Je kunt naar de site toegaan en daar inloggen met je nummer of groepsaanvraag. Zo kun je je gegevens zien en sommige zijn aan te passen zoals verblijfplaats en vluchtnummer.butterfly schreef:Hoe kun je dat aanpassen dan?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het Centrale ESTA topic (deel II)
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Het Centrale ESTA topic (deel II)
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dank je wel, ik ga het meteen even bekijken 

- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Is het gelukt?butterfly schreef:Dank je wel, ik ga het meteen even bekijken
Ik heb zelf ook meteen even gekeken en hem ook even geupdate. Zo kun je hem ook meteen weer een keer afdrukken.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik heb het inmiddels via hun site aangepast. Ik moet alleen de nieuwe nog even afdrukken, maar dan moest ik alle gegevens weer opnieuw invoeren, dus dat doe ik van de week wel even. Nu vooral blij dat het er nu goed instaat. Nogmaals bedankt voor je informatie!
Hai! Mn vriend en ik gaan deze zomer 5weken zuid-west Amerika!
ESTA-formulier aangevraagd en verwacht dat alles goed gaat.
Ik had nog een vraagje over de toegang tot de VS:
Vorig jaar zomer zijn mijn vriend en ik geflitst in Duitsland (in zijn auto, Stephaa reed)
We hebben thuis 1 Duitse brief ontvangen met de vraag of de bestuurder op de foto mijm vriend was.
Verder hoge Duitse taal waar we weinig van snapten. Hebben er vervolgens niks mee gedaan.
stonden geen sancties of bedragen o.i.d. op..
Gaat dit een "probleem" worden bii de toegang in de VS alszijne "openstaande boete"
terwijl we er nooit meer iets van gehoord hebben?
Thanks alvast !
ESTA-formulier aangevraagd en verwacht dat alles goed gaat.
Ik had nog een vraagje over de toegang tot de VS:
Vorig jaar zomer zijn mijn vriend en ik geflitst in Duitsland (in zijn auto, Stephaa reed)
We hebben thuis 1 Duitse brief ontvangen met de vraag of de bestuurder op de foto mijm vriend was.
Verder hoge Duitse taal waar we weinig van snapten. Hebben er vervolgens niks mee gedaan.
stonden geen sancties of bedragen o.i.d. op..
Gaat dit een "probleem" worden bii de toegang in de VS alszijne "openstaande boete"
terwijl we er nooit meer iets van gehoord hebben?
Thanks alvast !

2012: Olympische Spelen
2013: Aus, Slov, It, Swiss
2014: USA Zuid-West
2016: USA Florida
2017: Thailand
2018: USA Coast to Coast
https://stephaakoopman.wordpress.com/
X Stephaa
Nee, absoluut niet!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Moet je de ESTA uitgeprint meenemen eigenlijk? Dat staat toch gewoon geregistreerd neem ik aan.
Mag, maar hoeft niet!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Ik heb het toen wel gedaan, en zal het dit jaar weer doen, vind ik gewoon prettiger.
Gr. Miranda
Gr. Miranda
Niemand zal je er naar vragen. Hooguit een hysterische airline mederwerker.
-
- Amerika-newbie
Hey ik heb een vraag ivm ESTA en de DV lottery.
Is waarschijnlijk al eens gesteld geweest maar daarvoor moet ik te ver "graven" in het forum. ^^
Ik ga deze zomer op vakantie naar de VS. Maar ik heb al eens meegedaan met die diversity visa lottery (ook voor dit jaar) , en nu weet ik niet of mijn ESTA geweigerd zou worden daardoor.
Een vriend van mij wou ook een reis maken naar amerika en zijn ESTA werd dus ook geweigerd, en hij denk dat het dus door die DV lottery kwam oftewel omdat hij iets verkeerd heeft ingevuld. En nu zit ik dus een beetje met dezelfde vrees.
Weet er iemand hier iets over?
Is waarschijnlijk al eens gesteld geweest maar daarvoor moet ik te ver "graven" in het forum. ^^
Ik ga deze zomer op vakantie naar de VS. Maar ik heb al eens meegedaan met die diversity visa lottery (ook voor dit jaar) , en nu weet ik niet of mijn ESTA geweigerd zou worden daardoor.
Een vriend van mij wou ook een reis maken naar amerika en zijn ESTA werd dus ook geweigerd, en hij denk dat het dus door die DV lottery kwam oftewel omdat hij iets verkeerd heeft ingevuld. En nu zit ik dus een beetje met dezelfde vrees.
Weet er iemand hier iets over?
Meedoen met de DV Lottery heeft geen enkele invloed op een Esta aanvraag. Winnen én de papieren terugsturen zou ook nog moeten kunnen met een esta aanvraag, maar dan is het advies wel om toch maar even te wachten.
Vraagje dat misschien al eens is langsgekomen.......?
We gaan deze zomer met 5 personen naar de USA dus zou ik de ESTA graag allemaal ineens willen aanvragen...
Bij de ESTA aanvraag zie ik ; "Aanvraag indienen voor een nieuwe reistoestemming voor de Verenigde Staten voor personen of groepen"
Het begint natuurlijk met de gegevens invullen van de eerste persoon, maar krijg ik daarna dan de mogelijkheid om de volgende personen in te vullen voor er betaald moet worden?
We gaan deze zomer met 5 personen naar de USA dus zou ik de ESTA graag allemaal ineens willen aanvragen...
Bij de ESTA aanvraag zie ik ; "Aanvraag indienen voor een nieuwe reistoestemming voor de Verenigde Staten voor personen of groepen"
Het begint natuurlijk met de gegevens invullen van de eerste persoon, maar krijg ik daarna dan de mogelijkheid om de volgende personen in te vullen voor er betaald moet worden?
Nadat je de eerste persoon hebt krijg je inderdaad de mogelijkheid voor de volgende persoon, wij hebben vorig jaar ook voor ons beide tegelijk een esta angevraagd. Denk er wel om dat je de juiste namen van de andere reizegers bij de hand hebt, dus zoals ze in het paspoort staan. Betalen doe je aan het eind.
hopelijk heb je hier wat aan.
hopelijk heb je hier wat aan.
Super! bedankt!
-
- Amerika-newbie
Dag allemaal,
Mijn ESTA loopt midden april af na 2 jaar en ik wil eind april op vakantie naar Amerika.
Ik vernieuw mijn ESTA, vul alles correct in (ben nog steeds een brave burger
), betaal met credit card en...
de ESTA aanvraag is niet goedgekeurd.
Wat nu?
72u wachten? opnieuw proberen? meteen naar amerikaanse ambassade?
Iemand hier ervaring mee?
Bedankt!
Mijn ESTA loopt midden april af na 2 jaar en ik wil eind april op vakantie naar Amerika.
Ik vernieuw mijn ESTA, vul alles correct in (ben nog steeds een brave burger

de ESTA aanvraag is niet goedgekeurd.
Wat nu?
72u wachten? opnieuw proberen? meteen naar amerikaanse ambassade?
Iemand hier ervaring mee?
Bedankt!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Het is mogelijk dat de toestemming niet meteen komt. Hopelijk is dat bij jou het geval.
Succes.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Misschien handig om aan te geven wat je precies voor melding krijgt? Staat er echt dat je geen toestemming krijgt, of nog geen toestemming?
Terug in Texas!
-
- Amerika-newbie
geen toestemming, en 4 dollar is betaald. Ik ga best naar de ambassade denk ik :/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Weet je zeker dat je niet ergens per ongeluk iets verkeerd hebt ingevuld?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties