boeken) van rond de $70 dollar. Dat is dan een stuk duurder dan de 20€ die usareisen duurder is waar je de volle tank erbij krijgt !
Volgens mij hanteert e-autohuur een laagste prijs garantie, dus je zou bij hen altijd eens kunnen informeren of zij de prijs die je van usareisen hebt gekregen kunnen matchen. :)
Obi1
Amerika-ontdekker

Bericht door Obi1 »

Bah.... heb ik een tijdje geleden het hele forum doorgespit voor info over het huren van een auto, en had ik eindelijk voldoende info om een goed gevoel te hebben bij het huren van een auto bij USAreisen/Alamo, word ik via dit topic nog even richting eautohuur geleid.
En jawel, dik 100 euro goedkoper voor een huurauto van 5 tot 27 oktober a.s. (midsize SUV).
Maar dan weet ik dus niet of ik wel alle verzekeringen gelijk heb en weet je nog niet waar je huurt (heb een beter gevoel bij Alamo dan bij Dollar of National, maar het gevoel is nergens op gebaseerd...).
Iemand die een flinke zwart-wit vergelijking op de verschillen tussen e-autohuur en usareisen kan loslaten zodat deze controlfreak eindelijk een auto durft te boeken? :geek:
Afbeelding
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Beide firma's (usareisen & eautohuur) zijn volledig betrouwbaar, alle nodige verzekeringen zijn erbij. Eventuele extra's zoals roadside assistance en inboedelverzekering proberen ze je ter plaatse nog bij te verkopen, maar dat vinden de meeste onder ons overbodig. Overigens National en Alamo zijn bijna identiek. Ook dollar wordt hier op het forum dikwijls gebruikt.
Ron76
Amerika-ontdekker
Partner van: Vivian
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ron76 »

Autoverhuur prijzen USA-Reisen.de voor de zomer 2013 zijn bekend! Ziet er gunstig uit. Deze week ga ik boeken voor april/mei 2013. :lol:
2010: Californië-Arizona-Utah-Nevada
2011: Colorado-Wyoming-South Dakota-Montana-Utah
2012: Turkije / Schotland/Londen
2013: Californië-Arizona-Nevada-Utah
2014: Oostenrijk - Slovenië - Italië
2015: Letland - Estland - Litouwen
2016: New York-Californië-Arizona-Nevada-Utah
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Heb je nog wel even de tijd voor:
Sommer 2013
5% Frühbucher Rabatt
auf Ihren Mietpreis.Gilt bei Buchung bis 31.03.2013 und im Anmietzeitraum vom 01.04.2013 - 31.10.2013
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ron76
Amerika-ontdekker
Partner van: Vivian
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Ron76 »

Ja wist ik al :-) Maar leg het toch graag al vast. Ben alleen benieuwd naar het aanbod van Alamo bij het vliegveld van Oakland(CAL), daar haal ik mijn SUV namelijk op.
Zal wel niet zo ruime keus zijn als op de luchthaven van SF.
2010: Californië-Arizona-Utah-Nevada
2011: Colorado-Wyoming-South Dakota-Montana-Utah
2012: Turkije / Schotland/Londen
2013: Californië-Arizona-Nevada-Utah
2014: Oostenrijk - Slovenië - Italië
2015: Letland - Estland - Litouwen
2016: New York-Californië-Arizona-Nevada-Utah
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Oakland heeft een Rental Car Center. Zie http://www.flyoakland.com/car_rentals.shtml
Als ik zo op Google Maps kijk dan zijn dat een aantal parkeerplaatsen met auto's: http://goo.gl/maps/X2qHY

Reviews zijn mixed: http://www.yelp.com/biz/oakland-interna ... er-oakland
Zo te lezen moet je er wel wat extra tijd voor uit trekken..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer