Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

Ik zag net een update van Delta voorbij komen, gedateerd op 3 april:
Traveling To/Through AMS
Security and document check processes have changed. Please proceed directly to your Delta departure gate.
Dat betekent dat de PDC's (pre-departure centers, dus gate D1 voor Delta) dus verleden tijd zijn, zoals hier al eerder werd gesuggereerd. Ik ben er zelf over een kleine 3 weken weer voor een DL vlucht naar de US, dus ben benieuwd of we nu helemaal van die extra vragen af zijn, of dat het nu aan de gate gevraagd gaat worden.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

roelb schreef:
08 apr 2019, 10:55
Dat betekent dat de PDC's (pre-departure centers, dus gate D1 voor Delta) dus verleden tijd zijn
Het zou ook eens tijd worden dat onnozele gedoe voor niks. Vlieg morgen zakelijk helaas via Duitsland en volgende week prive via Kopenhagen. Ik zou het bijna omboeken om het zeker te willen weten. Bijna... :wink: :D
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik ben ook aan het kijken voor een goedkopere prijs. Ik heb nu geboekt bij american.vacations voor 1860 euro. Via Alamo.de kom ik een prijs tegen van 1420 euro, maar ik kan nergens zien of hier ook de drop off kosten bij zitten (bij American vacations namelijk wel). Weet iemand dit toevallig?
Gast

Bericht door Gast »

@Souraia post je niet in het verkeerde topic? Volgens mij gaat je post over autohuur.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Terpies schreef:
08 apr 2019, 19:49
Volgens mij gaat je post over autohuur.
Iets met laag vliegen?? :shock: :shock:
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

De vragen worden nog steeds gesteld maar inderdaad niet meer bij D1 maar bij de departure gate.
Gast

Bericht door Gast »

Almere vak V schreef:
08 apr 2019, 20:18
Iets met laag vliegen?? :shock: :shock:
Oh bedoelen ze dat met drop off...ze vliegen laag over en dan ga je via de glijbaan in-flight naar de aankomst terminal
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Foutje sorry :D
Heather
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Heather »

harryh schreef:
31 mar 2019, 20:56
Economy; koffers inclusief ;)
Beste Harryh,

Zou het kunnen dat je bij united airlines niet kan boeken voor 5 personen en dan kiezen voor 3 keer economy (inclusief ruimbagage) en 2 keer basic economy ? Ik probeer maar vermoed dat je dan ook 5 keer economy moet boeken.
Niet echt een drama want dit kost maar 22€ extra (klopt toch ?, lijkt me echt wel weinig) maar dat zou dan ook weer 44€ besparing betekenen :wink:

Heather.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

Nee, je kunt niet in een PNR tickets hebben met verschillende fares. Maar niets weerhoudt je er van om er twee verschillende boekingen van te maken. Kan je nog wel eens veel meer opleveren dan alleen het verschil tussen basic economy en regulier tarief, als er <5 stoelen beschikbaar zijn in de goedkoopste fare class.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

Inderdaad dat kan niet @Heather . Ik heb recent voor ons vieren tickets geboekt waarvan er een een reward ticket was, dat is ook niet te combineren. Ik heb na boeken Delta even gebeld om de twee losse boekingen te koppelen ivm reschedule etc want je wilt wel op dezelfde vlucht blijven.
Pollekes7
Amerika-ontdekker

Bericht door Pollekes7 »

Hallo Allemaal,

Wij willen met ons gezin 2 volwassenen en 2 kids volgend jaar +/- 22 april vertrekken en terug komen max 20 mei 2020.

Wij willen las vegas zien en familie in New Mexico( willen daar maar 2 a 3 dagen blijven) en meerdere dingen natuurlijk, maar we begrijpen dat we niet alles kunnen zien in die hoek in de 3,5 week dat we daar zijn.De route ligt voor de rest nog "open"
Wij willen de vliegtickets los boeken en een camper huren.
Wij dachten om op las vegas te vliegen. De tickets komen pas over tijdje beschikbaar, maar iemand enig idee wat een beetje een goede prijs is voor die tijd. En bij welke aanbieder we het beste kunnen kijken,
Wij wonen in Noord Limburg dus reizen vanaf Düsseldorf of Brussel is ook een optie.
Is het juist goedkoper met of zonder overstap? Wat raden jullie aan?
Alle tips zijn van harte welkom aangezien dit de eerste keer amerika voor ons wordt, en we alles zelf willen boeken omdat we denken dat dat goedkoper is.
( als het anders is horen we dat ook vraag :) )

Groetjes Pollekes
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Prijzen fluctueren enorm. Las Vegas kan normaal tussen de 600 en 800 euro worden. Maar lager of hoger kan ook zomaar.
Pollekes7
Amerika-ontdekker

Bericht door Pollekes7 »

mtl schreef:
14 apr 2019, 15:18
Prijzen fluctueren enorm. Las Vegas kan normaal tussen de 600 en 800 euro worden. Maar lager of hoger kan ook zomaar.
Is vliegen op San Francisco goedkoper als vliegen op las vegas?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Over het algemeen wel. Ook vliegen op Los Angeles kan interessant zijn. Het is een kwestie van flexibel zijn en goed zoeken.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Afgelopen jaren voor een vliegticket Vegas tussen de 300-500 euro p.p. betaalt. Ook voor diezelfde periode, april/mei.
Meestal met United, met overstap.
Je kan wat prijsalerts aanmaken op skyscanner.nl, krijg je een mail bij prijs wijzigingen.
roelb
Amerika-expert

Bericht door roelb »

In februari en maart had Skyteam regelmatig goede tarieven naar Las Vegas (300-330 euro retour vanaf BRU). Die heb ik sinds begin maart niet meer voorbij zien komen.

Maar inderdaad: dagelijks op Google flights kijken, beetje flexibiliteit inbouwen en als er een goede deal voorbij komt: direct kopen.

Je geeft aan dat je naar New Mexico toe wil. Waarom kijk je dan ook niet naar Albuquerque (ABQ)? Neem ook LA (LAX) Phoenix (PHX) en Denver (DEN) mee in je vergelijking..

Bijvoorbeeld deze search:

https://www.google.com/flights#flt=/m/0 ... 1;sd:1;t:f

Dit is dan even 1-9 maart, over een week of 6 kun je voor de gewenste data zoeken. Maar zoals je ziet kun je op Google dus gewoon in een search alle gewenste combinaties zoeken. Als je bovenin "round-trip" wijzigt naar "multi-city" dan kun je ook kijken naar de opties waarbij je heen op luchthaven A vliegt, en terug vanaf B. Houd er dan wel rekening mee dat je misschien meer geld kwijt bent aan autohuur (door one-way/drop fees). Wat ik zelf vaak doe is de kosten voor autohuur even controleren voordat ik de knoop doorhak over tickets.
ABfakwurk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door ABfakwurk »

Hoe doen jullie dat tegenwoordig met bagage? Op verschillende vergelijkingssites kom ik nu tickets tegen voor een mooie prijs. Vervolgens check ik ook even de prijzen bij de vliegtuigmaatschappij zelf, maar die zijn vele malen duurder. Zit zo 500 euro verschil tussen. Nu kan ik via die vergelijkingssites niet direct de bagage bijboeken. Maar ik mag aannemen dat dat nooit 500 euro gaat kosten om twee koffers mee te nemen.
Mitchel1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Mitchel1986 »

@ABfakwurk Ik loop tegen hetzelfde aan. Kom zeer scherp geprijsde tickets tegen Amsterdam - Las Vegas, via websites als Gate1 en Tix paar honderd euro goedkoper dan andere websites (zelfde vlucht). Echter, ruimbagage is (voor mij) opeens een extra stap in het boekingsproces. Het minimum wat ik tegenkom (Gate1) is 100,- p.p. voor heen én terugvlucht voor ruimbagage.
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

100 euro pp voor een retour is de normale prijs voor (achteraf) koffer bijboeken.
Als het bij het ticket is inbegrepen is het meestal 80 euro pp meer dan voor een ticket zonder bagage (dan geeft je ticket dus al aan dat je 1 koffer per persoon mee mag nemen). Vaak heb je er dan ook (gratis) stoelselectie bij en (iets) betere ticket voorwaarden.
Maar het is via vergelijkingssites niet altijd mogelijk om direct de bagage bij te boeken dus dan moet je dat achteraf doen (voor 100 euro pp)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer