Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur via www.usareisen.de

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Autohuur via www.usareisen.de

Bericht door vana »

Of CCP al gedekt is door de reisverzekering weet ik niet, dat moet je even nazoeken.

Marjon
Legpuzzel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Legpuzzel »

CPP is toch een verzekering van goederen zoals camera? En kosten ziekenzorg?
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Legpuzzel schreef:
vana schreef:De enige extra's bij de Super Inclusiv zijn dat de extra bestuurders zijn meeverzekerd en dat je een gratis tank benzine krijgt.
Als je huur begint in Californië is trouwens de extra bestuurder al gratis meeverzekerd bij het Super Spar Plus pakket.

Marjon
Dus mijn vriend (25) en ik (28) zouden genoeg hebben aan het Super-Spar-PLUS pakket omdat wij vertrekken vanaf LA en in SF terug inleveren? Enige voordeel van het duurdere pakket zou dan 1 tank bezine zijn? CPP is al gedekt door reisverzekering?

Bedankt!
Correct, maarrrrr.... zodra je Californië uitrijdt is de tweede bestuurder niet meer verzekerd. Ik weet niet welke route jullie willen gaan doen, maar houd hier rekening mee!
Afbeelding
[/url]
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bostonlover schreef:Correct, maarrrrr.... zodra je Californië uitrijdt is de tweede bestuurder niet meer verzekerd. Ik weet niet welke route jullie willen gaan doen, maar houd hier rekening mee!
Is dat zo? Ik lees altijd dat je niet voor een tweede bestuurder hoeft te betalen als de aanvang van de huur in Californië begint, lees nergens dat de dekking voor die bestuurder ophoudt zodra je Californië uit rijdt.

Dit zegt usareisen.de erover:
Keine Gebühr für zusätzliche Fahrer über 25 Jahre bei Anmietung in Kalifornien
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bostonlover schreef: zodra je Californië uitrijdt is de tweede bestuurder niet meer verzekerd.

Dit is niet waar hoor, het heeft helemaal niets met de verzekering te maken.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Beide (of meerdere) chauffeurs worden op het ophaalstation bijgeschreven als (mede)chauffeur en mogen dus ten alle tijden de auto besturen ook buiten CA.
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Ik dacht dat ik dit op een forum ergens tegen was gekomen, maar kan dit niet zo een twee drie terugvinden dus voor alsnog.. :oops: :oops:
Afbeelding
[/url]
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Je bent waarschijnlijk in de war met een draadje over goedkoop autohuren waarbij je alleen in CA verzekerd was en tegen meerkosten ook kon verzekeren voor rijden in NV, AZ en UT
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wie weet tot wanneer de vroegboekkorting van 5% bij USA reisen geldt? Ik kan het op de website echt nergens terugvinden....
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik vind het inderdaad ook nergens terug, maar het zou me niets verbazen als het 31 maart zal zijn, aangezien bij andere kortingen/aanbiedingen ook 31 maart genoemd staat...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Dan zal ik ook maar eens een auto gaan reserveren binnenkort :D

Marjon
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij hebben vandaag onze auto gereserveerd bij USA Reisen! Een midsize SUV. De Trailblazer die we twee jaar geleden meekregen toen er geen 'normale' fullsize auto meer beschikbaar was in Salt Lake City beviel ons geweldig, maar we vonden het prijsverschil toch net iets te groot om nu zelf een standard SUV te boeken. We zijn toch maar met zijn tweetjes, dus op zich hebben we zo'n megabak niet nodig, als de koffers en wijzelf er maar inpassen. En wie weet, zijn straks in juni in Phoenix ook de midsize SUV's wel op... Fingers crossed!
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro

Bericht door Doockles »

Jasmino schreef:Wie weet tot wanneer de vroegboekkorting van 5% bij USA reisen geldt? Ik kan het op de website echt nergens terugvinden....
In een ander topic had ik gelezen tot 31 maart. Een aantal mensen hadden dit gevraagd aan USA reisen. ;-)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Doockles schreef:In een ander topic had ik gelezen tot 31 maart. Een aantal mensen hadden dit gevraagd aan USA reisen. ;-)
Had ik toch goed gegokt... :wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Auto huren usa reisen.de

Bericht door ina »

Ik ben aan het kijken voor een huurauto bij USAreisen.de. Nu kan je super spar plus nemen of super inclusief plus, het verschil is dat er meerderen de auto mogen besturen, een volle tank en PPP, inzittenden en bagage verzekering. Nu rijd bij ons alleen mijn man, ik hou me meer bezig met de route en activiteiten, dus dat hoeft bij ons niet, De volle tank hoeft ook niet maar is het nu verplicht een inzittenden en bagageverzekering te hebben?
Ze hadden een mooie deal bij Dollar zonder drop of kosten, we leveren de auto op een andere plek in.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Auto huren usa reisen.de

Bericht door hekkie »

Bij ons rijdt ook alleen mijn man in de vakantie. Ik neem nooit een pakket met een extra tank benzine, extra bestuurder e.d. Een bagageverzekering zit in mijn doorlopende reisverzekering evenals een uitkering bij blijvende invaliditeit of overlijden, dus die heb ik ook niet nodig. Een inzittendenverzekering heeft volgens mij voornamelijk te maken met aansprakelijkheid. Ik ben niet van plan mijn man aansprakelijk te stellen mocht hij een ongeval veroorzaken..... :wink: Mocht je "derden" vervoeren in je auto vind ik het nog weer een ander verhaal.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij zijn met onze 2 kinderen en hebben alle 4 een doorlopende reisverzekering dus ik had ook het idee dat het niet perse nodig was. Ik heb alleen wel eens gehoord dat mensen ondanks dat erbij staat geen drop of kosten toch nog 300 dollar moesten betalen bij afgifte auto,of zit dat meestal wel goed bij usareisen, dit is voor ons de eerste keer dat we ergen anders de auto afgeven en we hebben nog nooit bij usareisen geboekt, meestal Eautohuur.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik ben niet van plan mijn man aansprakelijk te stellen mocht hij een ongeval veroorzaken..... Mocht je "derden" vervoeren in je auto vind ik het nog weer een ander verhaal.
enne neem je nu een verzekering? :lol:
Ik zou "derden" erop wijzen dat er geen inzittenden verzekering is en dat mee reden op eigen risico is.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Annie schreef: enne neem je nu een verzekering? :lol:
Ik zou "derden" erop wijzen dat er geen inzittenden verzekering is en dat mee reden op eigen risico is.

Nu heb je me echt tuk want ik heb natuurlijk geen moment aan die "derden" gedacht...... :wink:
Maar bedankt voor de tip, ik zal ze erop wijzen... :lol:

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik neem wel altijd een extra bestuurder, ik zelf ben ook (meestal) de hoofd driver, maar stel er gebeurd iets met mij dan kunnen de andere ook in de auto rijden.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer