Type gehuurd: Midsize (Emerald Executive)
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: National.com
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: LAX
Meegekregen: Chevrolet Camaro LS (SSAR)
Wanneer: 30/12/2017 - 6/1/2018
Aantal dagen huur: 7
Totaalprijs huur: $434.01
Prijs per dag: $62.00
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, ben al Executive.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid, maar na lang wachten.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8. Bij aankomst was de complete garage van National leeg. De 3 auto's die er stonden hadden geen sleutels. Leegte kwam volgens National door te late returns, eindejaarsdrukte en de Rose Bowl. Iedereen werd op een wachtlijst gezet. Om de paar minuten kwam er een auto aanrijden. Als je aan de beurt was kon je kiezen of je de auto wilde of niet. Niet iedereen was even blij met de auto waarin ze wegreden. Ik kreeg meerdere kleine auto's (niet Executive-waardig) of minivans aangeboden. Ik ben alleen dus ik wilde iets sportiefs. Na een half uur wachten deze Camaro LS meegenomen. Leuk speelgoed, okee vermogen, lekker geluid. Wel lekker als cruiser. Wel opletten met de lage instap. An sich een ruime kofferbak, maar de opening is smal. Mijn The North Face Rolling Thunder paste er net in.
Zie hier de lege garage:
http://i68.tinypic.com/2qdq5jm.jpg
Type gehuurd: Midsize (Emerald Executive)
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: National.com
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: LAX
Meegekregen: Dodge Durango GT (PGAR)
Wanneer: 6/1/2018 - 14-1-2018
Aantal dagen huur: 7
Totaalprijs huur: $248.23
Prijs per dag: $31.03
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, ben al Executive.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 7. Na het inleveren van de Camaro naar boven gelopen en een andere auto uitgekozen. Er zou een collega bijkomen en ik wilde iets groters. Deze Durango was de op één na grootste SUV die er stond. Een Nissan Armada was de enige fullsize SUV. Ten opzichte van de Camaro een totaal andere auto natuurlijk. Prettige instap, okee vermogen en heel prettig met de achteruitrijcamera en parkeersensoren. Ruim voldoende bagageruimte. Auto had een start/stop-systeem. We konden niet vinden hoe je dat uit kon zetten. Technisch niet helemaal in orde, ook gemeld bij het terugbrengen. Op een druk kruispunt viel de auto helemaal uit. Draaischijf van P naar D en terug draaien deed niks. Aantal keer wilde de auto niet starten (startknop). Als je de auto van D naar P (bij parkeren) zet startte de motor soms ineens weer op, net of start/stop ineens geactiveerd werd. We hoorden bij het filerijden een tikkend geluid onder de motorkap komen. Konden het niet thuisbrengen, zat ook niks los. Alles gemeld bij terugbrengen, maar net op dat moment werkt natuurlijk alles bij de medewerker...