Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wow Air

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Wow Air

Bericht door PSVwally »

Nogmaals. Je trekt een hele groep obese mensen over één kam. Er zijn mensen genoeg die er idd wat aan zouden kunnen doen, maar het is erg lomp gesteld vind ik.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Ik was er eigenlijk al klaar mee. Maar ik wil er toch nog wat over kwijt. Voordat we nu in enen net gaan doen alsof er een heleboel mensen op de wereld zijn die er niks aan kunnen doen dat ze (te) dik zijn.

De "discussie" was dat lange mensen benadeeld worden, danwel dat er geld verdiend wordt over hun (te lange...) rug. Terwijl de halve wereld in rep en roer is als een dik iemand verplicht wordt om twee stoelen te kopen. Ik begrijp van PSVwally dat er genoeg mensen niks aan kunnen doen dat ze (te) dik zijn.

Ik quote even het volgende stukje van de website van de obesitasvereniging:

Gewichtstoename ontstaat door een langdurige, veelal subtiele, onevenwichtigheid in de energiebalans (energieOPNAME en energieverbruik). De energiebalans wordt beïnvloed door een complex samenspel van zowel genetische, biologische, psychosociale als omgevingsfactoren.
De genen bepalen of je obees KUNT worden. Leefstijl en omgevingsfactoren bepalen of je obees wordt. Teveel eten en/ of te weinig bewegen spelen nagenoeg altijd een rol in het ontstaan van overgewicht en obesitas.
Slechts een bijzonder klein gedeelte, minder dan 1%, heeft te maken met aangeboren ziekten.

Voor die 1% die in het vliegtuig stapt bied ik mijn excuus aan. En mogen wat mij betreft een gratis stoel erbij krijgen. Als dat bij WOW Air (ff ontopic...) dan vind ik dat prima. Die andere 99% weet donders goed waar het van komt.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

ik was er zelf ook al klaar mee hoor, mijn laatste reactie ging echt over de reactie van RTGR534 al zal dat door het nogmaals wel anders hebben geleken. Ik ben het ook niet eens met dat stukje, maar daar gaat het in dit topic niet over.

ik denk overigens dat er relatief ook niet heel veel dubbele stoelen geboekt worden en ik heb me tijdens een vlucht van Denver naar Minneapolis ook al eens geirriteerd dat ik klem zat langs een reus van een man, zowel heel lang als heel breed, waar de kwabben echt tegen mij aan hingen.

Je weet iig wel dat als je met WOW air vliegt je niet de meeste ruimte zult hebben
Gast

Bericht door Gast »

Ik vond Wow air vorig jaar qua ruimte nog wel meevallen. icelandair deze week was een stuk minder, waardeloze bagage drop off op Schiphol waar je langer moest wachten dan wanneer je niet online zou inchecken. Toestel vertraagd omdat de bagage er nog in moest en nog getankt moest worden, basale dingen die een toestel eigenlijk niet mogen vetragen. Slechte service bij Icelandair, slechts 1 gratis drankje. Dat wordt wat als we zondag naar halifax vliegen, dan is t 4,5 uur in een waardeloos gedoetje.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer