Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Re: vraagje over usareisen.de SUPER SPAR of INKLUSIV
Hoi,
Er staat naast de afbeelding Ford Escape or similair,dus dat betekent dat je net zo goed een Kia of een Jeep of Toyota mee kunt krijgen.
De Ford is een prima auto,rijdt goed en ook nog lekker zuinig,maar alle auto's die je daar huurt zijn wel goed en het zijn vrijwel allemaal nieuwe auto's.
De vloot wordt continu ververst,al kun je wel zien dat door de crisis ze iets langer meemoeten.
Albert.
Er staat naast de afbeelding Ford Escape or similair,dus dat betekent dat je net zo goed een Kia of een Jeep of Toyota mee kunt krijgen.
De Ford is een prima auto,rijdt goed en ook nog lekker zuinig,maar alle auto's die je daar huurt zijn wel goed en het zijn vrijwel allemaal nieuwe auto's.
De vloot wordt continu ververst,al kun je wel zien dat door de crisis ze iets langer meemoeten.
Albert.
Zoals ik al zei, bij Dollar hadden ze op LAX deze zomer alleen maar Amerikaanse auto's. Je kan dit proberen. Maar ook dan is er geen garantie dat je een Ford Escape krijgt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Dan kan ik net zo goed bij de goedkoopste boeken en dan maar afwachten wat wij krijgen
of waar we uit kunnen kiezen.
Is het meestal zo dat je kunt kiezen of staat er meestal al gewoon iets klaar voor je??
of waar we uit kunnen kiezen.
Is het meestal zo dat je kunt kiezen of staat er meestal al gewoon iets klaar voor je??

2015Camperreis Chicago naar Las Vegas http://janwillemenlouise2015.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 Florida
2012 Westen USA http://janwillemenlouise.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Is prima bevallen, maar ik ben een absolute leek op autogebied, en vind alles prima zolang het maar rijdt en ik mijn bagage kwijt kan, dus dat zegt niet zoveel.Louise vo schreef:Hoe is jullie die jeeb liberty bevallen??

Wij konden dit jaar zelf kiezen, maar in 2008 (bij Hertz) konden we niet zelf kiezen, maar wel de ons toegewezen auto afwijzen waarna we een andere kregen toegewezen.
Marianne
Hangt er van af waar je huurt. Op LAX kan je bij alle grote maatschappijen (dus ook National) zelf kiezen. Tenzij alle auto's al verhuurd zijn en je geen keuze meer hebt. Vaak is het wel zo dat men bijvoorbeeld maar 1 of 2 type auto's heeft.Louise vo schreef:Is het meestal zo dat je kunt kiezen of staat er meestal al gewoon iets klaar voor je??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2495 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic