Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Heb gewoon gekozen voor missize. Staat bij keuze uit de aisle.
Bij reserveringen staat:
Wed, Sep 30, 2015 12:00 PM Emerald Aisle
NATIONAL INT'L POINT OF SALE
Misschien omdat het de eerste keer is ofzo. Maar goed ik loop gewoon door en gewoon doen of we niks weten. Hoop op een mooie auto bij de executive rij!
Hebben ze navigatie van zich zelf of moet je er een bij nemen? Heb op mijn gsm wel HERE maps staan.
Iedergeval top forum dit. Maakt de trip naar de VS toch nog een stuk beter en leuker!!!!
Bij reserveringen staat:
Wed, Sep 30, 2015 12:00 PM Emerald Aisle
NATIONAL INT'L POINT OF SALE
Misschien omdat het de eerste keer is ofzo. Maar goed ik loop gewoon door en gewoon doen of we niks weten. Hoop op een mooie auto bij de executive rij!
Hebben ze navigatie van zich zelf of moet je er een bij nemen? Heb op mijn gsm wel HERE maps staan.
Iedergeval top forum dit. Maakt de trip naar de VS toch nog een stuk beter en leuker!!!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ze hebben geen navigatie van zichzelf en ik zou die er ook niet bijnemen. De kosten per dag voor zo'n toestel zijn zo hoog, dat je net zo goed een nieuwe kan kopen bij bijvoorbeeld de Wall Mart. Navigatie op je telefoon gebruik ik ook altijd. HERE ken ik niet. Ik gebruik Sygic.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Is allemaal gelukt. Bij aankomst gelijk naar de garage gegaan. Linkse rij genomen en achteraan stond net binnen een Challenger. Koffers erin, op een na die niet vanuit Chicago mee was gekomen door Virgin. Starten en weg! Top allemaal, op mijn koffer na dan.
- bedeve
- Amerika-expert

Have fun !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Iets heel anders: via de MC link nu ook Executive. Had zakelijk nog net niet genoeg gehuurd om dat op eigen kracht te bereiken. Maar: nu zijn we volgend jaar 3 weken op vakantie met 6 personen. Ik had bij Budget al een Premium SUV gereserveerd maar nu ik toch Executive ben denk ik er heel hard over om 2 auto's te pikken uit de Executive Aisle. Met een beetje mazzel pak ik er voor mijn puberkids een Charger/Callenger o.i.d. uit (eentje is daar helemaal maf van) en daarnaast wellicht ook een Minivan of een grotere SUV (zodat we met wat mazzel ook met 6 man in 1 auto kunnen als we iets hebben wat we met z'n allen willen doen). Maar hoe dan ook ben ik safe met 2 auto's en 6 heeeeele grote koffers.
Voordelen: geen lange wachtrij bij Budget op vrijdagavond en ik rijd altijd met 2 wagens weg (mijn grootste angst is dat er ondanks de reservering bij Budget geen Premium SUV voorradig is, en die heb ik echt nodig). Iets nog groters kunnen ze me namelijk nooit aanbieden als het ding er niet is, en dat schijnt toch nog wel eens voor te komen.
Nu is de grote vraag: mijn vrouw en ik zijn allebei Emerald lid (en natuurlijk allebei Executive) maar om ook in de toekomst Executive lid te blijven zou ik het liefst beide auto's op mijn naam en kaart reserveren, heb ik meteen 44 rental days en is die Executive status weer voor veel langer vastgelegd. Kan dat eigenlijk? Dus als auto 1 door de booth is, mijn Emerald pas en credit kaart daar laten liggen voor vrouwlief die achter mij volgt? Die mag so wie so rijden als "spouse". Toch? Maar mag dat dan ook in een 2e auto of moet ze haar eigen reservering hebben?
Voordelen: geen lange wachtrij bij Budget op vrijdagavond en ik rijd altijd met 2 wagens weg (mijn grootste angst is dat er ondanks de reservering bij Budget geen Premium SUV voorradig is, en die heb ik echt nodig). Iets nog groters kunnen ze me namelijk nooit aanbieden als het ding er niet is, en dat schijnt toch nog wel eens voor te komen.
Nu is de grote vraag: mijn vrouw en ik zijn allebei Emerald lid (en natuurlijk allebei Executive) maar om ook in de toekomst Executive lid te blijven zou ik het liefst beide auto's op mijn naam en kaart reserveren, heb ik meteen 44 rental days en is die Executive status weer voor veel langer vastgelegd. Kan dat eigenlijk? Dus als auto 1 door de booth is, mijn Emerald pas en credit kaart daar laten liggen voor vrouwlief die achter mij volgt? Die mag so wie so rijden als "spouse". Toch? Maar mag dat dan ook in een 2e auto of moet ze haar eigen reservering hebben?
Geen idee, mail National zou ik zeggen. linkje
Vraag gesteld. Zal het antwoord hier delen, ik geloof niet dat dit onderwerp al eerder ter sprake is geweest.
Edit: bij deze het antwoord:
Thank you for your inquiry about your future rental. My name is Jeannette and will be happy to assist you. Yes, you may reserve two rentals in your name. If I can be of further assistance, please feel free to contact me.
Sincerely,
Jeannette
National Customer Service
Edit: bij deze het antwoord:
Thank you for your inquiry about your future rental. My name is Jeannette and will be happy to assist you. Yes, you may reserve two rentals in your name. If I can be of further assistance, please feel free to contact me.
Sincerely,
Jeannette
Hoi,
Krijg je met executive status ook een nieuw Emerald Club pasje of hoe werkt dat? Op mijn bevestiging staat weliswaar ook "executive" vermeld, maar ik vraag me af hoe ze checken of je daadwerkelijk uit de Executive Aisle mag kiezen...
Krijg je met executive status ook een nieuw Emerald Club pasje of hoe werkt dat? Op mijn bevestiging staat weliswaar ook "executive" vermeld, maar ik vraag me af hoe ze checken of je daadwerkelijk uit de Executive Aisle mag kiezen...
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- bedeve
- Amerika-expert
Allez Sven, het is van zeggen;
@ het pasje; wat was het bericht bij aanmelding voor Executive?
Kreeg jij een digitaal pasje ?
Was jij eerder gewoon member en had je nog een pasje ?
Een mailtje naar customer service zorgt er voor dat je in plm 4 weken een nieuw Executive pasje krijgt toegestuurd.
@ Hoe weten ze of jij echt en oprecht executive bent ?
Het enige " controle" moment is aan de exit booth.
Daar worden je gegevens gechecked.
Maar of het wat uitmaakt....??
@ het pasje; wat was het bericht bij aanmelding voor Executive?
Kreeg jij een digitaal pasje ?
Was jij eerder gewoon member en had je nog een pasje ?
Een mailtje naar customer service zorgt er voor dat je in plm 4 weken een nieuw Executive pasje krijgt toegestuurd.
@ Hoe weten ze of jij echt en oprecht executive bent ?
Het enige " controle" moment is aan de exit booth.
Daar worden je gegevens gechecked.
Maar of het wat uitmaakt....??
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik kreeg deze week het "gewone" pasje toegestuurd en vroeg me af of er ook een "Executive" versie bestond. Zal een mailtje sturen, ook al maakt het niet uit. Het "gewone" pasje is zo'n 2 maand onderweg geweest met de post 

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- bedeve
- Amerika-expert
Dit is 'm
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Aangevraagd. Mooi pasje 

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Heb 'm net ontvangen.
Alleen heb ik dit jaar 40 huurdagen achter de rug en ben op die manier Executive geworden, dat zou natuurlijk verschil kunnen maken
Alleen heb ik dit jaar 40 huurdagen achter de rug en ben op die manier Executive geworden, dat zou natuurlijk verschil kunnen maken

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb ook een pasje aangevraagd maar kreeg dit als antwoord:
I am very sorry but I checked into it and our system will only allow us to send new cards to US and Canadian addresses. It will not facilitate mailing internationally.
I did request to send you a "virtual" membership kit that will include a printable card so you can make one yourself though. It would be arriving in a separate email.
I hope that helps! Let me know if you need anything else and have a great day!
Sincerely,
Abe H.
Customer Service Representative
St. Louis Contact Center
National Car Rental
Hoe doen jullie dat dan om het pasje thuis te ontvangen?
I am very sorry but I checked into it and our system will only allow us to send new cards to US and Canadian addresses. It will not facilitate mailing internationally.
I did request to send you a "virtual" membership kit that will include a printable card so you can make one yourself though. It would be arriving in a separate email.
I hope that helps! Let me know if you need anything else and have a great day!
Sincerely,
Abe H.
Customer Service Representative
St. Louis Contact Center
National Car Rental
Hoe doen jullie dat dan om het pasje thuis te ontvangen?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- bedeve
- Amerika-expert
Die virtual membership kit wordt bij aanmelding ook aangeboden.georgesken schreef: I did request to send you a "virtual" membership kit that will include a printable card so you can make one yourself though.
Eerder las ik hier dat VinceG ?? hem om zou zetten in een App.
Maar de hardcopy card wordt gewoon verstuurd.
Soms zelfs zonder dat daar om gevraagd is.
Gewoon opnieuw een mailtje sturen Georgesken !
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
"Angela" is wat dat betreft veel vriendelijker dan Abe H.
Mijn executive card is onderweg. Binnen 2-6 weken zou ik 'm moeten hebben volgens haar. Ik maak daar 8 weken van, maar "Angela" heeft me al goed geholpen in 't verleden

Mijn executive card is onderweg. Binnen 2-6 weken zou ik 'm moeten hebben volgens haar. Ik maak daar 8 weken van, maar "Angela" heeft me al goed geholpen in 't verleden

2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
-
- Amerikakenner
Ok mailtje opnieuw verstuurd. Ben eens benieuwd wat de reactie nu gaat zijn...?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerikakenner
En deze keer dus wel een positieve reactie 
Thank you for reaching out to me and emailing me with your request for your a new member card. My name is TaShara, and Peter I would certainly be more than happy to assist you! I wanted to first truly thank you for maintaining your loyalty and membership to National. You are the person that is behind our business, supporting us and helping us thrive. I have taken the initiative to request your replacement card along with documenting this incident as well. It can take between 2-4 weeks for you to receive your card. I wanted to provide you with your reference ID number regarding this issue as well: 23431171. Peter, if you ever have any additional queries, comments, or concerns, please do not hesitate to reach out to me directly and I would be more than willing to oblige you. I want you to have an amazing day!
Kind regards,
TaShara
Toch vreemd dat je altijd maar tegenstrijdige berichten krijgt als je verschillende werknemers krijgt...

Thank you for reaching out to me and emailing me with your request for your a new member card. My name is TaShara, and Peter I would certainly be more than happy to assist you! I wanted to first truly thank you for maintaining your loyalty and membership to National. You are the person that is behind our business, supporting us and helping us thrive. I have taken the initiative to request your replacement card along with documenting this incident as well. It can take between 2-4 weeks for you to receive your card. I wanted to provide you with your reference ID number regarding this issue as well: 23431171. Peter, if you ever have any additional queries, comments, or concerns, please do not hesitate to reach out to me directly and I would be more than willing to oblige you. I want you to have an amazing day!
Kind regards,
TaShara
Toch vreemd dat je altijd maar tegenstrijdige berichten krijgt als je verschillende werknemers krijgt...
Hier ook een bijzonder positieve ervaring met National, en dat dankzij jullie tips.
Hier voor onze dank..
Wij hebben dinsdag 6 oktober onze auto opgehaald bij National in Tampa het blauwe gedeelte, direct door gelopen naar de garage.
Wij hadden geboekt via National in eerste instantie een midsize (zijn emerald) maar omdat wij met 4 man gingen en dus ook de nodige bagage hadden dorsten wij het niet aan..we hadden ook nog geen ervaring met National , dus hebben we een standaard SUV gehuurd.
Achteraf stom, maar goed dat is altijd achteraf.
Maar in de parkeergarage aan gekomen stonden er in de emerald isle meer dan genoeg flinke auto's zelfs cabrio's en minivans, het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam ook bij het uitrijden een allervriendelijkste jonge dame.
Wij wilde mijn vader als second driver maar daar omdat hij 69 is kwam er $10,99 per dag bij, dus dat hebben we maar niet gedaan en ben ik nu 2 de chauffeur.
Wij kozen voor een Nissan Pathfinder, heerlijke ruime auto waar onze 4 hardschalen koffers en 4 handbagage koffertjes met gemak in konden de auto had 2300 Mile op de teller.
Dus voor Tampa het blauwe gedeelte nemen van de luchthaven.
Hier voor onze dank..
Wij hebben dinsdag 6 oktober onze auto opgehaald bij National in Tampa het blauwe gedeelte, direct door gelopen naar de garage.
Wij hadden geboekt via National in eerste instantie een midsize (zijn emerald) maar omdat wij met 4 man gingen en dus ook de nodige bagage hadden dorsten wij het niet aan..we hadden ook nog geen ervaring met National , dus hebben we een standaard SUV gehuurd.
Achteraf stom, maar goed dat is altijd achteraf.
Maar in de parkeergarage aan gekomen stonden er in de emerald isle meer dan genoeg flinke auto's zelfs cabrio's en minivans, het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam ook bij het uitrijden een allervriendelijkste jonge dame.
Wij wilde mijn vader als second driver maar daar omdat hij 69 is kwam er $10,99 per dag bij, dus dat hebben we maar niet gedaan en ben ik nu 2 de chauffeur.
Wij kozen voor een Nissan Pathfinder, heerlijke ruime auto waar onze 4 hardschalen koffers en 4 handbagage koffertjes met gemak in konden de auto had 2300 Mile op de teller.
Dus voor Tampa het blauwe gedeelte nemen van de luchthaven.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Bedankt voor deze ervaring. Wij gaan de 18de onze auto op Tampa halen
. Welke status hebben jullie bij Emerald ?

Laatst gewijzigd door Hinko op 08 okt 2015, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2005 CA, AZ, NV, UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT
2008 NV, UT, WY, MT, SD, CO
2009 FL en CA, AZ, NV
2012, 2014, 2014, 2015 en 2017 FL
2019 FL, GA, SC
2022 UT, ID, WY, SD, NE, CO
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2024 DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA
2025 NV,CA,AZ,UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT