Hallo experts,
Ik heb gisteren tickets gevonden voor onze 2016 reis in juni/juli. Wellicht ben ik nog een beetje vroeg, maar ervaring uit het verleden hebben mij geleerd dat vroeg boeken voor autohuur soms zeer voordelig kan zijn.
Ik heb al een paar jaar mijn Emerald Club nummer, maar nog nooit gebruikt zoals het hoort.
Nu ben ik dus wat onderzoek aan het doen. Onze huur periode is: ophalen 17 juni 's avonds, terugbrengen 8 juli 's morgens op Phoenix Airport.
Eerst en vooral zou ik graag informeren of iemand ervaring heeft met de Emerald Aisle (en als ze deze hebben) in Phoenix Airport?
Dan ben ik wat gaan experimenteren met de verschillende contract ID's (FlyingBlue, Leisure, point Of sales, VISA) samen met de 30$ coupon code.
Het goedkoopste tarief dat ik vind is 707$ (+/- 636€) voor de midsize car, met gebruik van de Emerald Leisure contract ID en de coupon code voor 30$.
Nu eerst en vooral dat is toch best prijzig of vergis ik mij?
Maar als ik ga zoeken voor Midsize SUV (wat ik wil) dan kost dat mij bij AutoEurope 709€ of Rentalcars.com 718€ bij verhuurder Budget. Alamo/Brits is belachelijk duur met prijs van 800€
Edit: Bij Expedia kost een midsize SUV 680€ bij Budget.
heeft iemand nog verdere tips?
Is het correct dat er bij Emerald boeking er niet de optie is om vooruit te betalen?