Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

fullsize of midsize suv

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: fullsize of midsize suv

Bericht door Harry »

Ja dat klopt, tot 72 uur voor aanvang huur kun je kosteloos annuleren en eventueel opnieuw boeken mocht dat goedkoper zijn.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

We hebben inmiddels een fullsize suv geboekt bij usareisen, bij Alamo in Denver. Het geld wordt direct van de cc afgeschreven. Mocht je annuleren wordt het dan ook snel teruggestort? En mocht het bij usareisen goedkoper worden moet je dan eerst annuleren en weer opnieuw boeken of kan je dan een mail sturen en krijg je dan het verschil terug?
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door avsboz »

Ik had zelf ook eerst bij USA reisen.de geboekt (Intermediate SUV via National). Later toch geannuleerd en met ANWB korting rechtstreeks bij Hertz een fullsize genomen. Annulering: simpel mailtje naar USAreisen, de volgende dag bevestiging, paardagen later geld weer terug op creditcard. Goed geregeld :thumbup:
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Als ze goedkoper worden (gewoon regelmatig in de gaten houden) gewoon een mailtje en ze veranderen de prijs en geven je het verschil terug! Ik heb het in totaal 3 keer gedaan (ja, echt 3x goedkoper geworden!) en nergens werd moeilijk over gedaan... heel snel en heel simpel! Bij mij werd het bedrag alleen pas een aantal weken voor vertrek verrekend aangezien ik voor een langere periode een auto huurde.
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer