Goedemiddag,
Ik heb vandaag alle 31 pagina’s van “Autohuur voor Amerika, vragentopic deel 4” doorgenomen en word een beetje onzeker van alle codes, memberships, gold cards, IP adressen, Hertz codes op diverse Europese sites etc.
Sterker nog, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Al jaren huur ik onze auto bij Alamo. Eerst altijd bij usareisen.de die helaas al een paar jaren duurder zijn dan anderen. De laatste paar vakanties heb ik óf rechtstreeks bij Alamo óf bij Autoeurope geboekt. Ik kies altijd voor het Gold tarief zodat ik weet dat ik de goede verzekering heb, minimaal één extra bestuurder en vol = leeg.
Zoals jullie zien kies ik graag voor safe en vertrouwd en ik ben bang dat ik dat dit jaar ook weer ga doen

.
Voor de periode 4 mei (18.00 uur) tot 19 mei (18.00) zoek ik een standard SUV (heen en terug) in Denver. We reizen met ons tweeën dus aan 1 extra driver heb ik genoeg.
Ik heb het volgende gevonden:
Alamo brits: 445 pond (geen gold maar wel 1 extra driver, ik ga ervan uit dat ik de auto met volle tank moet inleveren)
Alamo UK : 485 pond (eveneens geen gold maar wel 1 extra driver)
Autoeurope: 722 euro (Gold)
Het lijkt erop dat ik dit jaar voor Alamo Brits ga.
Dank voor allen die de tijd nemen om iedereen hier goed te helpen en alles uit te zoeken!!
Fijne zondag en groetjes,
Reny