Iemand hier eerder problemen mee gehad?
update: net gebeld met Rentalcars.com, zij hebben de wijziging doorgevoerd

2. Of het een goede deal is ligt er aan hoe lang je gaat. Ik gok dat dit 2 weken is.Bjorard schreef:Goedemiddag allen!
Graag jullie advies over het volgende.
Via rentalcars:
Auto's:
- Nissan Versa Sedan (Alamo)
- Toyota Corolla (Alamo)
- Chrysler 200 (Alamo)
- Nissan Versa (National)
Tussen de 270 en 290 euro.
Vierdeurs
Airco
Automatisch
Met:
- Annulering
- Wijzigingen
- Diefstalbescherming
- Schadedekking
- Onbeperkt aantal kilometers
- Lokale belastingen
- Luchthaventoeslag
- Premium locatietoeslag.
- Binnenlandse veiligheidstoeslag
Nu zit ik met de volgende vragen
![]()
1. Wat zijn jullie ervaringen?
2. Is dit een goede deal?
3. Wij hebben weinig verstand van auto's. Wat belangrijk is, is dat we goed kunnen zitten, omdat we langer zijn en twee grote koffers kwijt kunnen. Welke auto past hier dan het beste bij?
4. Zijn er nog bijkomende kosten waar we rekening mee moet houden als we de auto gaan halen en terug brengen?
5. Zijn de bedrijven ook op zaterdag open? Dat is de dag dat wij de auto moeten inleveren (in Manhattan)
6. Is een Nederlands rijbewijs voldoende? Of moet er nog iets speciaals geregeld worden?
7. Moet er nog een wegenvignet geregeld worden? We rijden door het noord-oosten van Amerika en Canada.
Ik het graag van jullie.
Op eerste gezicht klinkt dat wel als een OK deal. Echter je kan best even wachten. Misschien komt er nog ergens een aanbieding voorbij.pollyblue schreef:Ik kan een midsize SUV boeken van 7 april 2015-15 april 2015 voor €176. Ophalen en inleveren op MIA airport.
Alle verzekeringen inbegr. via ebookers.
Is dit een goede prijs of zou ik nog even wachten?
Dat klopt niet helemaal, vignet niet maar er is wel tol. Ben net terug uit het Noordoosten met Philadelphia, New York, Toronto, Washington DC etc. en we zijn in Florida geëindigd.Stefan-dg schreef: 7. Voor zover ik weet niet.
We hebben eerst twee weken een camper die we vervolgens inleveren en dan betrekken we een villa in Davenport. Echter voordat we de camper inleveren willen we eerst alvast de auto ophalen.Misschien lees ik er overheen, maar hoe kom je dan in Kissimee? Je kan de auto toch gelijk bij aankomst huren op de luchthaven van aankomst?