Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2 uur voldoende overstaptijd Heathrow?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Robbielb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: 2 uur voldoende overstaptijd Heathrow?

Bericht door Robbielb »

Ik had 2.30 uur overlay op Heathrow (vanuit Amsterdam) en dat was in mijn geval RUIM op tijd. Ik heb relaxed wat kunnen eten en drinken en had echt tijd genoeg. Zat me op een gegeven moment zelfs te vervelen ;-) Ook van de A pier naar de C pier was zo gedaan. Natuurlijk zijn behaalde resultaten in het verleden geen garantie voor de toekomst maar 2,40 uur moet echt ruim voldoende te zijn!
Ik vloog ook met BA en je ziet je koffers pas weer terug in LA. Wel moet je door een security check heen maar dat stelt niet zoveel voor. Dat is hetzelfde als de check vanuit Brussel denk ik. Maar het wijst zich allemaal vanzelf! Geen stress... het is tenslotte vakantie ;-)

Veel plezier!
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september

http://www.robbiegoesamerica.nl
Arlette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: 2 uur voldoende overstaptijd Heathrow?

Bericht door Arlette »

Bedankt, dan ben ik toch al heel wat geruster. Want af en toe bekijk ik ook de andere luchthavens die we moeten aandoen om te kijken hoe daar iets werkt bij aankomen en vertrekken en dan begin ik eerder terug te (bijna) panikeren. Je zou denken dat ik nog nooit gevlogen heb :oops: Daarom dat ik me dan toch maar voorneem om bij twijfel op LAX, HNL of LAS gewoon dan maar een medewerker aan te spreken. Anders durf ik niet meer vertrekken :lol:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer