Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 6
Gewoon verschillende vergelijkers gebruiken...google flights, skyscanner, vliegen.idealo.nl, kayak, momondo. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Maar waar verwijst Skyscanner naar door dan? Naar een broker of naar de maatschappij zelf? Ik heb de indruk dat Google Flights de actuele prijzen zijn, en Skyscanner de laagste spotte prijzen in de laatste paar dagen / weken toont.Almere vak V schreef:Ben nooit zo enthousiast over Google flights. Ik kijk voor de meivakantie volgend jaar voor Amsterdam - Seattle. Met Lufthansa volgens Google flights €822. Maar met Skyscanner voor €479. Dus...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Kan je kiezen. Zodra je op select drukt komt er een heel rijtje met aanbieders voorbij. Met de prijs per aanbieder. Daar staat ook de Airline tussen. Dus dan kan je kiezen.
Maar ik boek nooit via een broker. Gebruik het altijd als indicatie om rechtstreeks bij de maatschappij te boeken. Om alle hier al eerder genoemde reden omdat niet via een broker te doen.
Maar ik boek nooit via een broker. Gebruik het altijd als indicatie om rechtstreeks bij de maatschappij te boeken. Om alle hier al eerder genoemde reden omdat niet via een broker te doen.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Maar jij vindt via Skyscanner dus een lager bookable tarief bij Lufthansa dan via Google Flights? Da's wel interessant, wist niet dat dat ook nog kon.
Ook voor de vluchten die ik zoek (AMS-SFO) in augustus vindt Momondo betere prijzen van Google Flights.Almere vak V schreef:Ben nooit zo enthousiast over Google flights. Ik kijk voor de meivakantie volgend jaar voor Amsterdam - Seattle. Met Lufthansa volgens Google flights €822. Maar met Skyscanner voor €479. Dus...
Mijn ervaring is ook dat momondo lagere prijzen heeft. Maar wel vaak bij kleine onbekende aanbieders.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Almere vak V schreef:Kan je kiezen. Zodra je op select drukt komt er een heel rijtje met aanbieders voorbij. Met de prijs per aanbieder. Daar staat ook de Airline tussen. Dus dan kan je kiezen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...winterpark schreef:Maar jij vindt via Skyscanner dus een lager bookable tarief bij Lufthansa dan via Google Flights? Da's wel interessant, wist niet dat dat ook nog kon.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Jip!!winterpark schreef:Maar jij vindt via Skyscanner dus een lager bookable tarief bij Lufthansa dan via Google Flights? Da's wel interessant, wist niet dat dat ook nog kon.
Zoals ik zei het voorbeeld met Lufthansa. Via Google Flights €822. En via Skyscanner €479. Dat was het tenminste vanochtend.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hey, ik weet niet of het hier al eerder is besproken, maar zijn er vliegtuigmaatschappijen waarin de prijs van bagage automatisch inbegrepen is? Ik vind dit namelijk vrij verwarrend, je ziet een redelijke prijs en plots komt er €200 bij. Soms staat er zelf niets bij.
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag, ik ben maar een bleutje
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag, ik ben maar een bleutje
Ik ben er een tijdje uitgeweest (2 kinderen verder
) maar ondertussen begint hier ook het Amerikavirus te kriebelen.
Om even te reageren op het bericht hierboven: Het viel mij ook op dat veel maatschappijen hun beleid omtrent bagage hebben gewijzigd. Eerst was het altijd inclusief maar nu lijken de prijzen die je vindt in een zoekmachine veelal puur de vlucht met handbagage te zijn. Een begrijpelijke stap nadat de lowcost carriers dit al eerder deden maar wel iets om rekening mee te houden in het totale kostenoverzicht.

Om even te reageren op het bericht hierboven: Het viel mij ook op dat veel maatschappijen hun beleid omtrent bagage hebben gewijzigd. Eerst was het altijd inclusief maar nu lijken de prijzen die je vindt in een zoekmachine veelal puur de vlucht met handbagage te zijn. Een begrijpelijke stap nadat de lowcost carriers dit al eerder deden maar wel iets om rekening mee te houden in het totale kostenoverzicht.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik gebruik ook altijd google flights en ITA Matrix, maar vergelijk zeker nog ook op andere websites. Ik heb wel eens een verhaal gelezen van iemand die zegt de beste deals te kunnen vinden via ITA Matrix, maar daarna altijd nog op momondo zoekt voor die route met de beste prijs. En dat dat vaak lager uitkomt dan ITA Matrix.
Ik heb inmiddels ondervonden dat zelfs op sites als momondo, je verschillende prijzen tegenkomt op de momondo.be, .de of .nl website. Voor aankomende zomer een erg laag tarief gevonden op momondo.de en dus uiteindelijk ook geboekt via een Duits reisbureau. Maar die prijs kon ik nergens anders zo laag vinden ! Dus het blijft een raar wereldje, die prijzen voor vliegtickets ... Maar goed, dat was denk ik al algemeen bekend
! Maar zoeken en vergelijken loont dus heel zeker !
Ik heb inmiddels ondervonden dat zelfs op sites als momondo, je verschillende prijzen tegenkomt op de momondo.be, .de of .nl website. Voor aankomende zomer een erg laag tarief gevonden op momondo.de en dus uiteindelijk ook geboekt via een Duits reisbureau. Maar die prijs kon ik nergens anders zo laag vinden ! Dus het blijft een raar wereldje, die prijzen voor vliegtickets ... Maar goed, dat was denk ik al algemeen bekend

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb nu dat ik prijzen op de ITA Matrix heb die ik vervolgens nergens online kan vinden. Hebben jullie daar ook vaker last van?MattRob schreef:Ik gebruik ook altijd google flights en ITA Matrix, maar vergelijk zeker nog ook op andere websites. Ik heb wel eens een verhaal gelezen van iemand die zegt de beste deals te kunnen vinden via ITA Matrix, maar daarna altijd nog op momondo zoekt voor die route met de beste prijs. En dat dat vaak lager uitkomt dan ITA Matrix.
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
ITA Matrix is vaak US tarieven; heb je al eens op US reisbureau gekeken voor prijzen ? Denk aan priceline.com, travelocity.com en cheaptickets.com
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Roelb of anderen: als ik boek via Delta op een rechtstreekse vlucht met KLM kan ik dan daarna ook wel direct economy comfort stoelen kiezen? Want mijn ervaringen met stoelen boeken als je niet rechtstreeks bij de maatschappij hebt geboekt zijn niet zo geweldig. En hoe zit het met je flying blue korting? Die geldt dan zeker niet?
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Bedankt MattRob voor de tip om op momondo.de te kijken. Heb ik toch nog een betaalbare last minute ticket naar New York gevonden om onze dochter in Manhattan te bezoeken, die daar op een J1 visum isMattRob schreef: Ik heb inmiddels ondervonden dat zelfs op sites als momondo, je verschillende prijzen tegenkomt op de momondo.be, .de of .nl website. Voor aankomende zomer een erg laag tarief gevonden op momondo.de en dus uiteindelijk ook geboekt via een Duits reisbureau. Maar die prijs kon ik nergens anders zo laag vinden !

-
- Amerika-ontdekker
Hartelijk dank ga ik daar eens naar kijken. Ik heb inderdaad nog niet naar US sites gekeken.MattRob schreef:ITA Matrix is vaak US tarieven; heb je al eens op US reisbureau gekeken voor prijzen ? Denk aan priceline.com, travelocity.com en cheaptickets.com
Een overstap in Houston van twee uur, is dat haalbaar?
Het lijkt mij krap aan maar heb er geen ervaring mee.
Het lijkt mij krap aan maar heb er geen ervaring mee.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Heen of terugweg?
Zoiezo klinkt beide haalbaar. Op terugweg is het absoluut appeltje eitje. Op heenweg moet je door immigrations en ff met je koffers hannesen. Gemiddelde wachttijd voor immigrations staat op 37 minuten. Max staat op 79 minuten. Dus zelfs als het echt heel botte pech is bij de paspoortcontrole heb je nog 40 minuten om bij je volgende vlucht te komen. En, zolang alles op 1 ticket geboekt is zorgt de luchtvaartmaatschappij er voor dat je alsnog doorkomt als het allemaal toch nog misloopt. Maar dienkans is echt maar klein.
Zoiezo klinkt beide haalbaar. Op terugweg is het absoluut appeltje eitje. Op heenweg moet je door immigrations en ff met je koffers hannesen. Gemiddelde wachttijd voor immigrations staat op 37 minuten. Max staat op 79 minuten. Dus zelfs als het echt heel botte pech is bij de paspoortcontrole heb je nog 40 minuten om bij je volgende vlucht te komen. En, zolang alles op 1 ticket geboekt is zorgt de luchtvaartmaatschappij er voor dat je alsnog doorkomt als het allemaal toch nog misloopt. Maar dienkans is echt maar klein.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Het is op de heenweg.
Het is een vlucht van Star Alliance (AC UA LH)
Het is een vlucht van Star Alliance (AC UA LH)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Vlieg je eerst met air Canada dan? En dan eerst op Canada?
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19991 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties