Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
Mijn gedacht: véél te duur. Dat zou ik nooit betalen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik houd nu al even de prijzen in de gaten voor :
10 juli Dusseldorf/Brussel/Amsterdam - Denver en 28 juli Las Vegas - Dusseldorf/Brussel/Amsterdam
Momenteel kom ik met 1 tussenstop en mooie tijden rond de 925.
Lager dan 900 heb ik het niet gezien.
Verder zie ik nu voor 716 euro met mooie tijden:
Dusseldorf - Chicago (2.5 uur) - Denver ( totale reistijd 14.25 uur)
Las Vegas - Chicago (1 uur) - Madrid (1 uur en 15 min) - Dusseldorf (totale reistijd 16.20 uur)
Via American Airlines (te boeken via vliegtickets.nl)
Wat vinden jullie hiervan?
10 juli Dusseldorf/Brussel/Amsterdam - Denver en 28 juli Las Vegas - Dusseldorf/Brussel/Amsterdam
Momenteel kom ik met 1 tussenstop en mooie tijden rond de 925.
Lager dan 900 heb ik het niet gezien.
Verder zie ik nu voor 716 euro met mooie tijden:
Dusseldorf - Chicago (2.5 uur) - Denver ( totale reistijd 14.25 uur)
Las Vegas - Chicago (1 uur) - Madrid (1 uur en 15 min) - Dusseldorf (totale reistijd 16.20 uur)
Via American Airlines (te boeken via vliegtickets.nl)
Wat vinden jullie hiervan?
Wij hebben uiteindelijk geboekt via Joker. Het opzoeken van prijzen/vluchten via hun website gaat ook vlot.eekje schreef:Via welke site hebben jullie geboekt? Wij zoeken ook nog tickets rond die periode.ziggy schreef:Wij hebben vorige week tickets geboekt à 750€ per persoon.
AMS - LA / LA - AMS met telkens overstap in Londen. Combinatie British + Virgin Atlantic.
Heen op za 11/7 en terug op di 4/8.
Alvast bedankt!
Op zaterdag heb ik bij hen vluchten "in optie" genomen. We hadden dan de tijd tot maandagavond om die definitief te reserveren.
We hadden wellicht nog iets goedkoper kunnen boeken op zaterdag via bvb tripsta.
Op zondag stelde ik vast dat de prijzen opnieuw hoger waren.
Brussel was voor ons ook het dichtst (we zijn van WVL), maar ik heb ook gezocht op Amsterdam/Dusseldorf. Het is dus Amsterdam geworden.
Veel succes !
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Iemand ervaring met:
- boeken via http://www.flugladen.de
- vliegen met American Airlines
- overstap van 45 minuten op Chicago en / of 40 minuten op London Heathrow (beide op terugreis)
?
- boeken via http://www.flugladen.de
- vliegen met American Airlines
- overstap van 45 minuten op Chicago en / of 40 minuten op London Heathrow (beide op terugreis)
?
Flugladen is de Duitse budgetair, geen ervaring mee
Twee keer gevlogen met American Airlines. Wel wisselende vliegtuigen. De laatste keer een 777-300er en die was super. Ze vliegen echter ook met oudere 767-300 of 757 (1 gangpad)
De overstaptijden zijn aan de korte kant. AA is groot op Chicago en je hebt kans van terminal te moeten wisselen, met treintje en opnieuw door de security. Londen heb je ook grote kans om van terminal te moeten wisselen en dan is 45 minuten erg krap. Wij moesten 10 minuten lopen, 20 minuten wachten op de bus en die reed ook nog eens 10 minuten. Dan nog weer security, dus reken maar uit. 1.5 uur voor Heatrow is wel de ondergrens.
Twee keer gevlogen met American Airlines. Wel wisselende vliegtuigen. De laatste keer een 777-300er en die was super. Ze vliegen echter ook met oudere 767-300 of 757 (1 gangpad)
De overstaptijden zijn aan de korte kant. AA is groot op Chicago en je hebt kans van terminal te moeten wisselen, met treintje en opnieuw door de security. Londen heb je ook grote kans om van terminal te moeten wisselen en dan is 45 minuten erg krap. Wij moesten 10 minuten lopen, 20 minuten wachten op de bus en die reed ook nog eens 10 minuten. Dan nog weer security, dus reken maar uit. 1.5 uur voor Heatrow is wel de ondergrens.
Goedendag Allen,
We hebben een vlucht gevonden waarbij wij s'avonds richting Londen gaan en sochtend de dag er op doorvliegen naar LAX. Mogen we het vliegveld af en heeft iemand ervaring met een overnachting (waar?, prijs?) op-nabij het vliegveld?
Gegroet Cor
We hebben een vlucht gevonden waarbij wij s'avonds richting Londen gaan en sochtend de dag er op doorvliegen naar LAX. Mogen we het vliegveld af en heeft iemand ervaring met een overnachting (waar?, prijs?) op-nabij het vliegveld?
Gegroet Cor
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Cor,
Dat hebben wij dit jaar ook gedaan. Zie ons verslag (link hieronder). Geen probleem, je haalt gewoon je bagage op en checkt die de volgende dag weer in.
Waar je overnacht hangt natuurlijk helemaal af van het vliegveld van waar je de volgende dag vertrekt (wij hadden een vliegveld wisseling).
groet,
Monique
Dat hebben wij dit jaar ook gedaan. Zie ons verslag (link hieronder). Geen probleem, je haalt gewoon je bagage op en checkt die de volgende dag weer in.
Waar je overnacht hangt natuurlijk helemaal af van het vliegveld van waar je de volgende dag vertrekt (wij hadden een vliegveld wisseling).
groet,
Monique
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Yes, het gaat er echt van komen!
We hebben onze tickets geboekt!
Na een poosje alle mogelijke websites afspeuren zijn we heel blij met deze vluchten. Rechtstreeks op Denver is zowieso niet mogelijk. Dus een tussenstop is onvermijdelijk. En we kwamen er na een poosje achter dat de vluchten die af en toe ineens wat goedkoper waren (tussen de 700 en 900 euro) bijna allemaal met oude toestellen zonder entertainment systeem vlogen en dat wilden we niet.
De vlucht die we nu hebben geboekt stond bij alle websites boven de 915 euro. Gisterenmorgen was hij bij Flugladen.de ineens 822. Daar wilden we voor gaan. Maar het invoeren van de gegevens lukte niet. Er stond dat verplicht alle voornamen ingevuld moesten worden, maar het mocht maar een bepaald aantal letters bevatten en daarmee ging het fout. Er stond dat je bij te veel karakters in het vak voornamen niet online kon boeken maar moest bellen, maar op dat moment waren mijn man en ik niet in de gelegenheid om te bellen. Dat lukte pas rond 16 uur. Maar toen was de prijs voor dezelfde vlucht 926 euro! Op andere websites zelfs nog hoger. Ook bij proberen op een andere laptop en cookies verwijderen.
We hebben toch maar de stoute schoenen aangetrokken en nog gebeld. En wat bleek! Online kregen we voor exact dezelfde vlucht een prijs van 799 euro!!
Misschien een tip dus voor mensen die nog op zoek zijn naar tickets!
Onze vluchten:
10/07/2015 12.45 Dusseldorf - Chicago (aankomst 15.00) United Airlines, uitgevoerd door Lufthansa
10/07/2015 17.05 Chicago - Denver (aankomst 18.41) met United Airlines
28/07/2015 6.45 Las Vegas - New York (aankomst 14.31) United Airlines
29/07/2015 16.25 New York - Dusseldorf (aankomst 6.05) United Airlines, uitgevoerd door Lufthansa
Bij vertrek naar huis moeten we dus midden in de nacht op luchthaven in Vegas zijn.
Is het mogelijk de huurauto midden in de nacht in te leveren?
We denken erover om de 27e juli geen hotel overnachting meer te nemen maar gewoon wat langer te genieten van De Strip. Dan zouden we wel een late uitcheck willen zodat we smorgens kunnen uitslapen. En het is de vraag of we dan om lekker uit te rusten, smiddags nog gebruik zullen mogen maken van het zwembad van het hotel waar we hebben overnacht.
Iemand hier ervaring mee??
Groetjes,
Monique
We hebben onze tickets geboekt!
Na een poosje alle mogelijke websites afspeuren zijn we heel blij met deze vluchten. Rechtstreeks op Denver is zowieso niet mogelijk. Dus een tussenstop is onvermijdelijk. En we kwamen er na een poosje achter dat de vluchten die af en toe ineens wat goedkoper waren (tussen de 700 en 900 euro) bijna allemaal met oude toestellen zonder entertainment systeem vlogen en dat wilden we niet.
De vlucht die we nu hebben geboekt stond bij alle websites boven de 915 euro. Gisterenmorgen was hij bij Flugladen.de ineens 822. Daar wilden we voor gaan. Maar het invoeren van de gegevens lukte niet. Er stond dat verplicht alle voornamen ingevuld moesten worden, maar het mocht maar een bepaald aantal letters bevatten en daarmee ging het fout. Er stond dat je bij te veel karakters in het vak voornamen niet online kon boeken maar moest bellen, maar op dat moment waren mijn man en ik niet in de gelegenheid om te bellen. Dat lukte pas rond 16 uur. Maar toen was de prijs voor dezelfde vlucht 926 euro! Op andere websites zelfs nog hoger. Ook bij proberen op een andere laptop en cookies verwijderen.
We hebben toch maar de stoute schoenen aangetrokken en nog gebeld. En wat bleek! Online kregen we voor exact dezelfde vlucht een prijs van 799 euro!!

Misschien een tip dus voor mensen die nog op zoek zijn naar tickets!

Onze vluchten:
10/07/2015 12.45 Dusseldorf - Chicago (aankomst 15.00) United Airlines, uitgevoerd door Lufthansa
10/07/2015 17.05 Chicago - Denver (aankomst 18.41) met United Airlines
28/07/2015 6.45 Las Vegas - New York (aankomst 14.31) United Airlines
29/07/2015 16.25 New York - Dusseldorf (aankomst 6.05) United Airlines, uitgevoerd door Lufthansa
Bij vertrek naar huis moeten we dus midden in de nacht op luchthaven in Vegas zijn.
Is het mogelijk de huurauto midden in de nacht in te leveren?
We denken erover om de 27e juli geen hotel overnachting meer te nemen maar gewoon wat langer te genieten van De Strip. Dan zouden we wel een late uitcheck willen zodat we smorgens kunnen uitslapen. En het is de vraag of we dan om lekker uit te rusten, smiddags nog gebruik zullen mogen maken van het zwembad van het hotel waar we hebben overnacht.
Iemand hier ervaring mee??
Groetjes,
Monique
Hebben jullie vroeger ook al geboekt bij Flugladen.de? Zijn er nog mensen die hier ervaring mee hebben?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Nee maar is van zelfde als cheaptickets etc. Kijk maar onder aan hun website daar zie je alle websites staan.
Zowel telefonisch contact als per mail verloopt super snel, dus tot op heden goede ervaring. Overigens kan mailen en bellen gewoon in het Nederlands! Wel zo handig
Zowel telefonisch contact als per mail verloopt super snel, dus tot op heden goede ervaring. Overigens kan mailen en bellen gewoon in het Nederlands! Wel zo handig

ook goedkope tickets via wtc.nl!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik heb allerlei prijswaarschuwingen bij Skyscanner, maar ben variabel wat betreft data en plaats, maakt niet uit of het Denver, LV, SF of Lax is, wel hoogseizoen, maar dan moet je zoveel bij skyscanner in gaan voeren, ik vind het altijd moeilijk zoeken en ben altijd blij als ik op het forum een goede tip krijg, we zijn wel een beetje verwend met de laatste 2 keer prijzen onder de 600 euro in het hoogseizoen! Ik hoop dit jaar weer op zo'n mooie aktie!
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Er zijn geen goedkope tickets, enkel soms wat voordeligerJP85 schreef:ook goedkope tickets via wtc.nl!

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb bij hun eens een offerte aangevraagd... kan me eigenlijk niet voorstellen dat het goedkoper is dan wat ik online kan vinden tot nu toe.
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Héhé...Ook geboekt via Air Berlin! Op 25 juli van Dusseldorf naar Miami en op 18 augustus weer terug via Fort Myers naar Dusseldorf! Dat alles voor € 849.12 per persoon. Wij zijn er blij mee en we kunnen verder in de planning!
Nog een tip: ik had de, achteraf domme, fout gemaakt om een Topservicecard aan te vragen en deze in te schrijven met mijn roepnaam i.p.v. naam op paspoort...Met als gevolg dat je bij wijziging van de naam bij de boeking geen recht hebt op gratis stoelreservering en extra bagage...
Via de helpdesk wordt nu mij card aangepast en kan ik alsnog daarmee aan de slag, prima service via de helpdesk en niet zo slim van mijzelf...
Nog een andere vraag: bij het boeken wordt gevraagd om een "re-dressnumber", we hebben erop gegoogled en schijnbaar kon die leeg blijven, boeking is ook gewoon goedgekeurd. Iemand enig idee waar dit voor is?
Nog een tip: ik had de, achteraf domme, fout gemaakt om een Topservicecard aan te vragen en deze in te schrijven met mijn roepnaam i.p.v. naam op paspoort...Met als gevolg dat je bij wijziging van de naam bij de boeking geen recht hebt op gratis stoelreservering en extra bagage...
Via de helpdesk wordt nu mij card aangepast en kan ik alsnog daarmee aan de slag, prima service via de helpdesk en niet zo slim van mijzelf...
Nog een andere vraag: bij het boeken wordt gevraagd om een "re-dressnumber", we hebben erop gegoogled en schijnbaar kon die leeg blijven, boeking is ook gewoon goedgekeurd. Iemand enig idee waar dit voor is?
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Kurt10
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Als ik op Skyscanner vluchten in geef naar Las Vegas dan krijg ik bijvoorbeeld :
02/06/15 : Dusseldorf - Londen Heathrow
En iets meer dan drie uur later zouden we dan van Londen Gatwick naar Las Vegas vliegen.
Hoe kan zoiets want dat zijn toch verschillende luchthavens. Heeft hier iemand ervaring mee?
En iets meer dan drie uur later zouden we dan van Londen Gatwick naar Las Vegas vliegen.
Hoe kan zoiets want dat zijn toch verschillende luchthavens. Heeft hier iemand ervaring mee?
2014: NY + Florida
2015: Florida
2016: California, Nevada, Arizona, Utah
2017: Florida
2016: California, Nevada, Arizona, Utah
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik heb dit zelf ook eens gezien bij een aanvraag. Ik weet dat dit op dit forum ook al eens besproken is (of wellicht op Floridaforum). Heb er zelf geen ervaring mee maar volgens mij is het wel te doen als je maar genoeg tijd hebt. Echter in ons geval met zoon van vijf leek het ons geen goed idee...Als ik op Skyscanner vluchten in geef naar Las Vegas dan krijg ik bijvoorbeeld :
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij hebben dat dit jaar gedaan.
omdat ik op heenweg niet wilde risceren onze vlucht te missen hebben wij de tijden/data zo gekozen dat we op de ene dag naar Londen vlogen en de volgende dag door naar Las Vegas.
Terug hebben we zonder overnachting gedaan maar zat er zo 6 uur tussen. Dat was echter wel te veel. Wij zouden het met 3 uur ook zeker gered hebben. Voor het preciese verloop zie ons reisverslag 2014, waarvan de link hieronder staat.
omdat ik op heenweg niet wilde risceren onze vlucht te missen hebben wij de tijden/data zo gekozen dat we op de ene dag naar Londen vlogen en de volgende dag door naar Las Vegas.
Terug hebben we zonder overnachting gedaan maar zat er zo 6 uur tussen. Dat was echter wel te veel. Wij zouden het met 3 uur ook zeker gered hebben. Voor het preciese verloop zie ons reisverslag 2014, waarvan de link hieronder staat.
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Maar hoe geraak je dan van Heathrow in Gatwick ?
Laatst gewijzigd door Aricon op 18 sep 2014, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Reden: Quote verwijderd.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2016: Zuidwesten