Toch vreemd, ik open mijn reservering bij Hertz en er blijkt een Visa CDP van 10% korting gebruikt te zijn door happytoursusa. Dat klopt want de prijs was vanmorgen ongeveer 80 euro lager... Hoop dat me dat geen problemen gaat opleveren bij afhalen.

Toch vreemd, ik open mijn reservering bij Hertz en er blijkt een Visa CDP van 10% korting gebruikt te zijn door happytoursusa. Dat klopt want de prijs was vanmorgen ongeveer 80 euro lager... Hoop dat me dat geen problemen gaat opleveren bij afhalen.
Als je specifiek IFAR boekt heb je misschien gelijk...maar ik vind het niet noodzakelijk als hoofdboeking....ik boek minimaal een groep C (Hertz) en midsize sedan (National) en ik ben nog nooit met minder dan een Midsize SUV de garage uitgereden (vrijwel altijd Standard of Full Size SUV...heb zelfs diverse keren Mustang convertibles zien staan, maar die hoef ik niet).Coyote schreef: ↑08 dec 2019, 07:56Dat zal voor bepaalde locaties elders in Amerika zeker gelden maar een IFAR op SFO heb nog niet voor die prijs voorbij zien komen.Terpies schreef: ↑07 dec 2019, 22:08n dan nog is dat hoger dan wat ik zou willen betalen....creatief boeken voor $20-$25 per dag is gewoon mogelijk.
Niet gehuurd. Wel in gereden. De eerste 100 meters zijn doodeng. Wel overigens de 750pk uitvoering.Whitestreet schreef: ↑09 dec 2019, 12:19Zijn er al mensen die de Hertz-Hendrick Camaro SS van Hetz hebben gehuurd?
Zoek ook even voor de gein op South San Francisco. Zit 1,5 mijl van het vliegveld. Prijzen schelen soms wel de helft of meer. Wij haalden hier in de meivakantie een Ford Expedition Max op voor $42 per dag. Ik neem aan dat een IFAR dan ook een slok op een borrel scheelt.
En dat laatste is ook prima!Terpies schreef: ↑09 dec 2019, 13:23Zoals ik steeds al aangeef : als je perse een bepaalde klasse wilt rijden moet je die boeken (you get what you pay). Vandaar dat ik ook altijd een back up boeking voor een Standard SUV maak.
Dat maakt niet uit. Je huurt in Ca en dat is wat telt, al reis je de hele USA rond, extra bestuurders zijn gratis als je huurt in Californië
Wij hebben zojuist met AWD code K850809 een huurauto voor augustus 2020 (hoogseizoen van 1 tm 25 aug) geboekt bij Avis.be Dat was goedkoper dan Avis.nl en Avis.es Was € 669,- voor 3,5 weken een C-klasse auto. Dat lijkt mij stukken beter dan de bovenstaande deals?MattRob schreef: ↑13 dec 2019, 13:17Zit even te kijken om een auto te huren in Vancouver (23 april voor een week), en de prijzen zijn daar behoorlijk ! Voor Aisle bij National ongeveer $ 340 en voor C-klasse bij Hertz (neem aan dat die ook dat systeem kennen) € 285. Klinkt dat herkenbaar, is Vancouver duurder dan de meeste USA plekken ? Iemand nog tips!?
Er is wel een self service kiosk. https://www.alamo.com/en_US/car-rental/ ... -main.htmlRon Notenboom schreef: ↑15 dec 2019, 18:44Iemand enig idee of bij Alamo Vancouver Airport gebruik kan worden gemaakt van " Skip the Counter" ?
Afgelopen zomer hebben wij bij Avis op YVR gehuurd. Kregen aan de balie een gloednieuwe Chevrolet Impala mee. Toegewezen dus maar, indien beschikbaar, kan ik mij niet voorstellen dat er niets mogelijk is. Prima ervaring daar met Avis !
Opmerking moderator
Dank @A&A ! Die 195 is voor goedkoopste model; ik wil graag groot model ! Maar met de avis.es kom ik wel op best mooi tarief uit ... Ik ga nog even puzzelen !A&A schreef: ↑15 dec 2019, 14:31Wij hebben zojuist met AWD code K850809 een huurauto voor augustus 2020 (hoogseizoen van 1 tm 25 aug) geboekt bij Avis.be Dat was goedkoper dan Avis.nl en Avis.es Was € 669,- voor 3,5 weken een C-klasse auto. Dat lijkt mij stukken beter dan de bovenstaande deals?
@MattRob komt met deze codes volgens mij uit op € 195 voor jullie!