Ik hoor graag eventuele adviezen. Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om extra verzekeringen aan te geven op de site.

dat is jouw persoonlijke mening maar in strijd met de bepaling die je uitdrukkelijk accepteert wanneer je boekt via de "brits" site en duidelijk aangeeft dat je een Brits rijbewijs moet hebben om te mogen boekenDat doet niet ter zake, een Europees rijbewijs is prima. Het gaat er alleen om dat je geen rijbewijs hebt uit de USA of Canada.
Dit is niet mijn persoonlijke mening, maar gebaseerd op ervaringen van medeforummers. Nog niemand heeft een Brits rijbewijs of de Brits guide moeten laten zien.lsl schreef: dat is jouw persoonlijke mening maar in strijd met de bepaling die je uitdrukkelijk accepteert wanneer je boekt via de "brits" site en duidelijk aangeeft dat je een Brits rijbewijs moet hebben om te mogen boeken
Op http://www.happytoursusa.com Liggen de prijzen lager. 1700 à 1800 euro vanuit Anchorage. Extra bestuurder is inbegrepen. Wij hebben daar ook onze SUV geboekt en heel tevreden. De prijs lag dan nog hoger, zo'n 2100 euro...Ems2012 schreef:Ik ben op zoek naar een SUV voor onze roadtrip naar Alaska volgend jaar.. Maar nu vind ik alleen SUV's á €2400 voor 3 weken.Zijn er ervaren Alaska gangers die nog tips hebben waar ik voor minder een auto huur? We willen de auto huren van 3-8 t/m 24-8.