Ik zie alleen nergens hoelang die geldig is...
Achteraf hadden we net zo goed een midsize car kunnen reserveren, maar dat komt omdat we direct naar de executive aisle werden gestuurd ondanks dat we pas net lid zijn. De normale aisle op MIA had enkel kleiner dan midsize staan. De executive aisle was goed gevuld, een paar cabrio's, full size sedans en zowaar ook een flink aantal SUVs. Ik hoefde niet heel lang te twijfelen toen ik een mooie nieuwe 2016 Ford Explorer zag staan:bedeve schreef: De Expedia boeking met een bestaand Emerald Club account was jou onderwerp.
Mijn reactie is daarop gericht.
Lees anders eens voor geruststelling/duidelijkheid de eerste pagina's van deze thread door.
Dan vind je allerlei reacties van mensen die met een 3 rd party booking toch hun optimale Emerald beleving hebben.
Als je je maar aan een spelregel houdt; je boekt een midsize car.
Als je nou eens de laatste berichten leest mbt tarieven.diver99 schreef: Op Expedia goedkoop een auto geboekt( dit was goedkoper dan op de Engelse National site) P
heb ik ook gedaan maar krijg dan coupon not valid, reservering is pas voor april 2016, weet dus niet of dit er iets mee te maken heeftbedeve schreef:Als je nou eens de laatste berichten leest mbt tarieven.diver99 schreef: Op Expedia goedkoop een auto geboekt( dit was goedkoper dan op de Engelse National site) P
Is het huidige advies te boeken via nationalcar.com.
De classic site.
Aangeven dat land van herkomst United Kingdom is.
Contract ID 1234567
Coupon code nda 2324br
Als je dat doet, wat betekent dat voor je tarief ?
Kun je mij uitleggen hoe je dit gefixed hebt?Stan.Gobien schreef:Ik heb ondertussen een reservering gedaan bij National met Emerald Executive status voor een ICAR ophalen PHX op 17 juni 2016 en inleveren op 8 juli 2016 voor 714$. Contract ID EMEA LEISURE en coupn voor 30$.
Ik heb via deze link alles ingevuld, maar krijg dan de melding dat de username al bestaat.SvenV schreef:Ik gebruikte
http://www.nationalcar.com/offer/mastercardelite