Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: Budget.com
Opgehaald in: SFB
Afgeleverd in: MIA
Meegekregen: Jeep Compass 2WD
Wanneer: 25 oktober tot 8 november 2016
Aantal dagen huur:14 dagen
Totaalprijs huur:460€
Prijs per dag:32,85€
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): er werd veel aangedrongen, maar we hebben niets genomen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: toegewezen, er waren ook niet veel wagens aanwezig (SFB = kleinere luchthaven)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9/10
Foto's:

Zeer mooie wagen. Wagen was vrij recent en had weinig mijl op de teller. Zowel mph als kph op de snelheidsmeter.
Wij waren met 4 volwassen personen met elk een grote en kleine koffer. Voor een rondrit is de wagen te klein, er lag bagage op de achterbank. Zie ook de foto die genomen is na onze rit van Orlando naar Miami. Indien je geen rondrit doet en langdurig in een hotel verblijft zoals wij deden, is deze wagen perfect.
Een grappig iets: ik dacht de wagen te sluiten met de remote bij het aanmelden aan het hotel. Toen ik 10 minuten later terug kwam, stond de wagen te draaien. Het was dus mogelijk de wagen te starten met de remote. Een geluk dat ik dit (per ongeluk) deed bij aankomst en niet bv 's avonds voor het slapengaan.

Een nadeel is misschien de tolpolicy van Budget (al is Budget niet de enige op deze manier). Zolang je geen Automatic Tol passeert, betaal je niets, maar vanaf je eentje passeert betaal je de volle administratie. Zo hadden wij alle tollen cash betaald, maar blijkbaar in Miami toch eentje gepasseerd. Dit koste ons 1.35 $ toll + 19 $ administratiekosten. Deze komt later op je Visa terecht.