Op hertz.nl $65,40/d.
Even gezocht en meestal krijg je een 4-deurs mid/full size, maar soms ook Minivan of SUV

Dus geboekt, heb een backup bij National staan voor $35/d, ga wel kijken wat ik krijg.
Ja EC en PC aisles. Vlakbij elkaar in het nieuwe rental gebouw wat 2 jaar terug is geopend, dat ligt wat verder weg van de bagage claim area maar er is een prima treintje wat elke 3 minuten op en neer gaat.Terpies schreef: ↑11 jan 2022, 13:13Hoe is de beschikbaarheid daar qua rentals bij National en Hertz? Ze hebben van beide canopy services toch (EC en PC aisles)?
Klopt, exact hetzelfde.
Werkt de truuk met 2 schermen voor andere wel nog?Apologies. We are unable to merge existing reservations with your loyalty number at this time. Be sure to book all future reservations while logged in as a member. You can also add this number at the counter to receive points for this rental. -
Ik heb net pas een gold member aangemaakt, maar ik snap niet zo goed waarom dit zou moeten? Ook zie ik bij Miami AirPort bijvoorbeeld helemaal niks staan over een president circle. Doe ik iets verkeerd? Ook vraagt hertz of ik mijn voorkeur wil aangeven van auto in mij gold member account. Moet ik daar de verzekeringen accepteren of juist afwijzen?Stan.Gobien schreef: ↑11 jan 2022, 22:57Werkt de truuk met 2 schermen voor andere wel nog?Apologies. We are unable to merge existing reservations with your loyalty number at this time. Be sure to book all future reservations while logged in as a member. You can also add this number at the counter to receive points for this rental. -
Moet ik gewoon nog eens opnieuw proberen?
ik had contact met nederlandse chat en die hebben mijn boeking opnieuw gedaan met mijn goldmember, daarna contact met amerikaanse site via email gehad en die hebben mijn standard counter service omgezet in gold canopyStan.Gobien schreef: ↑11 jan 2022, 22:57Werkt de truuk met 2 schermen voor andere wel nog?Apologies. We are unable to merge existing reservations with your loyalty number at this time. Be sure to book all future reservations while logged in as a member. You can also add this number at the counter to receive points for this rental. -
Moet ik gewoon nog eens opnieuw proberen?
dejong89 schreef: ↑12 jan 2022, 09:08
@robinthart Miami heeft een president circle. Op je reservering staat als het goed is Gold Canopy OF , als dit je 1e keer is, kan het zijn dat er staat Standard counter. In dat laatste geval kan je gewoon doorlopen naar de garage en fixen ze het bij de exitbooth.