Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke camper/-verhuurder?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
1250
Amerika-expert

Re: Welke camper/-verhuurder?

Bericht door 1250 »

De 26-28FT van onze vrienden had een andere indeling, daar zat het aanrecht net zoals in de A-klasse, dan de deur en dan een stoel en aan de overkant van de stoel de dinette daarvoor de bestuurderscabine.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Ja, ik weet het, ik dacht ook dat wij die indeling zouden krijgen. Was ook wel positief verbaasd toen wij deze camper meekregen. De bank die wij hadden was ook wel erg prettig. Wij hadden ook 2 slide-outs.
Volgens Aldie van Roadbear, kan de indeling dan ook anders zijn, als op de floorplans staat aangegeven. En voor volgend jaar weten ze het helemaal nog niet hoe de campers er uit gaan zien, omdat ze nog niet eens weten bij wie ze de nieuwe campers gaan bestellen.
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ja, ik ben heel erg benieuwd welke A klasses er volgend jaar komen bij de verhuurders (Road Bear en Moturis), ze weten beide namelijk nog niks....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ko-Mar schreef:Ja, ik weet het, ik dacht ook dat wij die indeling zouden krijgen. Was ook wel positief verbaasd toen wij deze camper meekregen. De bank die wij hadden was ook wel erg prettig. Wij hadden ook 2 slide-outs.
Volgens Aldie van Roadbear, kan de indeling dan ook anders zijn, als op de floorplans staat aangegeven. En voor volgend jaar weten ze het helemaal nog niet hoe de campers er uit gaan zien, omdat ze nog niet eens weten bij wie ze de nieuwe campers gaan bestellen.
De laatste twee jaar rijden er twee types rond van de 26-28 ft en ook twee verschillende 29-31ft. campers. Het is zo onzeker voor de verhuurders welke fabrikanten overeind blijven ...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer