Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: FAQ Autohuur voor Amerika 2 (veelgestelde vragen)
Heb net ook antwoord gekregen van hen en idd, ze bevestigen dat een one-way fee zal aangerekend worden.
Bij autoeurope is idd geen one-way fee, maar wel 10$/dag voor een extra bestuurder dus komt ook nog duurder uit dan alamo.co.uk/brits.
We zullen het er dan maar moeten bijnemen...
Bedankt voor de reacties!
Bij autoeurope is idd geen one-way fee, maar wel 10$/dag voor een extra bestuurder dus komt ook nog duurder uit dan alamo.co.uk/brits.
We zullen het er dan maar moeten bijnemen...
Bedankt voor de reacties!
- Raziel
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Als je via rentalcars.com het premiumpakket bij dollar kiest, dan staat er: incl. extra bestuurders.
Wat ik me afvraag is: hoeveel extra bestuurders....ik kan het nergens vinden
Bij het volgende, duurdere pakket staat namelijk expliciet "3 extra bestuurders".....
Wazig.....
Wat ik me afvraag is: hoeveel extra bestuurders....ik kan het nergens vinden

Bij het volgende, duurdere pakket staat namelijk expliciet "3 extra bestuurders".....
Wazig.....
Hallo iedereen,
Ik ben ook even de prijzen van rentalcars.com en usareisen.de aan het vergelijken. De prijs van usareisen is ongeveer 50€ hoger als die van rentalscars.com. Dit zou komen door de "Zusatzhaftlichversicherung van over 1000000 USD" volgens usareisen. Voor de rest zou het aanbod hetzelfde zijn.
Weet iemand of deze verzekering echt nodig is?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Ik ben ook even de prijzen van rentalcars.com en usareisen.de aan het vergelijken. De prijs van usareisen is ongeveer 50€ hoger als die van rentalscars.com. Dit zou komen door de "Zusatzhaftlichversicherung van over 1000000 USD" volgens usareisen. Voor de rest zou het aanbod hetzelfde zijn.
Weet iemand of deze verzekering echt nodig is?
Alvast bedankt voor jullie reacties

Geen enkele verzekering is nodig. Maar als jij een schadeclaim van meer dan 1 miljoen kan aftikken, zou ik het niet op 50 euro laten afhangen...
ja is je aansprakelijkheidsverzekering voor je autohuur.
-
- Amerika-newbie
ik via alamo 2weken een autogereserveerd
ze spreken van de auto op te halen met een shuttle en zo naar de balie te rijden voor uw wagen...
maar welke nummer moet je hiervoor bellen? ik vind hier niets van terug op internet
ze spreken van de auto op te halen met een shuttle en zo naar de balie te rijden voor uw wagen...
maar welke nummer moet je hiervoor bellen? ik vind hier niets van terug op internet

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
In welke plaats heb je die geboekt?
Meestal is het zo dat wanneer je de luchthaven verlaat er om de zoveel tijd een shuttle langskomt van je maatschappij. Instappen en meerijden dus.
Meestal is het zo dat wanneer je de luchthaven verlaat er om de zoveel tijd een shuttle langskomt van je maatschappij. Instappen en meerijden dus.
-
- Amerika-newbie
los angeles. weten die mensen van de shuttle dan ook de balie zijn van die automaatschappij :/ ppfff tis allemaal nog zo nieuw, we hebben dit nog nooit zo gedaan...
ik via alamo 2weken een autogereserveerdPascal schreef:In welke plaats heb je die geboekt?

Pascal schreef:In welke plaats heb je die geboekt?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Niet stressen. Het wijst allemaal zichzelf.
Afhankelijk hoe je in LA aankomt, ofwel immigratie, bagage, douane of via een binnenlandse vlucht enkel bagage oppikken en dan naar buiten gaan, er staan al borden rental cars.
Op de 'stoep' ga je allemaal borden zien van alle maatschappijen, zoals Avis, Hertz, Alamo, Dollar etc.
Je gaat bij jouw maatschappij staan en om de zoveel minuten komt er een bus, een specifieke bus per maatschappij. In jullie geval zal er dat een zijn in het blauw/groen, want ik veronderstel dat het nog steeds Alamo en National samen is. Je zult ook gele zien van Hertz enzo. Maar je stapt dus op die Alamo/National bus, en die brengt je in 5 minuten naar de Alamo balie. Daar ga je binnen en zijn er een pak of 20 loketten zeg maar. dus het moet al aardig loslopen dat je er lang moet wachten. Papierwinkel in orde brengen en dan mag je naar buiten een wagen gaan kiezen in de door jou gereserveerde categorie. Als je wilt stressen dan is het nu de moment! Ik wil die, of die wil die in die kleur haha
Afhankelijk hoe je in LA aankomt, ofwel immigratie, bagage, douane of via een binnenlandse vlucht enkel bagage oppikken en dan naar buiten gaan, er staan al borden rental cars.
Op de 'stoep' ga je allemaal borden zien van alle maatschappijen, zoals Avis, Hertz, Alamo, Dollar etc.
Je gaat bij jouw maatschappij staan en om de zoveel minuten komt er een bus, een specifieke bus per maatschappij. In jullie geval zal er dat een zijn in het blauw/groen, want ik veronderstel dat het nog steeds Alamo en National samen is. Je zult ook gele zien van Hertz enzo. Maar je stapt dus op die Alamo/National bus, en die brengt je in 5 minuten naar de Alamo balie. Daar ga je binnen en zijn er een pak of 20 loketten zeg maar. dus het moet al aardig loslopen dat je er lang moet wachten. Papierwinkel in orde brengen en dan mag je naar buiten een wagen gaan kiezen in de door jou gereserveerde categorie. Als je wilt stressen dan is het nu de moment! Ik wil die, of die wil die in die kleur haha
Zojuist SUV Middenklasse (Toyota Rav4 of vergelijkbaar) gereserveerd op rentalcars.com via ALAMO voor EUR 614.58 (Basis, geen extra's, geen NAV, 1 driver)
Oneway fair was gratis/inbegrepen. Volle tank bij aflevering.
Op de andere sites kwam ik uit op gelijk aan of hoger dan EUR 694
Wat is er Inbegrepen:
Onbeperkt aantal kilometers , Verzekering ( - Schadedekking - Diefstalbescherming - Wettelijke Aansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) ) , Lokale belastingen , Luchthaventoeslag , Premium locatietoeslag. , Binnenlandse veiligheidstoeslag
Periode:
Ophalen:
Las Vegas Luchthaven, VS - Las Vegas
3 september 2014 17:00
Inleveren:
Los Angeles Luchthaven, VS - Californië
27 september 2014 8:00
Let op:
Het kan zijn dat u besluit om aan de balie extra dekking aan te schaffen, uw eigen risico te verminderen/ kwijt te schelden of om onderdelen te dekken die niet door de Schadedekking worden gedekt, zoals de banden en de voorruit. Als u dit wenst aan te schaffen moet u er rekening mee houden dat het contract tussen u en de leverancier wordt afgesloten. Aangezien rentalcars.com hier op geen enkele manier bij betrokken is kunnen wij u ook niet helpen als u ontevreden bent over de kosten van dit beleid of de verschafte dekking.
Goede deal toch?
Onze 1e keer USA, even een dubbel check: ben ik iets vergeten? Zie ik iets over het hoofd?
Oneway fair was gratis/inbegrepen. Volle tank bij aflevering.
Op de andere sites kwam ik uit op gelijk aan of hoger dan EUR 694
Wat is er Inbegrepen:
Onbeperkt aantal kilometers , Verzekering ( - Schadedekking - Diefstalbescherming - Wettelijke Aansprakelijkheid - Aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (SLI) - Onverzekerde motoristen verzekering (UMP) ) , Lokale belastingen , Luchthaventoeslag , Premium locatietoeslag. , Binnenlandse veiligheidstoeslag
Periode:
Ophalen:
Las Vegas Luchthaven, VS - Las Vegas
3 september 2014 17:00
Inleveren:
Los Angeles Luchthaven, VS - Californië
27 september 2014 8:00
Let op:
Het kan zijn dat u besluit om aan de balie extra dekking aan te schaffen, uw eigen risico te verminderen/ kwijt te schelden of om onderdelen te dekken die niet door de Schadedekking worden gedekt, zoals de banden en de voorruit. Als u dit wenst aan te schaffen moet u er rekening mee houden dat het contract tussen u en de leverancier wordt afgesloten. Aangezien rentalcars.com hier op geen enkele manier bij betrokken is kunnen wij u ook niet helpen als u ontevreden bent over de kosten van dit beleid of de verschafte dekking.
Goede deal toch?
Onze 1e keer USA, even een dubbel check: ben ik iets vergeten? Zie ik iets over het hoofd?
Nee!
Je geeft zelf aan dat je de bekende andere site's heb gecheckt dus dat ga ik niet meer doen.
Qua verzekeringen zit je goed.
Je geeft zelf aan dat je de bekende andere site's heb gecheckt dus dat ga ik niet meer doen.

