Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 2 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door Q-BiC »

Ik ben al de hele middag op zoek, maar ik kan geen prijzen vinden onder de € 625, gemiddeld zit het rond de € 700. Ik zou het fijn vinden als we rond de € 500 per ticket konden uitkomen, maar ik ben er bang voor dat het niet gaat lukken...... Of misschien hebben jullie een goede tip? Ik ben murw gezocht.....
Ik zou al blij zijn moest ik zo'n vluchten vinden voor om het éven welke maand :) Wij gaan nu voor het 2e jaar op rij in juli naar de VS omdat 1 iemand in het onderwijs zit, en we zitten voor het 2e jaar op rij boven de 1000€ ... :/ Dat is wel incl annulerings- & reisverzekering via ebookers.be en wel beide jaren verschillende aankomst- en vertrekluchthavens en telkens avondvluchten terug naar huis, die vrijwel uitsluitende door het duurdere British Airways geregeld worden.
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Bij Exitreizen hebben ze tickets vanaf 509 euro, alleen daar moet je een offerte aanvragen.
Kan geen exacte prijzen vinden.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb Exit reizen vandaag gebeld, maar ze kunnen de prijzen niet meer bieden die op de website staan, ze komen veel duurder uit dan de prijzen die ik heb gevonden op internet. Ik denk dus dat ik met mijn gevonden prijzen het laagst zit. Ik ga deze week nog even verder kijken, maar ik wil nu wel snel gaan boeken want de tijd begint te dringen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
georgesken
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door georgesken »

Jasmino schreef:Ik heb Exit reizen vandaag gebeld, maar ze kunnen de prijzen niet meer bieden die op de website staan, ze komen veel duurder uit dan de prijzen die ik heb gevonden op internet. Ik denk dus dat ik met mijn gevonden prijzen het laagst zit. Ik ga deze week nog even verder kijken, maar ik wil nu wel snel gaan boeken want de tijd begint te dringen.

Wat dacht je hiervan?

Fri, May 14, 2010
From
Amsterdam, Netherlands (AMS)

To
Phoenix, AZ (PHX)

Fri, Jun 11, 2010
From
Las Vegas, NV (LAS)

To
Brussels, Belgium (BRU)

Passenger(s)
1 Adult

706.40USD Total price:

632.20 USD fare
74.20 USD taxes & fees
706.40 USD per passenger

= +- 520€!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Dat is geen slechte prijs, Georgesken! Lees ik alleen goed dat ik vertrek in Amsterdam, maar terugkom via Brussel? Dat is voor ons wel heel lastig, omdat we op een kwartiertje van Schiphol wonen. Hoe komen we vanuit Brussel dan thuis? Wat ik extra lastig vind, is dat we vanuit thuis een dag na thuiskomst in Limburg onze honden weer moeten ophalen. We blijven dan heen en weer rijden. Het scheelt veel geld, maar maakt het er niet gemakkelijker op.

Waar had je deze prijs gevonden?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bert&Hanny
Amerikakenner

Bericht door Bert&Hanny »

Het is niet handig om één passagier in te vullen bij het zoeken naar goedkope vluchten.
Al meerdere keren gezien dat je bij één passagier een lagere prijs vindt dan bij meerdere personen.
Dan heb je kans dat er toevallig nog één plek is voor die lage prijs.

Bert
georgesken
Amerikakenner

Bericht door georgesken »

Jasmino schreef:Dat is geen slechte prijs, Georgesken! Lees ik alleen goed dat ik vertrek in Amsterdam, maar terugkom via Brussel? Dat is voor ons wel heel lastig, omdat we op een kwartiertje van Schiphol wonen. Hoe komen we vanuit Brussel dan thuis? Wat ik extra lastig vind, is dat we vanuit thuis een dag na thuiskomst in Limburg onze honden weer moeten ophalen. We blijven dan heen en weer rijden. Het scheelt veel geld, maar maakt het er niet gemakkelijker op.

Waar had je deze prijs gevonden?

deze prijs vond ik op united.com
Als je met verschillende vertrek en aankomstluchthavens wat speelt, kom je op één of andere manier steeds goedkopere prijzen tegen
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Net geboekt: Londen - San Francisco en Denver - Londen in het hoogseizoen.
Direct bij British airways voor GBP 2500 = €2870 voor 2 volw. en 2 kids.
Leek me voor nu wel een aardige prijs. Directe vlucht. Moet nog wel even naar Londen toe, maar dat zal niet meer dan €500,= kosten.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
652cc
Amerika-newbie

Bericht door 652cc »

Hallo Forumleden. Ik heb flink zitten zoeken (met allerlei zoekmachines) naar goedkope tickets naar zuid-west usa. Naar LAX of SFO dat maakt niet uit, en vanaf Brussel, Adam, of Dusseldorf. We willen max 3 weken weg, in de periode 24-7 t/m 22-8.

Deze kwam er als goedkoopste uit (via cheaptickets.com), € 881,35 pp:

HEEN met American Airlines op Sun, Jul 25:
Brussels 10:55am - Chicago 12:55pm
Change planes. Time between flights: 2hr 15min
Chicago 3:10pm - LAX 5:30pm

TERUG met British Airways op Sat, Aug 14:
LAX 5:35pm - London 11:45am
Change planes. Time between flights: 2hr 5min
London 1:50pm - Brussel 4:00pm

Overstaptijden lijken me prima, ik neem aan dat bagage doorgelabeld wordt.
Denken jullie dat het nog goedkoper kan? dat zou super zijn!
RuudB
Amerikakenner

Bericht door RuudB »

Als je via Antwerpen heen naar LAX (met Delta via Minneapolis) vliegt en terug vanaf SFO (rechtstreeks KLM) dan betaal je EUR 896. Niet goedkoper, maar wel met een rechtstreekse vlucht naar AMS op de terugweg. Zaterdag 24 juli en zondag 15 aug weer terug. Op de terugweg hoef je niet meer met de trein, de heen reis wel (zie forum voor meer info inzake vertrekken vanaf ZWE Antwerpen CS). Echt supergoedkoop is het niet, maar echt heel duur is het ook weer niet. Je gevonden vlucht met BA lijkt me ook prima. Zeker ook wat betreft overstaptijden en maatschappij.
Afbeelding
652cc
Amerika-newbie

Bericht door 652cc »

Dank voor de reactie! Jouw optie met directe terugvlucht is aantrekkelijk maar ik wil graag afsluiten met highway 1, en wat relaxen aan de de kust daar. Ik heb inmiddels ook een route uitgewerkt, staat elders in het forum. het wordt een rondje LA-LA.
SteveHallemans
Amerika-ontdekker

Bericht door SteveHallemans »

Voor de Belgen onder ons (en de Nederlanders uiteraard ;-) kan je best eens kijken op JetAirways.com = zijn momenteel één van de goedkoopste op de markt vertrekkende uit Brussel met directe vluchten naar JFK en EWR ! Voor Continental en United moet je zoeken zoeken zoeken (een paar dagen later of vroeger vertrekken kan je soms vele $ besparen) en BA (met transit in Heathrow) reken je toch best tussen de 400 en 600 € voor de meeste bestemmingen binnen de V.S. ! Wat ik meestal ook doe is een directe vlucht naar JFK boeken als transit-airport en vandaar dan via een ander boekingsnummer naar de bestemming van mijn keuze = kan je ook soms een paar $ besparen ! Een bekende low-cost maatschappij in de V.S. die toch nog OK zit is bijvoorbeeld JETBLUE !

Een leuk weetje = bij JetAirways krijg je ook in Economy een Menu-kaart voorgeschoteld = ook al heb je niet echt de keuze tussen veel soorten pasta's en kipgerechten het gevoel geeft je toch een VIP tintje voor de prijs van een average guy like me ,-) !

Steve
I have a dream... but first 'dinner' !
AmericanNoob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door AmericanNoob »

Hoi,

Wie kan me helpen aan cheap tickets ;-)

We willen met 6 man eerste week september (labour day kortingen) naar New York. Bijvoorbeeld van 01/09 tot 05/09

We kunnen vertrekken vanaf A'dam Brussel of Düsseldorf allemaal een optie.

Waar vind ik de goedkoopste tickets?
californian girl
Amerikafan

Bericht door californian girl »

hallo,

probeer eens via http://www.budgetair.nl. Via hen hebben wij een vlucht naar NYC geboekt : vertrek v.a. Brussel - Newark v.v. eind April. Waren heel erg concurerend :)
kben
Amerika-newbie

Bericht door kben »

Het loont de moeite enkele dagen achter elkaar de ticketcentra te doorzoeken. Je ziet soms ook verschillende prijzen in de ochtend, middag of avond. Rechtstreeks naar New York de laatste dagen vanaf ca. 929,-. Bij Continental momenteel normaal voor die prijs, maar eergisteren (avond) voor 440,- (NYC Newark)!!!
JoseLikesUSA
Amerika-newbie

Bericht door JoseLikesUSA »

Hoi,

De prijzen van vliegtickets verschillen per dag en soms zelfs per uur in prijs. Handige tip voor als je vaak zoekt op verschillende sites naar voordelige vliegtickets is http://www.VliegticketsTool.nl deze site heeft namelijk een zoekgeschiedenis en is super handig als je zoals ik, wat vaker zoekt voor je boekt. Voor binnenlandse vluchten in de VS kun je inderdaad beter een http://www.kayak.com of een http://www.Orbitz.com nemen.

Groetjes Jose
brian89
Amerika-ontdekker

Bericht door brian89 »

JoseLikesUSA schreef:Voor binnenlandse vluchten in de VS kun je inderdaad beter een http://www.kayak.com of een http://www.Orbitz.com nemen.

Groetjes Jose
Deze sites kan je ook heel goed gebruiken voor vluchten naar Amerika, dus niet alleen binnenlandse vluchten :D
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Ook ik ben de afgelopen weken geregeld aan het kijken naar tickets voor onze aankomende vakantie in de USA.
In verband met werk moeten we in het hoogseizoen en vind ik de ticketprijzen vrij hoog uitvallen...
Daar is natuurlijk niet aan te ontkomen, maar wie zou er eens met frisse ogen naar willen kijken? 8)

Wat we willen:

- Drie weken totaal
- In de periode van 9/10 juli t/m 7/8 augustus.
- Vliegen vanaf Amsterdam, Düsseldorf of Brussel.
- Overstappen lijkt ons geen probleem.
- Eerst vliegen naar New York.
- Na 3 à 4 dagen doorvliegen naar San Fransisco (enkele reis).
- Daar auto huren en een rondje Southwest doen.
- Terugvliegen vanaf Los Angeles.

(wat ik zelf ook al in overweging heb genomen, maar met tot nu toe weinig resultaat:
retourtje New York kopen en aan het einde van de vakantie dus via NY weer naar huis)
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Probeer ook eens vanaf Londen. Daar is ook nog wel iets te krijgen en je kan er voor weinig komen.
Wij gaan in ieder geval wel een nachtje eerder om niet het vliegtuig te missen.
Wij hebben geboekt met BA, wel een directe vlucht vanaf Londen overigens...
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
foxtrotc
Amerikafan

Bericht door foxtrotc »

daniel.benjamins schreef:- Vliegen vanaf Amsterdam, Düsseldorf of Brussel.
- Overstappen lijkt ons geen probleem.
- Eerst vliegen naar New York.
- Na 3 à 4 dagen doorvliegen naar San Fransisco (enkele reis).
- Daar auto huren en een rondje Southwest doen.
- Terugvliegen vanaf Los Angeles.
Wij hebben hetzelfde geval gehad. Wij gaan eerst naar New York, een week later naar SF om een rondreis van 2 weken te doen en terug te vliegen van LAX. Wij hebben tickets geboekt via www.cheaptickets.com - daar kun je multicity tickets boeken. Dit kan ook via www.ebookers.nl (of .com) en www.kayak.com - wellicht ook een aantal andere. Een multi-city ticket is handiger en goedkoper dan een retourtje new york en enkeltjes binnenlands.

Wij hebben deze ticket dus via cheaptickets.com geboekt voor zo'n 650 euro per persoon voor de periode 22 aug tm 11 september.

Succes!
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer