Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
25+22 jarige bestuurder
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: 25+22 jarige bestuurder
Het is gelukt!
Maar volgens de medewerkster waarmee ik chatte, worden er geen Gold Family Memberships meer aangeboden. Nja, wel raar, want op hun site kan je je nog wel inschrijven?
Nu, mijn vriend gaat de auto op zijn naam huren en ik ga niet rijden. Meer dan 300€ underage fee vinden we echt overdreven, daar kunnen we wel leukere dingen mee doen…
Maar volgens de medewerkster waarmee ik chatte, worden er geen Gold Family Memberships meer aangeboden. Nja, wel raar, want op hun site kan je je nog wel inschrijven?
Nu, mijn vriend gaat de auto op zijn naam huren en ik ga niet rijden. Meer dan 300€ underage fee vinden we echt overdreven, daar kunnen we wel leukere dingen mee doen…
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
Als je geluk hebt, net als wij, hoef je de underage fee helemaal niet te betalen!
-
- Amerikafan
En wat heb je daar dan voor gedaan? Was je lid van de Gold Family ofzo?
Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
Wij hebben er helemaal niets voor gedaan (wel geprobeerd, maar niets werkte). Gewoon via de Nederlandse Hertz geboekt met underage fee, maar toen we daar aankwamen hebben ze de underage fee niet in rekening gebracht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Na dit gelezen te hebben heb ik ook eens gechat met Hertz en men wist mij te vertellen dat het programma inderdaad niet meer bestaat sinds begin vorig jaar, vreemd want ik heb deze nog in de zomer van 2013 gebruikt. Nadat ik dit aankaartte zei ze dat ik best eens contact opneem met Hertz reservations omdat ze niet zeker was.SarahB schreef:Het is gelukt!

Misschien kan je eens bellen met Hertz reservations in de VS? Het is een gratis nummer.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Voor de mensen hier die in de toekomst gebruik wensen te maken van Hertz Gold Family om de jongerentoeslag te ontheffen, het programma bestaat dus wel nog.
Ik heb zonet een bevestiging gehad van Hertz via Twitter.

Geld dit als 'Hertz Gold Plus' lid ook als je via expedia een hertz-auto hebt gehuurd?
Het lijkt dat als ik lid word dat ik niet hoef te betalen voor een extra bestuurder... of lees ik weer te snel
.
Het lijkt dat als ik lid word dat ik niet hoef te betalen voor een extra bestuurder... of lees ik weer te snel

Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- bedeve
- Amerika-expert
Beter geld besteed aan een goede reisverzekering incl.medische kosten.FrankeSanne schreef:Wij hebben hetzelfde, mijn vriend is 25 en ik 23. En we hebben hem alleen als bestuurder opgegeven.
Wij vinden het echt zonde geld om een underage pakket af te sluiten. Dat geld besteden we liever ergens anders aan uit.
En stel dat er wat met hem gebeurd, komt daar wel weer een oplossing voor. Dat zien we dan wel.
Ik zou wel voor jezelf nagaan of je dat het geld waard vindt.
als de nood aan de man komt is de oplossing nabij.
Wanneer je je onderweg bedenkt kun je altijd waar dan ook bij een vestiging van je verhuurder een naam aan het contract toevoegen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Ik probeer nu lid te worden van Hertz Gold Family, maar ik heb als land NL geselecteerd maar krijg dan de volgende foutmelding:
We detected that you're enrolling from: United States but now you selected an address in: Netherlands
A different origin country was detected at the beginning of this enrollment, the Preferred Mailing Address you provided is not consistent with that country. Would you like to keep your new country of residence selection?
Hoe kan ik dat oplossen? Zou toch veel schelen om zo de YDF niet te hoeven betalen!
We detected that you're enrolling from: United States but now you selected an address in: Netherlands
A different origin country was detected at the beginning of this enrollment, the Preferred Mailing Address you provided is not consistent with that country. Would you like to keep your new country of residence selection?
Hoe kan ik dat oplossen? Zou toch veel schelen om zo de YDF niet te hoeven betalen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1357 Weergaves
-
Laatste bericht door susanmulders
-
- 8 Reacties