Ondertussen zijn de prijzen voor april/mei bekend.harryh schreef:Meivakantie is hoogseizoen bij TUI met bijkomende prijzen, ook in België, tenzij ze lastminute (1-2 weken vantevoren) nog plekken over hebben weet ik uit ervaring. Meen dat de prijzen voor april en later iets van in december online komen.Jeli Jafra schreef:Zie nu bij TuiFly belgie rechtstreeks vluchten naar Miami voor een goede prijs. Helaas niet voor ons omdat wij pas in de meivakantie gaan.
Weet iemand toevallig wanneer ik bij hun zou kunnen boeken voor deze vakantie? Want als ik zoek kom ik vluchten tegen tot eind maart 2019.
Sowieso zijn zelfs die aanbiedingen van nu (149,99 enkele reis) niet geweldig interessant omdat er niets inbegrepen is; geen koffer, geen entertainment, geen stoelkeuze, geen eten. En bij problemen moet je lang wachten voor TUI een ander vliegtuig beschikbaar heeft, ze zijn geen onderdeel van een van de allianties dus je kunt ook niet met een andere mij vliegen. Zou eerder naar een van die drie kijken, oneworld, Skyteam of Star Alliance. Heb zelf recent voor de meivakantie bij Delta naar Florida geboekt incl alles voor 350,- incl koffer, stoel, eten en entertainment.
Tui.be Brussel/Miami 25/4 tot 5/5 500€ goedkoper dan Tui.nl Amsterdam/Miami 27/4 tot 7/5.