Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Avis Preferred
Re: Avis Preferred
@Coyote Buttes @Thijs
De statusmatch heb ik ook al langere tijd in het be account. Echter .com zegt dat ze alleen preferred zien.
De statusmatch heb ik ook al langere tijd in het be account. Echter .com zegt dat ze alleen preferred zien.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wat noem jij een super tarief?
Ik kom voor 3 weken IAH in juni voor een een Mid-size SUV nog altijd uit op bijna € 1.350,00. Dat vind ik persoonlijk nog geen super tarief. En ja, ik ben ingelogd op mijn Preferred account.
Wellicht ligt het aan de locatie/datum? Hoor graag of iemand anders wel mooie tarieven vind (met vermelding van locatie/datum/type auto).
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
Ik zie het .
Ik ben voor 3 wkn one way vanuit LAS ISK 177 000 kwijt .
Een Eur . 1140
OP de IS site
Met gebruikmaking van E888804
Voor een ritje vanuit IAH accepteert ie die AWD niet eens....
Ik zou het met de 51 0000 CDP met Hertz wel aandurven op IAH
Daar kun je nog wel wegkomen met een Standard SUV .( Volkswagen Atlas )
Ik ben voor 3 wkn one way vanuit LAS ISK 177 000 kwijt .
Een Eur . 1140
OP de IS site
Met gebruikmaking van E888804
Voor een ritje vanuit IAH accepteert ie die AWD niet eens....
Ik zou het met de 51 0000 CDP met Hertz wel aandurven op IAH
Daar kun je nog wel wegkomen met een Standard SUV .( Volkswagen Atlas )
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Fijn dat het gelukt is!Coyote Buttes schreef: ↑07 mar 2022, 15:14Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn account is omgezet naar President's Circle en verhip...het is echt zo
Zie ik het goed dat je bij AVIS met bovenstaande AWD bij avis.is alleen vooruit kunt betalen. Beide ingelogd als preferred.
ik probeer nu ook bij avis.dk dus Denemarken en daar krijg ik voor mijn periode ongeveer dezelfde prijzen maar kan ook kiezen om niet vooruit te betalen dus pas bij het afhalen van de auto. Klopt dit of zie ik he verkeerd.
ik probeer nu ook bij avis.dk dus Denemarken en daar krijg ik voor mijn periode ongeveer dezelfde prijzen maar kan ook kiezen om niet vooruit te betalen dus pas bij het afhalen van de auto. Klopt dit of zie ik he verkeerd.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik betaal bij Avis.is pas bij ophalen (ingelogd als Preferred); ik zou niet iets anders boeken momenteel ...
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- bedeve
- Amerika-expert
Schreef ik 7 maart, de dag erna was het ISK 171 000
Heb je al bijna het valutawissel verschil terugverdiend....
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Avis Preferred Select & Go....
Avis is hier vanwege de IJslandse tarieven (good doorrekenen in US $ !!) plotseling in populariteit gestegen....
Voor een Flying Blue Miles spaarder was het altijd al een verhuurder om naar uit te kijken.
Ze hebben in vergelijking met Hertz en National eigenlijk maasr een nadeel.
ER is geen loyalty programma waarin je een midsize car boekt en betaalt en iets anders meeneemt...
Voordat China hun C virus op ons afstuurde was Avis wel bezig met de ontwikkeling van een zakelijk programma voor veelhuurders.
Het staat nog in de kinderschoenen maar het is er wel degelijk :
Avis Select & Go
THE FREEDOM TO CHOOSE THE CAR YOU WANT.
Beschikbaar op 50 vliegvelden.
Je krijgt op basis van je boeking een auto toegewezen , je gaat naar de garage ,kijkt op het grote welkomst bord in je welke vak je auto staat en je zoekt hem op.
En dan bepaal je wat je doet : neem je deze mee ....dan op naar de exit booth met je rijbewijs en credit card.
Wil je liever iets anders met mogelijke upgrading : zoek een greeter , ga met deze naar het exchange vak en zie of daar wat leukers staat.
Nog steeds niet tevreden ?
Ga dan met de greeter in de slag over de prijs van een upgrade.
Bedenk in je onderhandeling dat de prijs die je overeenkomt in principe ex tax is.
Stuur dus aan op een prijs inclusief tax zodat de greeter zijn omzet heeft en jij niet nog een extra percentage hoeft bij te betalen...
How does Avis select and go work?
The Freedom to choose the car you want.
With Avis Preferred Select & Go you have the freedom to: Keep your pre-assigned vehicle. Exchange your pre-assigned vehicle at no extra cost.
Upgrade to your choice of specialty vehicles for a daily fee.
Op welke vliegvelden beschibaar ?
Zie hieronder
https://www.avis.com/en/products-and-se ... -select-go
Voor een Flying Blue Miles spaarder was het altijd al een verhuurder om naar uit te kijken.
Ze hebben in vergelijking met Hertz en National eigenlijk maasr een nadeel.
ER is geen loyalty programma waarin je een midsize car boekt en betaalt en iets anders meeneemt...
Voordat China hun C virus op ons afstuurde was Avis wel bezig met de ontwikkeling van een zakelijk programma voor veelhuurders.
Het staat nog in de kinderschoenen maar het is er wel degelijk :
Avis Select & Go
THE FREEDOM TO CHOOSE THE CAR YOU WANT.
Beschikbaar op 50 vliegvelden.
Je krijgt op basis van je boeking een auto toegewezen , je gaat naar de garage ,kijkt op het grote welkomst bord in je welke vak je auto staat en je zoekt hem op.
En dan bepaal je wat je doet : neem je deze mee ....dan op naar de exit booth met je rijbewijs en credit card.
Wil je liever iets anders met mogelijke upgrading : zoek een greeter , ga met deze naar het exchange vak en zie of daar wat leukers staat.
Nog steeds niet tevreden ?
Ga dan met de greeter in de slag over de prijs van een upgrade.
Bedenk in je onderhandeling dat de prijs die je overeenkomt in principe ex tax is.
Stuur dus aan op een prijs inclusief tax zodat de greeter zijn omzet heeft en jij niet nog een extra percentage hoeft bij te betalen...
How does Avis select and go work?
The Freedom to choose the car you want.
With Avis Preferred Select & Go you have the freedom to: Keep your pre-assigned vehicle. Exchange your pre-assigned vehicle at no extra cost.
Upgrade to your choice of specialty vehicles for a daily fee.
Op welke vliegvelden beschibaar ?
Zie hieronder
https://www.avis.com/en/products-and-se ... -select-go
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Tijdens boeken via Avis Ijsland kosteloze optie voor 2e bestuurder toegevoegd, zojuist gekeken naar mijn reservering via Avis VS site: daar werd plots 65 dollar voor de 2e bestuurder gerekend. Via chat contact gehad en het werd probleemloos omgezet naar 0 dollar. Wel de moeite waard om zelf ook even te checken.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Re: Avis Preferred Select & Go....
Wow, dank voor de tip ! Wij halen onze auto op in Las Vegas, dus ga ik hier zeker in gedachten houden. Afgelopen december kwamen we op Orlando aan, en toen hadden we al upgrade (naar Suburban), dus hoefde niet, maar had ik dan ook niet geweten ... Nu zien of het uiteindelijk echt Avis wordt waar we de auto gaan huren ... Staat ook een Hertz reservering te wachten !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
@Coyote Buttes
Datzelfde heb ik. Maar krijg je dan wel de voordelen van je statusmatch in de VS?Coyote Buttes schreef: ↑07 mar 2022, 15:14Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn account is omgezet naar President's Circle en verhip...het is echt zo.
Wel op mijn account op avis.be.
Op mijn account op avis.com (zelfde lidnummer) niet, maar daar heb ik niet op geboekt.
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
@Trom Goeie vraag.
Ik denk het wel. Ik boek bij een AVIS locatie vanaf de officiele website van AVIS waarvan ik preferred lid ben.
Ik heb hetzelfde lidnummer bij avis.be en bij avis.com.
Ik kan laten zien op de officele avis app dat ik President's circle ben.
Op diezelfde app, onder hetzelfde account, kan ik mijn boeking laten zien.
Ik denk het wel. Ik boek bij een AVIS locatie vanaf de officiele website van AVIS waarvan ik preferred lid ben.
Ik heb hetzelfde lidnummer bij avis.be en bij avis.com.
Ik kan laten zien op de officele avis app dat ik President's circle ben.
Op diezelfde app, onder hetzelfde account, kan ik mijn boeking laten zien.
Paar weken geleden contact gehad met .com. Zij zien alleen maar preferred. Ik vertrouw dus ook maar op mijn app.
De app is trouwens wel verschillend tussen Europa en USA.
ik kwam hierachter doordat ik mijn reservering had aangepast via de US website en toen deze niet meer kon openen in de app. Ik dacht even opnieuw inloggen. Dit lukte me niet omdat ik voor het .be account een ander wachtwoord had, maar dat was ik vergeten. Ik probeerde dus opnieuw in te loggen in de app (uit de google play store) met het US account maar dat ging niet. (vervolgens met .be ging inloggen wel weer, maar goed, hier kon ik mijn reservering niet meer in openen)
Toen ik op de US website keek zag ik dat de amerikaanse app er heel anders uitzag.
https://www.avis.com/en/avis-app?ICID=a ... s-avis-app
Ik heb dus op een apk-website de app opgezocht en gedownload en handmatig geinstalleerd. Et voila: nu heb ik de US AVIS app, met netjes mijn reservering erin.
(dit is op android natuurlijk, voor apple heb ik geen idee hoe je dit zou kunnen regelen als je dat zou willen)
ik kwam hierachter doordat ik mijn reservering had aangepast via de US website en toen deze niet meer kon openen in de app. Ik dacht even opnieuw inloggen. Dit lukte me niet omdat ik voor het .be account een ander wachtwoord had, maar dat was ik vergeten. Ik probeerde dus opnieuw in te loggen in de app (uit de google play store) met het US account maar dat ging niet. (vervolgens met .be ging inloggen wel weer, maar goed, hier kon ik mijn reservering niet meer in openen)
Toen ik op de US website keek zag ik dat de amerikaanse app er heel anders uitzag.
https://www.avis.com/en/avis-app?ICID=a ... s-avis-app
Ik heb dus op een apk-website de app opgezocht en gedownload en handmatig geinstalleerd. Et voila: nu heb ik de US AVIS app, met netjes mijn reservering erin.
(dit is op android natuurlijk, voor apple heb ik geen idee hoe je dit zou kunnen regelen als je dat zou willen)
@Motion
hoe is het jou gelukt om die app te downloaden? Hij geeft bij mij op mijn android aan dat hij vanuit Nederland niet gedownload kan worden. Ook als in mijn VPN op VS instel, lukt het niet.
Op apk websites kom is soms enkele tot vele mogelijkheden tegen.
Welke site heb jij gebruikt en welke app heb je toen gekozen?
hoe is het jou gelukt om die app te downloaden? Hij geeft bij mij op mijn android aan dat hij vanuit Nederland niet gedownload kan worden. Ook als in mijn VPN op VS instel, lukt het niet.
Op apk websites kom is soms enkele tot vele mogelijkheden tegen.
Welke site heb jij gebruikt en welke app heb je toen gekozen?
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wel grappig.
Ik heb voor de zomer bij Avis een auto gehuurd via Avis Italie.
Ik heb 2 Avis accounts, een van avis.be (europa) en een van avis.com (USA). Wanneer ik hier inlog zie ik bij beide webpagina's mijn autohuur netjes erbij staan.
Ik heb voor de zomer bij Avis een auto gehuurd via Avis Italie.
Ik heb 2 Avis accounts, een van avis.be (europa) en een van avis.com (USA). Wanneer ik hier inlog zie ik bij beide webpagina's mijn autohuur netjes erbij staan.
Die beide sites heb ik ook met mijn reservering. Alleen de .com site geeft niet mijn president's club status aan. Dat lijkt onmogelijk te zijn of is het iemand al gelukt om die ook op de .com site zichtbaar te krijgen?
De Amerikaanse app heb ik nog niet. Hopelijk komt daar nog info over.
De Amerikaanse app heb ik nog niet. Hopelijk komt daar nog info over.
Zie ik ook niet @Trom. Maar ik heb een mail gestuurd naar AVIS.com. Kijken wat ze zeggen.
De app voor Apple lukt wel als je eerst een tweede account aanmaakt op een ander email adres. Geef dan een adres op geheel in US, van bv een hotel en je kunt dan op je iPhone inloggen in de app store van US. Dan lukt het.
Is snel gedaan.
De app voor Apple lukt wel als je eerst een tweede account aanmaakt op een ander email adres. Geef dan een adres op geheel in US, van bv een hotel en je kunt dan op je iPhone inloggen in de app store van US. Dan lukt het.
Is snel gedaan.
Ik heb geen presidents club status dus ik kan jullie niet vertellen of dit wel of niet in de US app tevoorschijn komt.
https://apkpure.com/avis-car-rental/com.avis.androidapp
let op: ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid van deze website, je moet zelf bedenken of je dit wil proberen. Bij mij werkt het goed.
Als je niet bekend bent met het handmatig installeren van apps op android, dan is het slim je daar eerst even in te verdiepen.
ik heb de volgende gedownload:
https://apkpure.com/avis-car-rental/com.avis.androidapp
let op: ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid van deze website, je moet zelf bedenken of je dit wil proberen. Bij mij werkt het goed.
Als je niet bekend bent met het handmatig installeren van apps op android, dan is het slim je daar eerst even in te verdiepen.
@Motion
Thx. Allemaal gelukt. Deze apk site had ik gezien maar er stonden een heleboel Avis apps op. Fijn dat ik nu de goede heb.
De info komt overeen met dat van de Avis.com site. Jammer genoeg betekent dat ook dat mijn president's circle account er niet in staat.
@jarjarbinks
Ben benieuwd naar de reactie. Bij mij hebben ze 1x aangegeven dat het er in stond en toen ik het nog eens vroeg omdat ik het op de site nog steeds niet zag, gaven ze aan dat ze het niet zien en dat het ook niet kan.
Thx. Allemaal gelukt. Deze apk site had ik gezien maar er stonden een heleboel Avis apps op. Fijn dat ik nu de goede heb.
De info komt overeen met dat van de Avis.com site. Jammer genoeg betekent dat ook dat mijn president's circle account er niet in staat.
@jarjarbinks
Ben benieuwd naar de reactie. Bij mij hebben ze 1x aangegeven dat het er in stond en toen ik het nog eens vroeg omdat ik het op de site nog steeds niet zag, gaven ze aan dat ze het niet zien en dat het ook niet kan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1667 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto