Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Voor 199€ van Brussel naar New York en terug

Bericht door Coyote »

gulliver schreef:Nog eens op http://www.expedia.de gekeken, van Düsseldorf naar New York en terug naar Düsseldorf nu voor 173€ mogelijk. Voorbeelddata:
Heen: DUS-NYC 13-1-2010
Terug: NYC-DUS 20-1-2010
extra vlucht: DUS-CPH 1-4-2010
Ik vind die tickets ook voor die prijs. Zou januari echter niet te koud zijn voor een bezoek aan New York?

Het is wel een aantrekkelijk aanbod. :D

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Coyote schreef:Ik vind die tickets ook voor die prijs. Zou januari echter niet te koud zijn voor een bezoek aan New York?

Het is wel een aantrekkelijk aanbod. :D

Roland
Ik ben weliswaar nog nooit in New York geweest, maar met zo'n schaatsbaan (of is die alleen maar tot kerstmis/nieuwjaar geopend?) kan ik me wel voorstellen, dat het romantisch kan zijn. Als je gaat shoppen, is het natuurlijk te doen, en als je een museums-type bent, sowieso.
Wat betreft de data zijn die ook maar wild geprikt, voor na januari heb ik die prijs echter niet meer gezien.
kangie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door kangie »

De schaatsbaan wordt pas ergens in maart gesloten.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

okee wij gaan van 10-16 maart voor het 163 euro "aanbod".....zou leuk zijn om nog op de schaatsbaan te kunnen. Iemand enig idee waar dit te vinden is/ Kom er via google niet uit.....
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Imke
Amerika-ontdekker

Bericht door Imke »

jokaluma schreef:okee wij gaan van 10-16 maart voor het 163 euro "aanbod".....zou leuk zijn om nog op de schaatsbaan te kunnen. Iemand enig idee waar dit te vinden is/ Kom er via google niet uit.....
Wat heb je precies waar ingevuld?
Ik heb net gekeken op Contintental BRU-NYC en NYC-DUS en het goedkoopste wat ik kan vinden is 214 euro.
Nog steeds een mooie prijs maar voor 4 personen scheelt dat nog een hoop ipv 163 euro. Heb je nog een 3e bestemming ingevoerd?
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

jokaluma schreef:okee wij gaan van 10-16 maart voor het 163 euro "aanbod".....zou leuk zijn om nog op de schaatsbaan te kunnen. Iemand enig idee waar dit te vinden is/ Kom er via google niet uit.....
Al geprobeer met ice skating rink? Er is in elk geval een bij het Rockefeller Center.

Marianne
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Imke schreef:
Wat heb je precies waar ingevuld?
Ik heb net gekeken op Contintental BRU-NYC en NYC-DUS en het goedkoopste wat ik kan vinden is 214 euro.
Nog steeds een mooie prijs maar voor 4 personen scheelt dat nog een hoop ipv 163 euro. Heb je nog een 3e bestemming ingevoerd?
Die 163€ zijn al een paar dagen niet meer verkrijgbaar. Maar kijk even naar m'n post van 14:15 uur (onderaan pagina 4), het goedkoopste is op dit moment 173€ (via expedia.de, van Düsseldorf, naar Düsseldorf en incl. een vlucht van Air Berlin (die je wellicht ook nog kunt gebruiken))
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Coyote schreef: Ik vind die tickets ook voor die prijs. Zou januari echter niet te koud zijn voor een bezoek aan New York? Het is wel een aantrekkelijk aanbod. :D
New York is echt in elk jaargetijde geweldig hoor :mrgreen: ! En ja, het kan (flink) koud zijn, maar je kan je toch warm aankleden :lol: ! Lekker warme Starbucks erbij en het komt wel goed hoor. En New York in de sneeuw is echt supermooi, daar kan je je misschien wel iets bij voorstellen. Volgens mij hebben jullie ook een koude trip gehad met sneeuw in Yellowstone (dacht ik me te herinneren), dus dan kan je vast New York aan ! Moet je als Amerika liefhebber echt een keer geweest zijn :wink: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Wie nog wat zoekt in de carnavalsvakantie:
over www.expedia.de vanaf Keulen/Bonn
via Hamburg cq Berlijn met Air Berlin + Continental voor 234€
via London met Lufthansa + Continental voor 277€

Zoekgegevens bij expedia.de: (boven in de menulijst eerst op "Flug" klikken en dan de punt bij "mehrere Flughäfen" zetten.

Heen: 13-2-2010: CGN-NYC
Terug: 20-2-2010: NYC-CGN
Extravlucht: 1-4-2010: DUS-CPH (=Kopenhagen)
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

waar vind jij deze informatie ?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

De oorspronkelijke informatie had ik op het Duitse vielfliegerforum gevonden. Maar voor deze specifieke data kreeg ik een aanvraag en dan heb ik gewoon gezocht. Vanaf Düsseldorf lukte niet, vanaf Frankfurt ook niet, had de hoop al bijna opgegeven en dacht, dan zoek toch gewoon eens vanaf Keulen. Verder is het gewoon zo, dat je het principe moet kennen. Bij Expedia.de is het veelal een retour-vlucht die onder vluchtnummer van Continental wordt doorgevoerd en achteraan een enkele (internationale) vlucht van Air Berlin, die 29€ kost op hun website. Als je dus nog die Air Berlin vlucht wil gebruiken, kun je gewoon op http://www.airberlin.de zoeken naar een vlucht, die vanuit Duitsland vertrekt, maar wel over de grens gaat en 29€ kost.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

dus jij hebt zelf nog niet geboekt naar new york ? Ik vraag me af zijn dit nu fouten in hun boekingsystemen ? Mij maakt het niet uit ,ik ben ontzettend blij met onze komende reis.Maar als dit vaker gebeurd is het goed om dat vliegfliegerforum in de gaten te houden?! Wij wonen in maastricht dus brussel,keulen,dusseldorf zijn ideale aankomst en vertrek vluchthavens.......
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

Ja, dat vielfliegerforum is zeker de moeite waard om in de gaten te houden. Er zijn wel een paar pubers onderweg lijkt me, die nogal de boel verstoren. Maar als er iets nieuws aan de horizon is, lees je het daar wel.
Zelf heb ik ook geboekt naar New York, samen met mijn vriendin, mijn broertje en een vriend gaan we naar New York in maart. Onze prijs was 178€ pp. De heenvlucht is met Lufthansa van Düsseldorf via Frankfurt naar Newark en terug dan van Newark naar Brussel. Ik kom oorspronkelijk uit Kerkrade, woon nu echter in Aken, dus zijn voor mij dezelfde luchthavens interessant. :D
stema
Amerikafan

Bericht door stema »

De oorspronkelijke informatie had ik op het Duitse vielfliegerforum gevonden. Maar voor deze specifieke data kreeg ik een aanvraag en dan heb ik gewoon gezocht.
@ gulliver, Zou je voor ons ook eens in de gaten willen houden wanneer er zich een soort gelijk aanbod zich aandient voor 25 juni naar Denver en 22 juli terug vanaf San Francisco. Deze data staan vast omdat we de camper reeds geboekt hebben (usa-reisen.de).We gaan met z'n zevenen dus als we vanaf Brussel of Dusseldorf moeten vertrekken nemen we een taxi busje en staan we voor 3 á 4 tientjes p.p. op de luchthaven, terug naar Schiphol zou wel ideaal zijn.
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

stema schreef:@ gulliver, Zou je voor ons ook eens in de gaten willen houden wanneer er zich een soort gelijk aanbod zich aandient voor 25 juni naar Denver en 22 juli terug vanaf San Francisco. Deze data staan vast omdat we de camper reeds geboekt hebben (usa-reisen.de).We gaan met z'n zevenen dus als we vanaf Brussel of Dusseldorf moeten vertrekken nemen we een taxi busje en staan we voor 3 á 4 tientjes p.p. op de luchthaven, terug naar Schiphol zou wel ideaal zijn.
Dat kan ik best in de gaten houden, maar met specifieke data in de vakantieperiode wordt het natuurlijk ook gemakkelijk wat duurder. Als ik direct bij continental.com kijk, vindt ik de goedkoopste tickets van deze maatschappij voor vertrek vanaf Düsseldorf en aankomst op Schiphol voor 734€ pp. Op de heenreis is het dan wel 2x overstappen, op Frankfurt en New York, terug maar 1x in Houston. Er staat ook, dat die prijs voor 4 tickets beschikbaar is. Dat had ik bij mijn boeking ook, na mijn boeking (voor 4 personen) waren de tickets voor die prijs idd weg, maar de volgende dag waren er weer 4 voor die prijs. Lijkt me, dat ze denken, bij groepsboekingen meer te kunnen vragen per persoon!
Welke prijs hadden jullie dan al gevonden?

Price Details:
1 Adults (age 18 to 64) 653.00 EUR
Additional Taxes/Fees 80.97 EUR
Total Price 733.97 EUR

Flight Details:
Depart:
10:25
Fri., 25 Jun., 2010
Dusseldorf, Germany (DUS) Arrive:
11:20
Fri., 25 Jun., 2010
Frankfurt, Germany (FRA) Flight Time:
55 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
118 /100% Flight: CO5451
Aircraft: Boeing 737-300
Fare Class: Economy (W)
Change Planes. Connect time in Frankfurt, Germany (FRA) is 1 hour 55 minutes .
Depart:
13:15
Fri., 25 Jun., 2010
Frankfurt, Germany (FRA) Arrive:
15:40
Fri., 25 Jun., 2010
New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) Flight Time:
8 hr 25 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
3,869 /100% Flight: CO5002
Aircraft: Boeing 747-400
Meal: Meal
Change Planes. Connect time in New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) is 2 hours 20 minutes .
Depart:
18:00
Fri., 25 Jun., 2010
New York/Newark, NJ (EWR - Liberty) Arrive:
20:35
Fri., 25 Jun., 2010
Denver, CO (DEN) Flight Time:
4 hr 35 mn

Travel Time:
18 hr 10 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
1,617 /100%
Total Miles:
5,604 Flight: CO228
Aircraft: Boeing 737-800
Meal: Snack
No Special Meal Offered.
Continental flight 5451 operated by Lufthansa.
Continental flight 5002 operated by Lufthansa.
Depart:
07:40
Thu., 22 Jul., 2010
San Francisco, CA (SFO) Arrive:
13:33
Thu., 22 Jul., 2010
Houston, TX (IAH - Intercontinental) Flight Time:
3 hr 53 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
1,635 /100% Flight: CO1444
Aircraft: Boeing 737-800
Fare Class: Economy (Q)
Meal: Snack
No Special Meal Offered.
Change Planes. Connect time in Houston, TX (IAH - Intercontinental) is 2 hours 7 minutes .
Depart:
15:40
Thu., 22 Jul., 2010
Houston, TX (IAH - Intercontinental) Arrive:
08:20 +1 Day
Fri., 23 Jul., 2010
Amsterdam, Netherlands (AMS) Flight Time:
9 hr 40 mn

Travel Time:
15 hr 40 mn OnePass Miles/
Elite Qualification*:
5,013 /100%
Total Miles:
6,648 Flight: CO58
Aircraft: Boeing 777-200ER
Fare Class: Economy (Q)
Meal: Dinner
Note: You are arriving Denver, CO (DEN) and departing San Francisco, CA (SFO).
Note: You are departing Dusseldorf, Germany (DUS) and arriving Amsterdam, Netherlands (AMS).
stema
Amerikafan

Bericht door stema »

Welke prijs hadden jullie dan al gevonden?
In september waren er prijzen van 670 euro met British Airways, maar ik hoop op een prijs van ongeveer 500/550 euro uit te komen.
In april dit jaar waren de prijzen van tickets met de zelfde data maar dan voor dit jaar minder dan 500 euro en dan van en naar Schiphol.
Of eerst maar afwachten of begin januari Connection.be weer met aanbiedingen komt.
nikky_vv
Amerikafan

Bericht door nikky_vv »

Ik vroeg mij ineens nog wat af. Ik heb dus twee retourtickets geboekt BRU -NYC en dan die derder vlucht van san francisco naar la (ofzo). Die derde gaan we dus niet maken. Is het dan het beste om deze te cancellen als je weer thuis bent via het reisbureau (dus expedia laten weten dat je niet gaat) of via continental? Of maakt het niet uit als je helemaal niet komt opdagen? Ik hoorde verhalen dat je dan op een zwarte lijst geplaatst kan worden voor toekomstige boekingen? Of maak ik me weer onnodig druk???
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
meghaly
Amerika-ontdekker

Bericht door meghaly »

ik kon van de week nog wel op de site van continental goedkope vluchten vinden voor de week van 19-2 maar nu niet meer help! wat doe ik verkeerd?
Heb gekeken voor AMS-NY en NY-DUS heen 19-2-2010 en terug 24-02-2010.
Via multicity maar niet de 3e vlucht invoeren dat gaat toch goed?

zijn de tickets op of zo :( ?
Afbeelding
gulliver
Amerikafan

Bericht door gulliver »

meghaly schreef:zijn de tickets op of zo :( ?
Mij lijkt, dat ze de fout ontdekt hebben en verbeterd hebben.
Wat wel nog lukt, is vanaf Frankfurt op expedia.fr te boeken.
Vanaf Düsseldorf in principe ook, maar nog maar op weinig data.
Vols sélectionnés
vol 207,16 €
Sélectionner un autre vol
11:05 Partir Francfort-sur-le-Main (FRA)
Arriver Newark (EWR) 14:15 ven. 19 févr.
Durée : 9h 10min
Continental Continental 51
Vol Direct

19:15 Partir Newark (EWR)
Arriver Francfort-sur-le-Main (FRA) 09:15 tip+1 jour mer. 24 févr.
Durée : 8h 0min
Continental Continental 50
Vol Direct

06:40 Partir San Francisco (SFO)
Arriver Los Angeles (LAX) 08:05 jeu. 4 mars
Durée : 1h 25min
American Airlines American Airlines 1929
Vol Direct
meghaly
Amerika-ontdekker

Bericht door meghaly »

das nou jammer. Vanf dusseldorf vertrekken zou kunnen maar is wel ver weg, brussel is dan iets beter. Vanaf frankfurt is ook wel erg ver weg. Wekunnen ipv op ieder moment vertrekken in jan, febr, maart dus ik ga nog ff verder zoeken...
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer