Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door frent »

Leonie3 schreef:
Ik vind in de maand juli tickets voor €700,- naar LAX vanaf Dusseldorf. Via momodo.com.
Op welke data vind je deze? Ik zie alleen tickets net onder de 1000.
Tot gisteren vond ik ook tickets voor 800€ BRU - LAX maar vandaag ook alles 1000€ ...
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Leonie3 schreef:
Ik vind in de maand juli tickets voor €700,- naar LAX vanaf Dusseldorf. Via momodo.com.
Op welke data vind je deze? Ik zie alleen tickets net onder de 1000.
Ik zie ze nu voor €916,-..

Niet zo veranderlijk als de vliegticketjungle :roll:
Leonie3
Amerika-newbie

Bericht door Leonie3 »

Jaydee. schreef:
Ik zie ze nu voor €916,-..

Niet zo veranderlijk als de vliegticketjungle :roll:
Haha oke, dan heb ik dus niet verkeerd gekeken. Ik zag nog wel tickets tegen de 800 euro in begin juli, maar wij kunnen pas vanaf ong half juli ivm werk.

Veel goedkopere tickets zijn trouwens via maatschappij Aeroflot, iemand daar ervaring mee? Ben sowieso niet van plan om via Moskou te vliegen, maar geen idee hoe de maatschappij zelf is.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Even wachten tot je een leuke prijs ziet en dan direct toeslaan. Begin december zijn er bij Connections dikwijls nog acties. En begin januari ook.
Als die de moeite zullen zijn dan wordt afwachten. Vorig jaar alleszins niet echt.
Ivoamerika
Amerika-ontdekker

Bericht door Ivoamerika »

Wij zijn op zoek naar goedkope (of tenminste de laagste prijs :wink: ) voor retour vliegtickets naar het zuidwesten van de VS in juli 2015 voor 4 personen. Het liefst vliegen we naar Los Angeles, eventuele andere aankomstplaatsen zijn welkom indien veel voordeliger. Wij willen graag vanwege werkomstandigheden rond 10 of 24 Juli vertrekken en dan duurt de reis 24 dagen. We zijn flexibel in onze data maar zoeken wel iets rond die periodes. Graag hoor ik van jullie over interessante aanbiedingen en tips over websites.

Weten jullie ook wat ongeveer de prijs zou zijn tijdens de klm werelddealweken voor zo'n een ticket? Kun je dat risico nemen?
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

Ivoamerika schreef:Wij zijn op zoek naar goedkope (of tenminste de laagste prijs :wink: ) voor retour vliegtickets naar het zuidwesten van de VS in juli 2015 voor 4 personen. Het liefst vliegen we naar Los Angeles, eventuele andere aankomstplaatsen zijn welkom indien veel voordeliger. Wij willen graag vanwege werkomstandigheden rond 10 of 24 Juli vertrekken en dan duurt de reis 24 dagen. We zijn flexibel in onze data maar zoeken wel iets rond die periodes. Graag hoor ik van jullie over interessante aanbiedingen en tips over websites.

Weten jullie ook wat ongeveer de prijs zou zijn tijdens de klm werelddealweken voor zo'n een ticket? Kun je dat risico nemen?
Ik gebruik altijd de zoekmachines:

http://www.skyscanner.nl
http://www.momondo.com

Als je heel flexibel bent kun je kijken op Amsterdam, Brussel, Dusseldorf, Keulen en dan naar Las Vegas, LA, SF, Denver en misschien Phoenix.
Dan gewoon een beetje spelen met al die steden én met de datums. Op die manier kun je echt heel veel besparen.

Soms kijk ik ook wel eens op:

http://www.weflycheap.nl
http://www.ticketspy.nl

Soms aanbiedingen voor de VS, alleen vaak wel last-minute.
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Ik boek meestal de laagste prijs, vaak twee halen, een betalen. Anders is het niet te doen met een gezin.
Google eens op itasoftware. Daar kun je ook makkelijk prijzen checken. Ook vanaf verschillende luchthavens. Je kunt die in een keer ingeven. Dus niet alleen AMS, maar AMS, DUS, BRU bijvoorbeeld en dan naar LAX, SFO. Af en toe komt er wel wat voorbij, maar die garantie is er niet. Goede prijzen met de KLM Werelddeal weken voor de zomer heb ik nog niet vaak (of nooit) gezien.
Afbeelding
Jaydee.
Amerikakenner

Bericht door Jaydee. »

RuudB schreef:Ik boek meestal de laagste prijs, vaak twee halen, een betalen.
Ehh.. hoe doe je dat dan? :wink:
Ivoamerika
Amerika-ontdekker

Bericht door Ivoamerika »

Weet iemand waar ik de vliegtickets die ik op itasoftware matrix zie kan boeken? Ik kreeg voor volgend jaar juli van amsterdam naar los angeles een prijs van 721 euro met turkish airlines met overstap in istanbul. Als ik via de maatschappij zijn site kijk is het wel 300 euro duurder. Kan iemand mij helpen?
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dat lukt dus niet altijd (zie pag 26 van dit topic :cry: )
Ik had ook een hele mooie deal gevonden via itasoftware maar het bleek niet te boeken. Ik heb verschillende reisbureaus gebeld en gemaild en ook rechtstreeks met de vliegmaatschappij maar helaas, pindakaas.

Elly
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik heb vorige maand een vlucht geboekt voor 376 euro naar Orlando, gevonden op ita matrix en geboekt bij ebookers.de.
Jedinja
Amerikafan

Bericht door Jedinja »

Ik heb een vraag. Wij gaan in juni naar Amerika. De planning is te vliegen op New York, na 4 dagen door vliegen naar Las Vegas en terug vliegen vanaf Los Angeles. Wat zouden jullie een mooie prijs vinden voor deze route in juni (terug in juli)?
Via de site van KLM betaal je nog ruim 900 euro. Via Tioga hebben we een prijs van 770 pp. Kinderen krijgen korting, dus gemiddeld zijn de tickets dan 720 pp. Wel rechtstreekse vluchten. Ik twijfel of we dit al vast zullen leggen of dat we zullen wachten of er nog een aanbieding komt.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Zijn het alle drie rechtstreekse vluchten? Dan vind ik het wel een goede prijs!
Mads2010
Amerikafan

Bericht door Mads2010 »

Doen! Ga je niet meer goedkoper vinden lijkt mij
JvdV
Amerika-ontdekker

Bericht door JvdV »

Ook ik ben op zoek naar goedkope tickets maar voor een enigszins vreemde reis..

Ik: zo 19 apr 15 AMS - LAX en retour op do 14 mei 15
Partner: vr 10 apr AMS - YYZ, zo 19 apr DTW - LAX, do 14 mei LAX - AMS

ik heb totaal geen idee wat een beetje reeële prijzen zijn, maar voor beiden moet ik denk wel tussen de 800 en 900 euro rekenen? Ik zag wel iets voor 600 euro, maar dan heb je een reistijd van 36 uur en dat vind ik teveel haha.
En hoe zorg ik er oor dat de boeking op de terugweg we in hetzelfde vliegtuig zitten? Want als ik alle vluchten in aparte zoekmachines stop, kom ik vaak niet eens dezelfde tijden/vluchten tegen..
Pepito
Amerikakenner

Bericht door Pepito »

De reis voor je partner is duidelijk het meest ingewikkeld, ik zou voor die reis zoeken naar iets waar je tevreden mee bent qua prijs en comfort.
En als het kan zou ik op de website van de airline zelf zoeken/boeken.
Daarna zou ik voor jezelf proberen om op de website van de airline zelf jouw ticket te zoeken/boeken. Over het algemeen kan je dan goed uit alle vluchten en routes kiezen.
In dit geval zou ik ook direct bij de airline proberen te boeken. Dan kun je proberen om de boekingen te laten koppelen, en als er wijzigingen zijn waardoor jullie op verschillende vluchten uitkomen, kan je rechtstreeks met hun schakelen, ipv naar een reisbureau verwezen te worden.

Maar als je bijvoorbeeld KLM belt, hoe zeggen zij dat je dit moet aanpakken?
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
SanneMarieke
Amerika-ontdekker

Bericht door SanneMarieke »

Komende zomer gaan we voor het eerst naar Amerika. Heen en terug San Fransisco. Hebben nu een aanbieding gevonden voor
€ 660 pp (incl taxes ed) met United. Is een prima maatschappij toch?Prijzen vind ik ook meevallen. Doen? Of is de overstap in Washington te krap naar jullie mening?

Amsterdam - Washington 11:15 - 14:05
Washington - San Francisco 15:50 - 18:45

San Francisco - Houston 07:30 - 13:26
Houston - Amsterdam 15:35 - 08:20 aankomst 27 juni
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
frent
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door frent »

SanneMarieke schreef:Komende zomer gaan we voor het eerst naar Amerika. Heen en terug San Fransisco. Hebben nu een aanbieding gevonden voor
€ 660 pp (incl taxes ed) met United. Is een prima maatschappij toch?Prijzen vind ik ook meevallen. Doen? Of is de overstap in Washington te krap naar jullie mening?

Amsterdam - Washington 11:15 - 14:05
Washington - San Francisco 15:50 - 18:45

San Francisco - Houston 07:30 - 13:26
Houston - Amsterdam 15:35 - 08:20 aankomst 27 juni
Overstap is bijna 2u, dus zeker te doen.
Voor die prijs zou ik boeken! Je hebt wel geen rechtstreekse vlucht, maar veel tid verlies je er niet mee.

Wanneer is de vertrekdatum ?
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Als je naar New York wil dan heb vandaag een goedkope aanbieding: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=56605
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 »

SanneMarieke, ik ben ook op zoek naar een ticket en ben benieuwd waar jij deze ticket hebt gevonden.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer