Avis is 500.000
Overigens is Booking (ben Genius 3) fors duurder dan Avis direct (met code) bij mij.
Dit is nu volgens mij ook aan de hand bij USTravel.nlEr lijkt iets veranderd te zijn bij Alamo.de. De SLI (Supplemental Liability Protection) zit er niet meer standaard bij. Je moet deze nu als optie tegen meerkosten toevoegen.![]()
Naast de CDW (Collision Damage Waiver), wil je ook SLI minimaal in je pakket hebben zitten.
Ik zag er gisteren al iets op FB over voorbij komen. Wel een puntje van aandacht bij het huren van auto's.
Roland
1. Ik heb ooit een lijstje gezien in dit Forum met autoverzekeringen incl. uitleg + welke verzekeringen je sowieso afgesloten moet hebben.Hatboxghost schreef: ↑22 okt 2024, 11:20Ik weet eerlijk niet wat ik nu nog nodig heb, vroeger hadden we dus Goldpakket met Roadside Assistance PLUS en dat was alles.
peterz84 schreef: ↑22 okt 2024, 11:28Zoals gezegd, zal Alamo op deze manier niet meer interessant zijn. Je moet SLP aanvinken tegen een meerprijs, maar dan heb je nog een beperkt verzekerd bedrag.
EP kun je ook aanvinken, weet iemand waarom je SLP zou aanvinken ipv EP? EP lijkt goedkoper met een hoger verzekerd bedrag...
avis is 500000 als je bij avis boekt als je via een tussenpersoon boekt kan dit anders zijn. Althans dat is wat autoeurope zegt. Daar heb ik contact gehad over de aansprakelijkheid bij hertz. Bij hertz is die 1 miljoen, via autoeurope bij hertz 10000 (in florida)
Er is nog wel een verschil met eerder. SLP is nu niet meer 1 miljoen maar 300000. Vanmiddag nog even bij Hertz gekeken en daar staat het wel nog op 1 miljoen. Avis was al eerder naar 500000 gegaan. Ik heb wel een gespeurd over wat nu redelijke verzekeringsbedragen zijn voor de VS. Ik meen me te herinneren dat de bedragen die verhuurders opnemen erg hoog zijn in vergelijking tot wat Amerikanen zelf hebben.
Top, dank je wel @harryh Dacht het wel maar begon nu te twijfelen omdat het er niet meer bij zit.