Qua verzekeringen zit je goed.
- FonC
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hebben in mei de auto gehuurd voor eind Oktober ( Bij Dollar in Las Vegas via WTC.nl), maar met maar 1 chauffeur. Na lang twijfelen toch maar besloten om voor een tweede chauffeur te gaan, zo kunen we onbezorgd allebei rijden. Maar nu komt de vraag:
Kunnen we beter hier al de tweede chauffeur er bij regelen of daar bij Dollar in Las Vegas?
Kunnen we beter hier al de tweede chauffeur er bij regelen of daar bij Dollar in Las Vegas?
27-10/16-11'14 West-U.S.A.
19-09/06-10'16 Chicago-Nashville-Memphis-New Orléans-Las Vegas
02-11/09-11'17 New York City (TCS NYC Marathon)
Maa-Apr 2020 - Zuid-West
Nov 2020 New York City (TSC NYC Marathon)
http://opvakantiemet.blogspot.nl
19-09/06-10'16 Chicago-Nashville-Memphis-New Orléans-Las Vegas
02-11/09-11'17 New York City (TCS NYC Marathon)
Maa-Apr 2020 - Zuid-West
Nov 2020 New York City (TSC NYC Marathon)
http://opvakantiemet.blogspot.nl
- bedeve
- Amerika-expert
daar veranderen betekent; standaard prijs voor chauffeur >23 is $ 10 ex tax.FonC schreef: Kunnen we beter hier al de tweede chauffeur er bij regelen of daar bij Dollar in Las Vegas?
Jij brengt dan een verandering aan in een overeenkomst die je niet ter plaatse bent aangegaan.
Hier veranderen betekent ; annulering oorspronkelijke huur en aangaan nieuwe overeenkomst .
Met de verandering dat er een extra chauffeur is.
Dat zal financieel aantrekkelijker zijn dan de verandering ter plaatse
Tegelijkertijd is dit moment van verandering ook een mogelijkheid om je huur nog eens te overwegen.
Een Dollar huur bij WTC....
Laat hier eens data en gehuurde auto weten.
Dat zul je zeker reacties krijgen met betere mogelijkheden.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Hoe weet je dan hoeveel je one way fee is? Als ik daar wil boeken (Phoenix ophalen, in LA wegbrengen) dan staat er dit op de site:Frasi schreef:
Ik heb uiteindelijk bij Autoeurope geboekt.
Indien u een one way autohuur wilt boeken, houdt dan rekening met eventuele extra kosten, de zogenoemde „one way toeslag“. Deze toeslag moet u bij de autoverhuurder ter plaatse betalen. Graag attenderen wij u op het feit dat Auto Europe geen invloed heeft op de door de verhuurpartner opgelegde toeslag voor de One-Way.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Autoeurope.com:
Important One Way Information
Certain restrictions may apply when picking up and dropping off at different locations, including additional fees. If the one way is permitted, we will contact you to advise of any restrictions and/or applicable fees. A voucher will also be sent for your review. You may cancel your reservation and receive a full refund if done so with three days advanced notice.
Geen risico: je kan annuleren als de one-way fee je niet aanstaat.
In mijn geval is er geen one-way fee (volgens voucher).
Important One Way Information
Certain restrictions may apply when picking up and dropping off at different locations, including additional fees. If the one way is permitted, we will contact you to advise of any restrictions and/or applicable fees. A voucher will also be sent for your review. You may cancel your reservation and receive a full refund if done so with three days advanced notice.
Geen risico: je kan annuleren als de one-way fee je niet aanstaat.
In mijn geval is er geen one-way fee (volgens voucher).

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Wij komen nu uit op het boeken van de auto's via Expedia.
Is dit aan te raden?
Is dit aan te raden?
Ja hoor. Niks mis mee.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Net terug uit Amerika, ook een auto gehuurd, ik moest iets opzoeken over de reisverzekering en zag het volgende staan:
9.6 Afgesloten bagageruimte:
9.6.1 de afgesloten kofferruimte van een personenauto van het type sedan, of
9.6.2 de afgesloten bagageruimte van een ander type motorrijtuig, als deze ruimte is afgedekt door een hoedenplank, rolhoes of een ander soortgelijke vastgemonteerde voorziening
Het is een beetje lastig te knippen/plakken, maar het komt er op neer dat als je een auto hebt gehuurd die geen afgesloten bagageruimte heeft en dat had onze Jeep niet dat je dan niet verzekerd bent bij diefstal.
Wel handig om te weten dus!
9.6 Afgesloten bagageruimte:
9.6.1 de afgesloten kofferruimte van een personenauto van het type sedan, of
9.6.2 de afgesloten bagageruimte van een ander type motorrijtuig, als deze ruimte is afgedekt door een hoedenplank, rolhoes of een ander soortgelijke vastgemonteerde voorziening
Het is een beetje lastig te knippen/plakken, maar het komt er op neer dat als je een auto hebt gehuurd die geen afgesloten bagageruimte heeft en dat had onze Jeep niet dat je dan niet verzekerd bent bij diefstal.
Wel handig om te weten dus!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Beetje lastig als 90% vd auto's geen hoedenplank heeft om het af te sluiten...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Inderdaad,PSVwally schreef:Beetje lastig als 90% vd auto's geen hoedenplank heeft om het af te sluiten...
maar wel iets om over na te denken!
Onze auto had wel verduisteringsramen zodat je niet goed zag wat er lag, maar dat zal de verzekeringsmaatschappij niets uitmaken

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht